„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2018-10-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko komunikacijos partnerius – nuo spalio fondas bendradarbiaus su komunikacijos agentūra „more“.

„Turime itin ambicingų tikslų šiems ir kitiems metams, todėl norint juos pasiekti, reikia skirti daug dėmesio, pritraukiant startuolius ir kitus investuotojus bei edukuojant visuomenę apie jaunų verslų ir investuotojų veiklą. Mūsų ir „more“ agentūros vizijos sutapo, mums patiko jų pateikta strategija, todėl ir nutarėme dirbti būtent su jais“, – išplatintame pranešime teigia Audrius Milukas, „Open Circle Capital“ direktorius ir partneris.

„Open Circle Capital“ investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas siekia padėti startuoliams, įgyvendinantiems mokslo idėjas, tyrimus ar taikantiems technologijas, kurioms sukurti reikia specialių žinių.

Šiuo metu „more“ komunikacijos agentūra yra atsakinga už paramos fondo „Kompiuteriukai vaikams“ ir interneto sprendimų bendrovės „ML Grupė“ komunikaciją. Taip pat „more“ agentūra rašo tekstus telekomunikacijų bendrovei „Telia“, elektroninės prekybos milžinei Pigu.lt ir kitoms IT bei elektroninės komercijos rinkose veikiančioms įmonėms.

„Open Circle Capital“, vienerius metus gyvuojantis fondas, jau yra investavęs į 4 lietuviško kapitalo verslus. Tarp jų – fondo investicija kartu su verslo angelais į neseniai įkurtą dirbtinio intelekto startuolį „Perfection.AI“, taip pat – kartu su technologijų bendrove „iTo“ po 150.000 Eur fondas investavo į verslo procesų valdymo įrankį „Tasker“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 5

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07
Turizmo sektoriuje – nerimas dėl vėluojančios įsisukti „Keliauk Lietuvoje“ Premium 2

Naujai įkurta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, kuri nuo sausio 1 d. tapo atsakinga už visą Lietuvos, kaip turizmo...

Rinkodara
2019.01.07
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai 1

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
2019.01.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau