„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2018-10-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko komunikacijos partnerius – nuo spalio fondas bendradarbiaus su komunikacijos agentūra „more“.

„Turime itin ambicingų tikslų šiems ir kitiems metams, todėl norint juos pasiekti, reikia skirti daug dėmesio, pritraukiant startuolius ir kitus investuotojus bei edukuojant visuomenę apie jaunų verslų ir investuotojų veiklą. Mūsų ir „more“ agentūros vizijos sutapo, mums patiko jų pateikta strategija, todėl ir nutarėme dirbti būtent su jais“, – išplatintame pranešime teigia Audrius Milukas, „Open Circle Capital“ direktorius ir partneris.

„Open Circle Capital“ investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas siekia padėti startuoliams, įgyvendinantiems mokslo idėjas, tyrimus ar taikantiems technologijas, kurioms sukurti reikia specialių žinių.

Šiuo metu „more“ komunikacijos agentūra yra atsakinga už paramos fondo „Kompiuteriukai vaikams“ ir interneto sprendimų bendrovės „ML Grupė“ komunikaciją. Taip pat „more“ agentūra rašo tekstus telekomunikacijų bendrovei „Telia“, elektroninės prekybos milžinei Pigu.lt ir kitoms IT bei elektroninės komercijos rinkose veikiančioms įmonėms.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Open Circle Capital“, vienerius metus gyvuojantis fondas, jau yra investavęs į 4 lietuviško kapitalo verslus. Tarp jų – fondo investicija kartu su verslo angelais į neseniai įkurtą dirbtinio intelekto startuolį „Perfection.AI“, taip pat – kartu su technologijų bendrove „iTo“ po 150.000 Eur fondas investavo į verslo procesų valdymo įrankį „Tasker“ ir kt.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku