Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2018-09-03
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius pusketvirtų metų dirbusi bendrovėje „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamente. Asmen. nuotr.
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius pusketvirtų metų dirbusi bendrovėje „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamente. Asmen. nuotr.

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius pusketvirtų metų dirbusi bendrovėje „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamente.

„Paskutiniuoju metu čia ėjau skyriaus vadovės pareigas. Profesinį kelią pradėjau gimtojoje Klaipėdoje, kur baigiau bakalauro bei magistro studijas ir ilgą laiką dirbau dienraštyje „Vakarų ekspresas“. Galimybė tapti profesionalios ir vieningos LBA komandos dalimi bei drauge tobulėti, plėtojant Lietuvos bankininkystės sektoriaus komunikaciją ir visų suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimą, man yra naujas, įdomus ir įkvepiantis iššūkis“, – išplatintame pranešime teigia p. Lebedeva.

Iki šiol šias pareigas LBA ėjo Violeta Radzevičiūtė.

Šiuo metu LBA vienija „Citadele“, „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialą, „Luminor“, Medicinos banką, „OP Corporate Bank“ plc Lietuvos filialą, SEB, „Swedbank“, Šiaulių banką bei Lietuvos centrinę kredito uniją ir 2 asocijuotus narius: „UniCredit Leasing“ Lietuvos filialą bei kredito biurą „Creditinfo“. Asociacijai vadovauja Mantas Zalatorius.

LBA yra Europos bankų federacijos, Europos lizingo bendrovių asociacijų federacijos „Leasereurope“ bei Europos pinigų rinkos instituto narė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau