„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą

Publikuota: 2018-08-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“. Ji rūpinsis įmonės socialinių tinklų komunikacija.

Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuva“ atstovas spaudai, teigia, kad „Open Agency“ pasirinko dėl analitinių ir kūrybinių stiprybių bei parodyto plataus požiūrio vertinant ne tik telekomunikacijų, bet kitų industrijų socialinę komunikaciją.

Sutartis bus pasirašyta vieneriems metams su galimybe ją prasitęsti dar metus. Iš viso konkurse dalyvavo 7 agentūros.

Pastaruosius metus „Telia“ prekės ženklų komunikacija socialinėje erdvėje rūpinosi dvi agentūros: „SuperYou“ ir „BigNow“.

Socialinių medijų agentūrą šiuo metu renkasi ir kita telekomunikacijų įmonė „Tele2“. Iki šiol šią paslaugą bendrovei teikė „Choco Agency“.

Rinkoje kalbama, kad šiuos konkursus galėjo paskatinti personalo pokyčiai tarp paminėtų agentūrų ir telekomunikacijos bendrovių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Teismas grąžino buvusį NŽT atstovą spaudai A. Gelžinį į valstybės tarnybą

Buvęs Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) atstovas spaudai Audrius Gelžinis turi būti grąžintas į valstybės...

Vadyba
2018.10.29
Pasikeitė KOMAA valdybos pirmininkė

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA trečiadienį vykusiame Visuotiniame narių susirinkime išrinko...

Rinkodara
2018.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau