„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą

Publikuota: 2018-08-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“. Ji rūpinsis įmonės socialinių tinklų komunikacija.

Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuva“ atstovas spaudai, teigia, kad „Open Agency“ pasirinko dėl analitinių ir kūrybinių stiprybių bei parodyto plataus požiūrio vertinant ne tik telekomunikacijų, bet kitų industrijų socialinę komunikaciją.

Sutartis bus pasirašyta vieneriems metams su galimybe ją prasitęsti dar metus. Iš viso konkurse dalyvavo 7 agentūros.

Pastaruosius metus „Telia“ prekės ženklų komunikacija socialinėje erdvėje rūpinosi dvi agentūros: „SuperYou“ ir „BigNow“.

Socialinių medijų agentūrą šiuo metu renkasi ir kita telekomunikacijų įmonė „Tele2“. Iki šiol šią paslaugą bendrovei teikė „Choco Agency“.

Rinkoje kalbama, kad šiuos konkursus galėjo paskatinti personalo pokyčiai tarp paminėtų agentūrų ir telekomunikacijos bendrovių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 5

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07
Turizmo sektoriuje – nerimas dėl vėluojančios įsisukti „Keliauk Lietuvoje“ Premium 2

Naujai įkurta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, kuri nuo sausio 1 d. tapo atsakinga už visą Lietuvos, kaip turizmo...

Rinkodara
2019.01.07
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai 1

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
2019.01.02
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau