Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Publikuota: 2018-06-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete žiūrovai dažniausiai renkasi ne jį, o kompiuterį.

Kompiuterio ekrane vaizdo transliacijas internete žiūri 42% lietuvių, net 57% latvių ir 40% estų. Kas trečias lietuvis bent kartą per pastaruosius tris mėnesius vaizdo turinį internete žiūrėjo ar parsisiuntė naudodamas nelegalius interneto kanalus. Tokius duomenis pateikia „Spinter tyrimai“, šį pavasarį atlikę visuomenės apklausą.

Tyrimo duomenimis visose trijose Baltijos šalyse televizoriaus ekranas liko antroje vietoje (Lietuvoje – 39%, Latvijoje 23% ir 35% Estijoje).

Lietuvoje kompiuterį vaizdo transliacijoms internetu žiūrėti vienodai renkasi tiek vyrai, tiek moterys (atitinkamai 42% ir 41%), taip pat ir regionų gyventojai (48%).

Vertinant pajamas išryškėjo, kad kompiuterio ekranas populiaresnis tarp gaunančių vidutines pajamas (47%), o televizorius vis dar populiariausias tarp uždirbančiųjų mažiau – (54%). Pirmenybę kompiuterio ekranui Lietuvos žiūrovai teikia nepriklausomai nuo amžiaus.

Pasak Mindaugo Gumausko, „Viaplay“ B2C vadovo Baltijos šalims, šią gegužę Baltijos šalių žiūrovai, praleido 304.000 valandų žiūrėdami vaizdo transliacijas internetu „Viaplay“ platformoje. Tradiciškai iš viso prie ekranų platformoje praleisto laiko net 44% sudarė Lietuvos žiūrovai.

Vis dar dalis nelegalaus

Tyrimo metu respondentai paprašyti prisipažinti ar bent kartą per pastaruosius tris mėnesius vaizdo turinį internete žiūrėjo ar parsisiuntė naudodami nelegalius interneto kanalus, didžioji dalis lietuvių sakė to nedarę (55%). Tačiau tuo vis tik susivilioję neslėpė 32% lietuvių, 22% latvių bei 19% estų. Mūsų šalyje tai dažniausiai elgėsi jauni vyrai, gyvenantys didmiesčiuose.

Paklausus gyventojų kokios priežastys juos labiausiai skatina rinktis legalų vaizdo turinį internete, lietuviai ir latviai draugiškai įvardijo kokybišką ir profesionalų įgarsinimą (atitinkamai 37% ir 40%). Tuo tarpu estams maždaug vienodai svarbūs net trys veiksniai – tai, kad žiūrint vaizdo transliacijas legaliai nereikia vargti siunčiantis duomenis į kompiuterį (27%), taip pat netenka baimintis gauti baudą už įstatymo pažeidimą (23%) bei kęsti nekokybišką įgarsinimą (20%). Ši apklausa Baltijos šalyse buvo atlikta kovo-balandžio mėnesiais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Teismas grąžino buvusį NŽT atstovą spaudai A. Gelžinį į valstybės tarnybą

Buvęs Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) atstovas spaudai Audrius Gelžinis turi būti grąžintas į valstybės...

Vadyba
2018.10.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau