„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Degalinių tinklo valdytoja Viada LT pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra Ad Fingers. Pagrindinis bendradarbiavimo tikslas pagerinti jaunesnės auditorijos dalies pasiekiamumą bei padidinti jos įsitraukimą į vykdomą skaitmeninę komunikaciją.
Šarūnė Kulšytė-Žičkienė, Viada LT rinkodaros grupės vadovė, sako, jog šiuolaikiniame pasaulyje nebeužtenka vien tradicinių komunikacijos kanalų.
Suprantame, kad įprastais būdais jau nebepasiekiame jaunesnių, modernesnių klientų. Gyvename patirčių ekonomikos eroje ir privalome prie jos prisitaikyti. Ieškojome stipraus skaitmeninės komunikacijos partnerio, kuris galėtų tinkamai užpildyti šią nišą, o tuo pačiu sugebėtų darniai dirbti su kolegomis iš kitų sričių, išplatintame pranešime teigia p. Šarūnė Kulšytė-Žičkienė.
Ad Fingers skaitmeninės rinkodaros agentūra, kuri koncentruojasi į tris veiklos kryptis: skaitmenines kampanijas, vartotojų patirties gerinimą bei duomenų kaupimą ir analizę.
2017 m. agentūros pajamos išaugo 43% ir sudarė 2,6 mln. Eur. Nuo 2009 m. veikiančioje įmonėje dirba 26 darbuotojai.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti