Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros

Publikuota: 2018-05-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum“, rodo „Sodros“ duomenys.

Vidutinis atlyginimas šioje agentūroje 2018 m. kovą siekė 2.426 Eur, pernai metų vidurkis – 2.124 Eur.

Antroje pozicijoje pagal kovą mokėtą atlyginimą – „INK agency“. Čia kovą atlyginimo vidurkis siekė 1.907 Eur, pernai metų vidurkis – 1.505 Eur.

Didžiausią apyvartą tarp sektoriaus įmonių ir didžiausią darbuotojų skaičių turinti integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kovą mokėjo 1.885 Eur, atitinkamai pernai metų vidurkis siekė 1.803 Eur.

[infogram id="2228e7ff-e4d2-494b-8867-569b377588ed" prefix="z1g" format="interactive" title="Rinkodara: komunikacijos agentūrų darbo užmokestis 2018 m. kovą"]

VŽ primena, kad nuo 2017 m. pradžios kas mėnesį yra skelbiami Lietuvos bendrovių (turinčių daugiau nei 3 darbuotojus) vidutiniai atlyginimai prieš mokesčius. Į vidurkį neįtraukiami atlyginimai pagal autorines sutartis ir tantjemos.

Ekspertų ir verslininkų nuomone, nors viešos vidutinės algos neparodo visos tikrosios situacijos bendrovėse, tai didina įmonių skaidrumą, verčia jas tobulinti savo atlyginimų sistemas ir aiškiau apie tai komunikuoti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03
Buvusi Vyriausybės atstovė spaudai pasirinko „Adverum“ agentūrą

Prieš kelias savaites iš Vyriausybės atstovės spaudai pareigų pasitraukusi Laima Staknytė-Patinskienė pradėjo...

Rinkodara
2019.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau