Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Publikuota: 2018-04-17
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių – dėl apdovanojimų kovoja du komunikacijos agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektai.

Tarptautiniams apdovanojimams nominuota bendrovės „Lietuvos draudimas“ ir „Apsaugok mane“ iniciatyva vaikų saugumui keliuose didinti „Kalbančios perėjos“.

Tapti geriausių Baltijos šalių projektų pretenduoja ir „Fabula“ vykdyta visuomeninės iniciatyvos „Laisvė rokenrolui“ komunikacijos kampanija. Finalininkai buvo atrinkti iš daugiau kaip 2.500 paraiškų, pateiktų iš viso regiono valstybių. „Fabula“ šiemet vienintelė Lietuvos agentūra, kurios darbai pateko į finalą.

„Kalbančios perėjos“ buvo technologiškai inovatyvus projektas ir gana sudėtingai technologiškai įgyvendinamas. Pavedė turkai, bet išgelbėjo šviesūs lietuvių protai. Ir apskritai tai buvo naujas požiūris, kaip atkreipti dėmesį į vaikų saugumą kelyje, kai jų daug pabyra rugsėjo pradžioje, – kalba Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

„Sabre Awards“ finalui nominuotas projektas „Kalbančios perėjos“ įgyvendintas 2017 m. kaip „Lietuvos draudimo“ akcijos „Apsaugok mane“ dalis. Siekiant didinti pėsčiųjų saugumą, Vilniaus miestui buvo padovanotos 4 kalbančios perėjos, kurių technologiją nuo nulio sukūrė ir įgyvendino lietuviai, inžinerinių konsultacijų įmonė „Eksertus“. Prie projekto prisidėjo ir muzikantas Marijonas Mikutavičius bei televizijos laidų vedėja Rūta Mikelkevičiūtė – būtent jų balsais pėstiesiems prabilo kalbančios perėjos.

„Kitas projektas, „Laisvė rokenrolui“, tai – šiokia tokia revoliucija, suvienijusi festivalių rengėjus, muzikos grupes, kuriems rūpi spręsti klausimus patiems. Revoliucija baigėsi gerai, alkoholis festivaliuose liko neuždraustas, – nusišypso p. Rimkienė. – Prie Seimo susirinko didžiulė minia išreikšdama nepritarimą neatodairiškiems politikų siekiams taikyti įvairius ribojimus, o šis projektas sulaukė didelio gyventojų bei žiniasklaidos dėmesio“.

„Tai, kad net du mūsų projektai yra tarp didžiausių tarptautinių apdovanojimų „Sabre Awards“ finalininkų, laikome milžinišku agentūros bei Lietuvos komunikacijos rinkos pripažinimu. Savo kompetencijomis, kūrybiškumu, idėjomis ir, svarbiausia, efektyviu jų įgyvendinimu galime konkuruoti visame pasaulyje“, – pažymi p. Rimkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad agentūros „Fabula“ Lietuvoje atstovaujamas pasaulinis „Hill+Knowlton Strategies” tinklas – šiemetinių apdovanojimų favoritas. Į Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių finalą iš viso pateko 15 tinklo agentūrų klientams įvykdytų projektų ir komunikacijos kampanijų.

„Sabre Awards“ nugalėtojai bus paskelbti gegužės 23 d. Amsterdame vyksiančios apdovanojimų ceremonijos metu.

Prieš 29 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 13 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau