Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Publikuota: 2018-04-17
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių – dėl apdovanojimų kovoja du komunikacijos agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektai.

Tarptautiniams apdovanojimams nominuota bendrovės „Lietuvos draudimas“ ir „Apsaugok mane“ iniciatyva vaikų saugumui keliuose didinti „Kalbančios perėjos“.

Tapti geriausių Baltijos šalių projektų pretenduoja ir „Fabula“ vykdyta visuomeninės iniciatyvos „Laisvė rokenrolui“ komunikacijos kampanija. Finalininkai buvo atrinkti iš daugiau kaip 2.500 paraiškų, pateiktų iš viso regiono valstybių. „Fabula“ šiemet vienintelė Lietuvos agentūra, kurios darbai pateko į finalą.

„Kalbančios perėjos“ buvo technologiškai inovatyvus projektas ir gana sudėtingai technologiškai įgyvendinamas. Pavedė turkai, bet išgelbėjo šviesūs lietuvių protai. Ir apskritai tai buvo naujas požiūris, kaip atkreipti dėmesį į vaikų saugumą kelyje, kai jų daug pabyra rugsėjo pradžioje, – kalba Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

„Sabre Awards“ finalui nominuotas projektas „Kalbančios perėjos“ įgyvendintas 2017 m. kaip „Lietuvos draudimo“ akcijos „Apsaugok mane“ dalis. Siekiant didinti pėsčiųjų saugumą, Vilniaus miestui buvo padovanotos 4 kalbančios perėjos, kurių technologiją nuo nulio sukūrė ir įgyvendino lietuviai, inžinerinių konsultacijų įmonė „Eksertus“. Prie projekto prisidėjo ir muzikantas Marijonas Mikutavičius bei televizijos laidų vedėja Rūta Mikelkevičiūtė – būtent jų balsais pėstiesiems prabilo kalbančios perėjos.

„Kitas projektas, „Laisvė rokenrolui“, tai – šiokia tokia revoliucija, suvienijusi festivalių rengėjus, muzikos grupes, kuriems rūpi spręsti klausimus patiems. Revoliucija baigėsi gerai, alkoholis festivaliuose liko neuždraustas, – nusišypso p. Rimkienė. – Prie Seimo susirinko didžiulė minia išreikšdama nepritarimą neatodairiškiems politikų siekiams taikyti įvairius ribojimus, o šis projektas sulaukė didelio gyventojų bei žiniasklaidos dėmesio“.

„Tai, kad net du mūsų projektai yra tarp didžiausių tarptautinių apdovanojimų „Sabre Awards“ finalininkų, laikome milžinišku agentūros bei Lietuvos komunikacijos rinkos pripažinimu. Savo kompetencijomis, kūrybiškumu, idėjomis ir, svarbiausia, efektyviu jų įgyvendinimu galime konkuruoti visame pasaulyje“, – pažymi p. Rimkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad agentūros „Fabula“ Lietuvoje atstovaujamas pasaulinis „Hill+Knowlton Strategies” tinklas – šiemetinių apdovanojimų favoritas. Į Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių finalą iš viso pateko 15 tinklo agentūrų klientams įvykdytų projektų ir komunikacijos kampanijų.

„Sabre Awards“ nugalėtojai bus paskelbti gegužės 23 d. Amsterdame vyksiančios apdovanojimų ceremonijos metu.

Prieš 29 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 13 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau