Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Publikuota: 2018-04-17
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.
Juliaus Kalinsko (15 min.lt) nuotr.

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių – dėl apdovanojimų kovoja du komunikacijos agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektai.

Tarptautiniams apdovanojimams nominuota bendrovės „Lietuvos draudimas“ ir „Apsaugok mane“ iniciatyva vaikų saugumui keliuose didinti „Kalbančios perėjos“.

Tapti geriausių Baltijos šalių projektų pretenduoja ir „Fabula“ vykdyta visuomeninės iniciatyvos „Laisvė rokenrolui“ komunikacijos kampanija. Finalininkai buvo atrinkti iš daugiau kaip 2.500 paraiškų, pateiktų iš viso regiono valstybių. „Fabula“ šiemet vienintelė Lietuvos agentūra, kurios darbai pateko į finalą.

„Kalbančios perėjos“ buvo technologiškai inovatyvus projektas ir gana sudėtingai technologiškai įgyvendinamas. Pavedė turkai, bet išgelbėjo šviesūs lietuvių protai. Ir apskritai tai buvo naujas požiūris, kaip atkreipti dėmesį į vaikų saugumą kelyje, kai jų daug pabyra rugsėjo pradžioje, – kalba Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

„Sabre Awards“ finalui nominuotas projektas „Kalbančios perėjos“ įgyvendintas 2017 m. kaip „Lietuvos draudimo“ akcijos „Apsaugok mane“ dalis. Siekiant didinti pėsčiųjų saugumą, Vilniaus miestui buvo padovanotos 4 kalbančios perėjos, kurių technologiją nuo nulio sukūrė ir įgyvendino lietuviai, inžinerinių konsultacijų įmonė „Eksertus“. Prie projekto prisidėjo ir muzikantas Marijonas Mikutavičius bei televizijos laidų vedėja Rūta Mikelkevičiūtė – būtent jų balsais pėstiesiems prabilo kalbančios perėjos.

„Kitas projektas, „Laisvė rokenrolui“, tai – šiokia tokia revoliucija, suvienijusi festivalių rengėjus, muzikos grupes, kuriems rūpi spręsti klausimus patiems. Revoliucija baigėsi gerai, alkoholis festivaliuose liko neuždraustas, – nusišypso p. Rimkienė. – Prie Seimo susirinko didžiulė minia išreikšdama nepritarimą neatodairiškiems politikų siekiams taikyti įvairius ribojimus, o šis projektas sulaukė didelio gyventojų bei žiniasklaidos dėmesio“.

„Tai, kad net du mūsų projektai yra tarp didžiausių tarptautinių apdovanojimų „Sabre Awards“ finalininkų, laikome milžinišku agentūros bei Lietuvos komunikacijos rinkos pripažinimu. Savo kompetencijomis, kūrybiškumu, idėjomis ir, svarbiausia, efektyviu jų įgyvendinimu galime konkuruoti visame pasaulyje“, – pažymi p. Rimkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad agentūros „Fabula“ Lietuvoje atstovaujamas pasaulinis „Hill+Knowlton Strategies” tinklas – šiemetinių apdovanojimų favoritas. Į Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių finalą iš viso pateko 15 tinklo agentūrų klientams įvykdytų projektų ir komunikacijos kampanijų.

„Sabre Awards“ nugalėtojai bus paskelbti gegužės 23 d. Amsterdame vyksiančios apdovanojimų ceremonijos metu.

Prieš 29 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 13 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 6

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau