„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Publikuota: 2018-04-04
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų paketą jos bendrasavininkiui ir vadovui Andriui Tamuliui.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Tamuliui priklausys 100% bendrovės akcijų.

Išplatintame pranešime skelbiama, kad „Love” tęs savarankišką veiklą tuo pačiu vardu. Pagrindinę agentūros veiklą ir toliau sudarys kūrybinės reklamos paslaugos, tačiau vis didesnį dėmesį planuojama skirti integruotai komunikacijai, įgyvendinant ją su daugiau partnerių.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad šis sandoris – vienas iš žingsnių, formuojant komunikacijos grupę „Havas”.

VŽ anksčiau rašė, kad „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę.

Kartu su „Idea Group” kuriamoje „Havas” grupėje kūrybines reklamos paslaugas teiks agentūra „Idea Vilnius”.

Viso „Publicum” ir „Idea” grupėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos  paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta 2017 m. viršijo 40 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
„Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą

Komunikacijos grupė „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruosis į...

Rinkodara
2020.06.22
Ar Lietuva gali šalies reklamai išleisti 40 mln. Eur 8

Tiek Vilniaus, tiek ir Lietuvos skaitmeninio matomumo pozicija šiemet pasaulinėse miestų varžybose turėtų...

Rinkodara
2020.06.21
Startuoja virtualus „Kanų liūtų“ festivalis

Didžiausias reklamos ir kūrybingumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) šiemet, kaip ir daugelis...

Rinkodara
2020.06.20
„Lik namie“ kampaniją keičia į „Lik Lietuvoje“ 1

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ su nauja rinkodaros kampanija kviečia visus iš naujo perkurti savo...

Rinkodara
2020.06.20
„Telia Lietuva“ pratęsė sutartį su reklamos agentūra „All Caps“

Telekomunikacijų paslaugas teikiančios bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros...

Rinkodara
2020.06.17
Energijos tiekėja „Enefit“ dirbs su „INK agency“ ir „bigNow“

Komunikacijos „INK agency“ ir skaitmeninių paslaugų agentūra „bigNow“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį...

Rinkodara
2020.06.16
NT vystytoja „Omberg“ pasirinko komunikacijos partnerius

Nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Omberg“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos...

Rinkodara
2020.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus