„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Publikuota: 2018-04-04
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų paketą jos bendrasavininkiui ir vadovui Andriui Tamuliui.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Tamuliui priklausys 100% bendrovės akcijų.

Išplatintame pranešime skelbiama, kad „Love” tęs savarankišką veiklą tuo pačiu vardu. Pagrindinę agentūros veiklą ir toliau sudarys kūrybinės reklamos paslaugos, tačiau vis didesnį dėmesį planuojama skirti integruotai komunikacijai, įgyvendinant ją su daugiau partnerių.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad šis sandoris – vienas iš žingsnių, formuojant komunikacijos grupę „Havas”.

VŽ anksčiau rašė, kad „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę.

Kartu su „Idea Group” kuriamoje „Havas” grupėje kūrybines reklamos paslaugas teiks agentūra „Idea Vilnius”.

Viso „Publicum” ir „Idea” grupėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos  paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta 2017 m. viršijo 40 mln. Eur.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31
„Bolt“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 3

Tarptautinė pavežėjimo paslaugų platforma „Taxify“ kovo mėnesį paskelbė keičianti pavadinimą į „Bolt“, labiau...

Rinkodara
2019.03.29
Nepatenkinta tarpiniais rezultatais „Lidl“ skelbia naują konkursą 7

„Lidl Lietuva“ skelbia naują viešųjų ryšių paslaugų ir geriausio darbdavio komunikacijos partnerių konkursą.

Rinkodara
2019.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau