„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Publikuota: 2018-04-04
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ričardas Jarmalavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų paketą jos bendrasavininkiui ir vadovui Andriui Tamuliui.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Tamuliui priklausys 100% bendrovės akcijų.

Išplatintame pranešime skelbiama, kad „Love” tęs savarankišką veiklą tuo pačiu vardu. Pagrindinę agentūros veiklą ir toliau sudarys kūrybinės reklamos paslaugos, tačiau vis didesnį dėmesį planuojama skirti integruotai komunikacijai, įgyvendinant ją su daugiau partnerių.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad šis sandoris – vienas iš žingsnių, formuojant komunikacijos grupę „Havas”.

VŽ anksčiau rašė, kad „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę.

Kartu su „Idea Group” kuriamoje „Havas” grupėje kūrybines reklamos paslaugas teiks agentūra „Idea Vilnius”.

Viso „Publicum” ir „Idea” grupėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos  paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta 2017 m. viršijo 40 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
13:51
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26
Apsisprendė, kuri institucija koordinuos Lietuvos pristatymą pasauliui 2

Nacionaliniu šalies pristatymo užsienyje koordinatoriumi patvirtintas Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau