„Lietuvos energija“ turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2018-03-27
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.

„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, iki šiol vadovavusi integruotos komunikacijos grupei „Idea Group“.

Pusmetį laikinai šias pareigas ėjusi Laura Šebekienė darbą tęs įmonės Korporatyvinės komunikacijos tarnyboje.

Ponia Vozbutaitė-Beliauskė „Idea Group“ dirbo pastaruosius dešimt metų: pradžioje grupės ryšių su visuomene agentūros vadove, vėliau vadovavo grupei Lietuvoje, pastaruoju metu buvo atsakinga už kūrybos discipliną bei grupės vystymą Baltijos šalyse.

„Praėjus 10 m. vienoje įmonėje pradedi galvoti, o kas bus dar po dešimties, – nusišypso p. Vozbutaitė-Beliauskė. – Norėjosi pokyčių. Iš kitos pusės, „Lietuvos energija“ – tai strateginės svarbos projektas ir aukščiausio lygio vadovas buria komandą. Manau, tai yra neįkainuojama galimybė imtis prasmingų darbų ir dirbti kartu su geriausiais. Patikėjau ta idėja.“

Paskelbtas viešasis konkursas užimti „Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas sulaukė didelio rinkos dalyvių dėmesio ir pritraukė nemažai potencialių pretendentų.

„Džiaugiuosi, kad prie „Lietuvos energijos“ prisijungia puiki šios srities profesionalė, turinti integruotos komunikacijos ir rinkodaros kvalifikacijas. Dirbdama kartu su naująja vadovų komanda Ieva padės kurti ir įtvirtinti naują „Lietuvos energijos“ įvaizdį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose“, – išplatintame pranešime teigia Darius Maikštėnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Valstybės valdomai energetikos įmonių grupei p. Maikštėnas pradėjo vadovauti šį vasarį.

Kaip VŽ rašė, „Lietuvos energijos“ pajamos, nepaisant mažėjusių elektros ir dujų persiuntimo bei skirstymo kainų klientams, išliko stabilios ir sumažėjo tik 0,1% – iki 1.101 mln. Eur (2016 m. 1.102 mln. Eur).

Grupės koreguotas grynasis pelnas augo 10,6% iki 130 mln., kai 2016 m. siekė 118 mln. Eur.

Šiuo metu, ruošiantis naujam etapui, „Lietuvos energija“ atnaujina veiklos strategiją, kuri bus pristatyta visuomenei gegužės pradžioje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie yra geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 6

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau