„Lietuvos energija“ turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2018-03-27
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.

„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, iki šiol vadovavusi integruotos komunikacijos grupei „Idea Group“.

Pusmetį laikinai šias pareigas ėjusi Laura Šebekienė darbą tęs įmonės Korporatyvinės komunikacijos tarnyboje.

Ponia Vozbutaitė-Beliauskė „Idea Group“ dirbo pastaruosius dešimt metų: pradžioje grupės ryšių su visuomene agentūros vadove, vėliau vadovavo grupei Lietuvoje, pastaruoju metu buvo atsakinga už kūrybos discipliną bei grupės vystymą Baltijos šalyse.

„Praėjus 10 m. vienoje įmonėje pradedi galvoti, o kas bus dar po dešimties, – nusišypso p. Vozbutaitė-Beliauskė. – Norėjosi pokyčių. Iš kitos pusės, „Lietuvos energija“ – tai strateginės svarbos projektas ir aukščiausio lygio vadovas buria komandą. Manau, tai yra neįkainuojama galimybė imtis prasmingų darbų ir dirbti kartu su geriausiais. Patikėjau ta idėja.“

Paskelbtas viešasis konkursas užimti „Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas sulaukė didelio rinkos dalyvių dėmesio ir pritraukė nemažai potencialių pretendentų.

„Džiaugiuosi, kad prie „Lietuvos energijos“ prisijungia puiki šios srities profesionalė, turinti integruotos komunikacijos ir rinkodaros kvalifikacijas. Dirbdama kartu su naująja vadovų komanda Ieva padės kurti ir įtvirtinti naują „Lietuvos energijos“ įvaizdį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose“, – išplatintame pranešime teigia Darius Maikštėnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Valstybės valdomai energetikos įmonių grupei p. Maikštėnas pradėjo vadovauti šį vasarį.

Kaip VŽ rašė, „Lietuvos energijos“ pajamos, nepaisant mažėjusių elektros ir dujų persiuntimo bei skirstymo kainų klientams, išliko stabilios ir sumažėjo tik 0,1% – iki 1.101 mln. Eur (2016 m. 1.102 mln. Eur).

Grupės koreguotas grynasis pelnas augo 10,6% iki 130 mln., kai 2016 m. siekė 118 mln. Eur.

Šiuo metu, ruošiantis naujam etapui, „Lietuvos energija“ atnaujina veiklos strategiją, kuri bus pristatyta visuomenei gegužės pradžioje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03
Kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko komunikacijos partnerius

Lietuvoje veiklą pradedanti Lenkijos kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau