„Lietuvos energija“ turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2018-03-27
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.
„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Asmen. nuotr.

„Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas nuo balandžio 24 d. eis Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, iki šiol vadovavusi integruotos komunikacijos grupei „Idea Group“.

Pusmetį laikinai šias pareigas ėjusi Laura Šebekienė darbą tęs įmonės Korporatyvinės komunikacijos tarnyboje.

Ponia Vozbutaitė-Beliauskė „Idea Group“ dirbo pastaruosius dešimt metų: pradžioje grupės ryšių su visuomene agentūros vadove, vėliau vadovavo grupei Lietuvoje, pastaruoju metu buvo atsakinga už kūrybos discipliną bei grupės vystymą Baltijos šalyse.

„Praėjus 10 m. vienoje įmonėje pradedi galvoti, o kas bus dar po dešimties, – nusišypso p. Vozbutaitė-Beliauskė. – Norėjosi pokyčių. Iš kitos pusės, „Lietuvos energija“ – tai strateginės svarbos projektas ir aukščiausio lygio vadovas buria komandą. Manau, tai yra neįkainuojama galimybė imtis prasmingų darbų ir dirbti kartu su geriausiais. Patikėjau ta idėja.“

Paskelbtas viešasis konkursas užimti „Lietuvos energijos“ Korporatyvinės komunikacijos direktorės pareigas sulaukė didelio rinkos dalyvių dėmesio ir pritraukė nemažai potencialių pretendentų.

„Džiaugiuosi, kad prie „Lietuvos energijos“ prisijungia puiki šios srities profesionalė, turinti integruotos komunikacijos ir rinkodaros kvalifikacijas. Dirbdama kartu su naująja vadovų komanda Ieva padės kurti ir įtvirtinti naują „Lietuvos energijos“ įvaizdį Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose“, – išplatintame pranešime teigia Darius Maikštėnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Valstybės valdomai energetikos įmonių grupei p. Maikštėnas pradėjo vadovauti šį vasarį.

Kaip VŽ rašė, „Lietuvos energijos“ pajamos, nepaisant mažėjusių elektros ir dujų persiuntimo bei skirstymo kainų klientams, išliko stabilios ir sumažėjo tik 0,1% – iki 1.101 mln. Eur (2016 m. 1.102 mln. Eur).

Grupės koreguotas grynasis pelnas augo 10,6% iki 130 mln., kai 2016 m. siekė 118 mln. Eur.

Šiuo metu, ruošiantis naujam etapui, „Lietuvos energija“ atnaujina veiklos strategiją, kuri bus pristatyta visuomenei gegužės pradžioje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
Komunikacijos agentūra „Bosanova“ turi naują vadovą 2

Komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovu tapo Vytautas Matulevičius, kartu keičiasi ir bendrovės akcininkų...

Rinkodara
2019.03.07
10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai 8

„Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti...

Rinkodara
2019.03.07
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko komunikacijos partnerius

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko naujus komunikacijos...

Rinkodara
2019.03.06
Didžiausius atlyginimus šį sausį mokėjusios komunikacijos agentūros 4

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kad tarp ryšių su visuomene bendrovių didžiausią atlyginimą šį sausį, kaip...

Rinkodara
2019.03.06
Tarp dalyvių „Password 2019“ – pusšimtis paraiškų 1

Į efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos konkursą „Password 2019“ pateiktos 48 paraiškos. Konkurso...

Rinkodara
2019.03.06
„Deeper“, „Good one“ ir „TeleSoftas“ – FT sąraše tarp sparčiausiai augusių įmonių 1

Didžiosios Britanijos leidinio „Financial Times“ (FT) sudaromame sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP1000...

Rinkodara
2019.03.05
Medijų ir komunikacijų lyderiai: 2019-ieji lūžio, integracijos ir asmeninio turinio metai Premium

Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriui praėjusieji nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos...

Rinkodara
2019.03.05
IKEA įkvėpimo šaltinis – paprastų žmonių namai 1

Prieš ateidami į naują rinką, tarptautiniai tinklai atlieka namų darbus ir gerai išsianalizuoja situaciją...

Rinkodara
2019.03.04
„Keliauk Lietuvoje“ vadovas – apie ambicijas pritraukti 3 mln. užsieniečių, „Real is Beautiful“ likimą ir finansinę nežinomybę Premium 3

Nuo šių metų Lietuvos kaip turizmo krypties reklama užsienyje rūpinasi naujai įsteigta VšĮ „Keliauk...

Paslaugos
2019.03.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau