Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros

Publikuota: 2018-02-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir geidžiama, ir brangi. Arba kuo brangesnė – tuo geidžiamesnė.

Viena vertus, tokios prekės kaip aksesuarai, drabužiai, galanterija, avalynė – gražios ir stilingos, atrodytų, savaime pavergia tikslinę auditoriją ir skatina moterų norą pirkti. O seniausių ir žymiausių prekės ženklų daiktai kai kurių pirkėjų yra prilyginami emocijai ar svajonei – įsigyji ne tą daiktą, o tam tikrą noro išsipildymą.

Kiek mistiška, tačiau tą mistiką kuria istorijos ir rinkodara. Nes pavyzdžių, kai nei patrauklūs, nei praktiški, nei naktimis sapnuojami daiktai tapo madingi, o jų parduotuvės įsikūrė brangiausiose pasaulio gatvėse, yra ne vienas. Tik nežinia, kiek kainavo tokiais tapti.

Sandalai „Crocs“ kai kurių vadinami anomalija: jei tik sudaromi absurdiškiausios avalynės sąrašai – „Crocs“ neretai pateks į penketuką. Tiksliau „Crocs“ tituluojami baisiausiais batais istorijoje iki atsirado kaubojiški ilgaauliai–basutės atvirais pirštais.

Dauguma stilistų kartoja, kad patogumas nėra argumentas avėti „Crocs“, nes tam nėra jokio pateisinimo. Bet kažkodėl juos avintys buvo pastebėti George‘as W. Bushas, Michelle Obama, tuo metu Jimas Carrey ir Benas Affleckas avėjo juos paplūdimyje, o dar nemažai žvaigždžių tais sandalais mindė raudonąjį kilimą.

Viena iš jų, garsus virtuvės šefas Mario Batali, „Crocs“ mylėtojas, kas sezoną įsigydavęs keliasdešimt visų spalvų porų, sunkiai rinko žodžius sužinojęs, kad bendrovė mažina parduotuvių skaičių pasaulyje ir JAV.

Jei versle didelę dalį sėkmės sudaro rinkodara, tai mados versle ji yra dar svarbesnė Tie, kurie bandė ne vieną būdą išpopuliarėti, dažnai viena efektyviausių, nors ne pigiausių, priemonių įvardija įžymybių, nuomonės formuotojų reklamą. Kitaip tariant, tų, kurie turi įtakos tam tikram pirkėjų ratui.

Populiarinti internetinę drabužių nuomos platformą Lenkijos rinkoje žymių moterų pagalba rengiasi ir „Rent Boutique“, įvertinusi, kad bendruomeninės rinkodaros kampanija „I‘am That Girl“, kurioje žinomos moterys dalijosi patirtimis, požiūriu į madą, gyvenimo būdą, buvo sėkminga Lietuvoje.

„Lenkijoje sieksime to paties – kad kuo daugiau įdomių moterų pristatytų projektą savo bendruomenėje. Mūsų veiklos specifikai tokia rinkodaros strategija labai tinka – juk kiekvienas yra savo bendruomenės lyderis, į kurį norima lygiuotis“, – sako Žaklina Aišparienė, „Rent Boutique“ įkūrėja.

Panašią strategiją – supažindinti klientes su produktu tinklaraštininkių, mados mylėtojų pagalba svetur pasirinko ir megztų drabužių prekės ženklas „Robi Agnes“. Jo autorės Roberta Vasiliauskienė ir Agnė Zokaitė-Stakauskienė įvertino, kad tai net pigiau nei ryšių su visuomene agentūrų paslaugos, nes nemažai tinklaraštininkių savo sekėjoms reklamą skleidžia už nemokamus gaminių pavyzdžius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
Nauja verslo sritis – žmogiškųjų išteklių rinkodara Premium

Šiandien – geriausi darbuotojų laikai. Ne tik Vakarų, bet ir Lietuvos bendrovės priverstos elgtis su...

Vadyba
2018.02.07
Linas Šiautkulis lieka prie LiMA vairo

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas Linas...

Rinkodara
2018.02.06
Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros 3

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir...

Rinkodara
2018.02.03
Sėkmės laurai „Tele2“ humorui, H&M – originalumui Premium

Labiausiai įsiminta ir patikusi reklama kalėdiniu laikotarpiu – šventiniai šmaikštūs „Tele2“ klipai.

Rinkodara
2018.02.01

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau