Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros

Publikuota: 2018-02-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir geidžiama, ir brangi. Arba kuo brangesnė – tuo geidžiamesnė.

Viena vertus, tokios prekės kaip aksesuarai, drabužiai, galanterija, avalynė – gražios ir stilingos, atrodytų, savaime pavergia tikslinę auditoriją ir skatina moterų norą pirkti. O seniausių ir žymiausių prekės ženklų daiktai kai kurių pirkėjų yra prilyginami emocijai ar svajonei – įsigyji ne tą daiktą, o tam tikrą noro išsipildymą.

Kiek mistiška, tačiau tą mistiką kuria istorijos ir rinkodara. Nes pavyzdžių, kai nei patrauklūs, nei praktiški, nei naktimis sapnuojami daiktai tapo madingi, o jų parduotuvės įsikūrė brangiausiose pasaulio gatvėse, yra ne vienas. Tik nežinia, kiek kainavo tokiais tapti.

Sandalai „Crocs“ kai kurių vadinami anomalija: jei tik sudaromi absurdiškiausios avalynės sąrašai – „Crocs“ neretai pateks į penketuką. Tiksliau „Crocs“ tituluojami baisiausiais batais istorijoje iki atsirado kaubojiški ilgaauliai–basutės atvirais pirštais.

Dauguma stilistų kartoja, kad patogumas nėra argumentas avėti „Crocs“, nes tam nėra jokio pateisinimo. Bet kažkodėl juos avintys buvo pastebėti George‘as W. Bushas, Michelle Obama, tuo metu Jimas Carrey ir Benas Affleckas avėjo juos paplūdimyje, o dar nemažai žvaigždžių tais sandalais mindė raudonąjį kilimą.

Viena iš jų, garsus virtuvės šefas Mario Batali, „Crocs“ mylėtojas, kas sezoną įsigydavęs keliasdešimt visų spalvų porų, sunkiai rinko žodžius sužinojęs, kad bendrovė mažina parduotuvių skaičių pasaulyje ir JAV.

Jei versle didelę dalį sėkmės sudaro rinkodara, tai mados versle ji yra dar svarbesnė Tie, kurie bandė ne vieną būdą išpopuliarėti, dažnai viena efektyviausių, nors ne pigiausių, priemonių įvardija įžymybių, nuomonės formuotojų reklamą. Kitaip tariant, tų, kurie turi įtakos tam tikram pirkėjų ratui.

Populiarinti internetinę drabužių nuomos platformą Lenkijos rinkoje žymių moterų pagalba rengiasi ir „Rent Boutique“, įvertinusi, kad bendruomeninės rinkodaros kampanija „I‘am That Girl“, kurioje žinomos moterys dalijosi patirtimis, požiūriu į madą, gyvenimo būdą, buvo sėkminga Lietuvoje.

„Lenkijoje sieksime to paties – kad kuo daugiau įdomių moterų pristatytų projektą savo bendruomenėje. Mūsų veiklos specifikai tokia rinkodaros strategija labai tinka – juk kiekvienas yra savo bendruomenės lyderis, į kurį norima lygiuotis“, – sako Žaklina Aišparienė, „Rent Boutique“ įkūrėja.

Panašią strategiją – supažindinti klientes su produktu tinklaraštininkių, mados mylėtojų pagalba svetur pasirinko ir megztų drabužių prekės ženklas „Robi Agnes“. Jo autorės Roberta Vasiliauskienė ir Agnė Zokaitė-Stakauskienė įvertino, kad tai net pigiau nei ryšių su visuomene agentūrų paslaugos, nes nemažai tinklaraštininkių savo sekėjoms reklamą skleidžia už nemokamus gaminių pavyzdžius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau