Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Publikuota: 2017-12-12
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis, kuris tapo agentūros partneriu.

Prieš tai jis ilgą laiką dirbo „vipcommunications“, o nuo 2016 m. metų pradžios vadovavo komunikacijos agentūrai „Idea PR“.

Ponas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravito Partners“ partneriu.

„Visuomet turėjau siekį tapti partneriu agentūroje ir tikslingai link to ėjau. Pasitaikius galimybei tapti vienu iš daugiau nei 12 m. sėkmingai veikiančios agentūros partnerių, nusprendžiau priimti iššūkį. Naujoji pozicija suteiks dar daugiau sprendimų laisvės, įgalins realizuoti turimas idėjas“, – VŽ teigia p. Mikelaitis.

„Naujasis kolega – puikiai vertinamas komunikacijos srityje, per savo karjerą konsultavo verslo organizacijas bankininkystės, telekomunikacijų, energetikos, nekilnojamojo turto ir kituose sektoriuose. Jo reputacija, žinios, ypač korporatyvinės komunikacijos sferoje, labai sustiprins agentūrą ir prisidės prie šiemet vykstančio jos atsinaujinimo“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „Gravito Partners“ vadovas.

Agentūros partnerių komandą kartu su p. Mikelaičiu taip pat sudaro p. Bedulskis bei Rūta Diržanauskaitė-Kanopkienė, įmonėje pradėjusi darbą šiemet.

Pasak p. Mikelaičio, pagrindinis motyvas prisijungti prie „Gravitas Partners“ – galimybė prisidėti prie įmonės ilgalaikės vizijos, strategijos kūrimo. „Agentūra turi sukaupusi daug patirties, sukūrusi ilgalaikes partnerystes su tarptautiniais ir vietos klientais. Mano tikslas – pastūmėti agentūrą tolimesniam augimui. Norime formuoti naujos kartos komunikacijos agentūrą“, – teigia p. Mikelaitis.

„Gravitas Partners“ įsteigta 2005 m., įmonėje šiuo metu dirba 16 žmonių. Tarp jos klientų – „Coca-Cola“, „Maxima“, „Hewlett Packard Enterprise“, Wix.com, „Blue Bridge“, „Energijos tiekimas“, „Citadele“, VIASAT, „Viaplay“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, Ūkio ministerija ir kt. Įmonė yra viena iš Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) steigėjų, dalyvauja RSVA agentūrų veiklos standarto programoje.

2016 m. „Gravitas Partners“ apyvarta siekė 902.372 Eur, iš jų tiesioginės pajamos sudarė beveik 390.000 Eur. Palyginti su 2015 m., jos atitinkamai krito 34% ir 10%.

Šiemet apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, augs 20-25%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 9

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Komunikacijos tendencijos 2019 m.: „daugiau su mažiau“ scenarijus 7

Komunikacijoje, kaip ir daugelyje kitų sričių, pokyčiai yra neišvengiami, ir čia itin svarbu laiku į juos...

Rinkodara
2018.10.06
Įsisiūbuojant rinkimų nuotaikoms, interneto trolių tik gausės Premium 11

Netikros naujienos, melagingi, propagandiniai komentarai internete – viso to savo aplinkoje artėjant...

Rinkodara
2018.10.03
SBA įmonių grupė pasirinko komunikacijos partnerius

Vienos didžiausių Lietuvos verslo grupių – 30 įmonių valdančios SBA – skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą...

Rinkodara
2018.10.02
Reklamos bendrovių metai – dosniausi skaitmeninėms agentūroms Premium

Iš reklamos sektoriaus įmonių didžiausią augimą demonstruoja skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurios ir...

Rinkodara
2018.10.02
BTA pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo agentūra „Idea prima“.

Rinkodara
2018.10.01
Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti...

Rinkodara
2018.09.29
G. Simonavičius palieka Lietuvos banką 5

Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius traukiasi iš pareigų. Naujos...

Vadyba
2018.09.28
Vadovų komunikacija: D. Dundulis pasisakymais nurungė K. Meidę Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausi kalbėtojai buvo mažmeninės prekybos įmonių...

Rinkodara
2018.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau