Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Publikuota: 2017-12-12
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis, kuris tapo agentūros partneriu.

Prieš tai jis ilgą laiką dirbo „vipcommunications“, o nuo 2016 m. metų pradžios vadovavo komunikacijos agentūrai „Idea PR“.

Ponas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravito Partners“ partneriu.

„Visuomet turėjau siekį tapti partneriu agentūroje ir tikslingai link to ėjau. Pasitaikius galimybei tapti vienu iš daugiau nei 12 m. sėkmingai veikiančios agentūros partnerių, nusprendžiau priimti iššūkį. Naujoji pozicija suteiks dar daugiau sprendimų laisvės, įgalins realizuoti turimas idėjas“, – VŽ teigia p. Mikelaitis.

„Naujasis kolega – puikiai vertinamas komunikacijos srityje, per savo karjerą konsultavo verslo organizacijas bankininkystės, telekomunikacijų, energetikos, nekilnojamojo turto ir kituose sektoriuose. Jo reputacija, žinios, ypač korporatyvinės komunikacijos sferoje, labai sustiprins agentūrą ir prisidės prie šiemet vykstančio jos atsinaujinimo“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „Gravito Partners“ vadovas.

Agentūros partnerių komandą kartu su p. Mikelaičiu taip pat sudaro p. Bedulskis bei Rūta Diržanauskaitė-Kanopkienė, įmonėje pradėjusi darbą šiemet.

Pasak p. Mikelaičio, pagrindinis motyvas prisijungti prie „Gravitas Partners“ – galimybė prisidėti prie įmonės ilgalaikės vizijos, strategijos kūrimo. „Agentūra turi sukaupusi daug patirties, sukūrusi ilgalaikes partnerystes su tarptautiniais ir vietos klientais. Mano tikslas – pastūmėti agentūrą tolimesniam augimui. Norime formuoti naujos kartos komunikacijos agentūrą“, – teigia p. Mikelaitis.

„Gravitas Partners“ įsteigta 2005 m., įmonėje šiuo metu dirba 16 žmonių. Tarp jos klientų – „Coca-Cola“, „Maxima“, „Hewlett Packard Enterprise“, Wix.com, „Blue Bridge“, „Energijos tiekimas“, „Citadele“, VIASAT, „Viaplay“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, Ūkio ministerija ir kt. Įmonė yra viena iš Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) steigėjų, dalyvauja RSVA agentūrų veiklos standarto programoje.

2016 m. „Gravitas Partners“ apyvarta siekė 902.372 Eur, iš jų tiesioginės pajamos sudarė beveik 390.000 Eur. Palyginti su 2015 m., jos atitinkamai krito 34% ir 10%.

Šiemet apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, augs 20-25%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
LRT turi naują komunikacijos ir rinkodaros vadovę

Nacionalinio transliuotojo komunikacijos ir rinkodaros imasi nauja vadovė – nuo pirmadienio LRT Komunikacijos...

Rinkodara
15:35
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 5

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau