Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Publikuota: 2017-12-12
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis, kuris tapo agentūros partneriu.

Prieš tai jis ilgą laiką dirbo „vipcommunications“, o nuo 2016 m. metų pradžios vadovavo komunikacijos agentūrai „Idea PR“.

Ponas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravito Partners“ partneriu.

„Visuomet turėjau siekį tapti partneriu agentūroje ir tikslingai link to ėjau. Pasitaikius galimybei tapti vienu iš daugiau nei 12 m. sėkmingai veikiančios agentūros partnerių, nusprendžiau priimti iššūkį. Naujoji pozicija suteiks dar daugiau sprendimų laisvės, įgalins realizuoti turimas idėjas“, – VŽ teigia p. Mikelaitis.

„Naujasis kolega – puikiai vertinamas komunikacijos srityje, per savo karjerą konsultavo verslo organizacijas bankininkystės, telekomunikacijų, energetikos, nekilnojamojo turto ir kituose sektoriuose. Jo reputacija, žinios, ypač korporatyvinės komunikacijos sferoje, labai sustiprins agentūrą ir prisidės prie šiemet vykstančio jos atsinaujinimo“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „Gravito Partners“ vadovas.

Agentūros partnerių komandą kartu su p. Mikelaičiu taip pat sudaro p. Bedulskis bei Rūta Diržanauskaitė-Kanopkienė, įmonėje pradėjusi darbą šiemet.

Pasak p. Mikelaičio, pagrindinis motyvas prisijungti prie „Gravitas Partners“ – galimybė prisidėti prie įmonės ilgalaikės vizijos, strategijos kūrimo. „Agentūra turi sukaupusi daug patirties, sukūrusi ilgalaikes partnerystes su tarptautiniais ir vietos klientais. Mano tikslas – pastūmėti agentūrą tolimesniam augimui. Norime formuoti naujos kartos komunikacijos agentūrą“, – teigia p. Mikelaitis.

„Gravitas Partners“ įsteigta 2005 m., įmonėje šiuo metu dirba 16 žmonių. Tarp jos klientų – „Coca-Cola“, „Maxima“, „Hewlett Packard Enterprise“, Wix.com, „Blue Bridge“, „Energijos tiekimas“, „Citadele“, VIASAT, „Viaplay“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, Ūkio ministerija ir kt. Įmonė yra viena iš Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) steigėjų, dalyvauja RSVA agentūrų veiklos standarto programoje.

2016 m. „Gravitas Partners“ apyvarta siekė 902.372 Eur, iš jų tiesioginės pajamos sudarė beveik 390.000 Eur. Palyginti su 2015 m., jos atitinkamai krito 34% ir 10%.

Šiemet apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, augs 20-25%.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau