Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Publikuota: 2017-12-12
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lukas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravitas Partners“ partneriu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis, kuris tapo agentūros partneriu.

Prieš tai jis ilgą laiką dirbo „vipcommunications“, o nuo 2016 m. metų pradžios vadovavo komunikacijos agentūrai „Idea PR“.

Ponas Mikelaitis tapo trečiuoju „Gravito Partners“ partneriu.

„Visuomet turėjau siekį tapti partneriu agentūroje ir tikslingai link to ėjau. Pasitaikius galimybei tapti vienu iš daugiau nei 12 m. sėkmingai veikiančios agentūros partnerių, nusprendžiau priimti iššūkį. Naujoji pozicija suteiks dar daugiau sprendimų laisvės, įgalins realizuoti turimas idėjas“, – VŽ teigia p. Mikelaitis.

„Naujasis kolega – puikiai vertinamas komunikacijos srityje, per savo karjerą konsultavo verslo organizacijas bankininkystės, telekomunikacijų, energetikos, nekilnojamojo turto ir kituose sektoriuose. Jo reputacija, žinios, ypač korporatyvinės komunikacijos sferoje, labai sustiprins agentūrą ir prisidės prie šiemet vykstančio jos atsinaujinimo“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „Gravito Partners“ vadovas.

Agentūros partnerių komandą kartu su p. Mikelaičiu taip pat sudaro p. Bedulskis bei Rūta Diržanauskaitė-Kanopkienė, įmonėje pradėjusi darbą šiemet.

Pasak p. Mikelaičio, pagrindinis motyvas prisijungti prie „Gravitas Partners“ – galimybė prisidėti prie įmonės ilgalaikės vizijos, strategijos kūrimo. „Agentūra turi sukaupusi daug patirties, sukūrusi ilgalaikes partnerystes su tarptautiniais ir vietos klientais. Mano tikslas – pastūmėti agentūrą tolimesniam augimui. Norime formuoti naujos kartos komunikacijos agentūrą“, – teigia p. Mikelaitis.

„Gravitas Partners“ įsteigta 2005 m., įmonėje šiuo metu dirba 16 žmonių. Tarp jos klientų – „Coca-Cola“, „Maxima“, „Hewlett Packard Enterprise“, Wix.com, „Blue Bridge“, „Energijos tiekimas“, „Citadele“, VIASAT, „Viaplay“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, Ūkio ministerija ir kt. Įmonė yra viena iš Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) steigėjų, dalyvauja RSVA agentūrų veiklos standarto programoje.

2016 m. „Gravitas Partners“ apyvarta siekė 902.372 Eur, iš jų tiesioginės pajamos sudarė beveik 390.000 Eur. Palyginti su 2015 m., jos atitinkamai krito 34% ir 10%.

Šiemet apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, augs 20-25%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
10:25
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 6

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07
Turizmo sektoriuje – nerimas dėl vėluojančios įsisukti „Keliauk Lietuvoje“ Premium 2

Naujai įkurta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, kuri nuo sausio 1 d. tapo atsakinga už visą Lietuvos, kaip turizmo...

Rinkodara
2019.01.07
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai 1

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
2019.01.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau