Feisbuko pranešimų klaidos

Publikuota: 2017-11-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinė medija gali būti vienas iš efektyviausių rinkodaros kanalų, tačiau neužtenka būti aktyviam – reikia petraukti „triukšmą“, pataria Entrepreneur.com ir įvardija paprastas, bet dažnas klaidas.

Vaizdai iš interneto

Reikia vengti nuotraukų, dėl kurių turinys atrodys reklaminis ir, užuot sudominęs prekės ženklu, atbaidys potencialius klientus. Ne dažna bendrovė gali sau leisti profesionalų fotografą ar brangią įrangą, tačiau įdomius vaizdus galima fiksuoti išmaniuoju telefonu ir apdoroti juos nemokamomis mobiliosiomis programėlėmis.

Per daug grotažymių

Nors grotažymės didina informacijos socialiniuose tinkluose pasiekimą, persistengti nereikia. Per daug grotažymių turintis pranešimas atrodo kaip brukalas ir gali erzinti vartotojus. Komunikacijos socialinėje medijoje tikslas – gerinti prekės ženklo žinomumą ir taip didinti pardavimus bei pelną, o perkrovimas grotažymėmis nukreips dėmesį nuo pranešimo esmės.

Asmeninė nuomonė

Nederėtų reikšti asmeninių pažiūrų ir apsieiti be tokių temų kaip religija ar politika. Tai leis išvengti potencialių klientų atstūmimo ar visuomenės pasipriešinimo, nes vienas kontraversiškas pranešimas gali virsti ryšių su visuomene katastrofa.

Gramatinės klaidos

Klaidos yra kasdienis reiškinys socialinėje medijoje, o ne atsitiktinumas. Jos atrodo neprofesionaliai ir mažina pasitikėjimą prekės ženklu, jei šis neskiria nė kelių sekundžių peržvelgti tekstui prieš jį paskelbiant.

Nereikšmingas turinys

Jei vartotojas nori paskaityti politikos ir sporto naujienų, tokios informacijos ieškos tiksliniuose šaltiniuose, tad nereikia dalintis viskuo, kas vyksta pasaulyje. Jei nėra nieko tiesiogiai susijusio su verslu ar sektoriumi, geriausia to nerašyti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03
„Investuok Lietuvoje“ turi naujus komunikacijos užsienyje partnerius

Užsienio investicijas į Lietuvą skatinančiai agentūrai „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių paslaugas...

Rinkodara
2018.08.31
Laukiniai Vakarai, arba Katės ir pelės žaidimai socialiniuose tinkluose Premium 1

Nuomonės formuotojų rinkodara socialiniuose tinkluose klesti visame pasaulyje. Augant tokios komunikacijos...

Rinkodara
2018.08.28
VRK pakartotinai rinksis interneto ir socialinės medijos stebėsenos agentūrą

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) šį ketvirtį skelbs antrą konkursą pirkti politinės reklamos stebėjimo...

Rinkodara
2018.08.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau