Feisbuko pranešimų klaidos

Publikuota: 2017-11-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Socialinė medija gali būti vienas iš efektyviausių rinkodaros kanalų, tačiau neužtenka būti aktyviam – reikia petraukti „triukšmą“, pataria Entrepreneur.com ir įvardija paprastas, bet dažnas klaidas.

Vaizdai iš interneto

Reikia vengti nuotraukų, dėl kurių turinys atrodys reklaminis ir, užuot sudominęs prekės ženklu, atbaidys potencialius klientus. Ne dažna bendrovė gali sau leisti profesionalų fotografą ar brangią įrangą, tačiau įdomius vaizdus galima fiksuoti išmaniuoju telefonu ir apdoroti juos nemokamomis mobiliosiomis programėlėmis.

Per daug grotažymių

Nors grotažymės didina informacijos socialiniuose tinkluose pasiekimą, persistengti nereikia. Per daug grotažymių turintis pranešimas atrodo kaip brukalas ir gali erzinti vartotojus. Komunikacijos socialinėje medijoje tikslas – gerinti prekės ženklo žinomumą ir taip didinti pardavimus bei pelną, o perkrovimas grotažymėmis nukreips dėmesį nuo pranešimo esmės.

Asmeninė nuomonė

Nederėtų reikšti asmeninių pažiūrų ir apsieiti be tokių temų kaip religija ar politika. Tai leis išvengti potencialių klientų atstūmimo ar visuomenės pasipriešinimo, nes vienas kontraversiškas pranešimas gali virsti ryšių su visuomene katastrofa.

Gramatinės klaidos

Klaidos yra kasdienis reiškinys socialinėje medijoje, o ne atsitiktinumas. Jos atrodo neprofesionaliai ir mažina pasitikėjimą prekės ženklu, jei šis neskiria nė kelių sekundžių peržvelgti tekstui prieš jį paskelbiant.

Nereikšmingas turinys

Jei vartotojas nori paskaityti politikos ir sporto naujienų, tokios informacijos ieškos tiksliniuose šaltiniuose, tad nereikia dalintis viskuo, kas vyksta pasaulyje. Jei nėra nieko tiesiogiai susijusio su verslu ar sektoriumi, geriausia to nerašyti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
Nauja verslo sritis – žmogiškųjų išteklių rinkodara Premium

Šiandien – geriausi darbuotojų laikai. Ne tik Vakarų, bet ir Lietuvos bendrovės priverstos elgtis su...

Vadyba
2018.02.07
Linas Šiautkulis lieka prie LiMA vairo

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas Linas...

Rinkodara
2018.02.06
Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros 3

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir...

Rinkodara
2018.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau