Feisbuko pranešimų klaidos

Socialinė medija gali būti vienas iš efektyviausių rinkodaros kanalų, tačiau neužtenka būti aktyviam reikia petraukti triukšmą, pataria Entrepreneur.com ir įvardija paprastas, bet dažnas klaidas.
Vaizdai iš interneto
Reikia vengti nuotraukų, dėl kurių turinys atrodys reklaminis ir, užuot sudominęs prekės ženklu, atbaidys potencialius klientus. Ne dažna bendrovė gali sau leisti profesionalų fotografą ar brangią įrangą, tačiau įdomius vaizdus galima fiksuoti išmaniuoju telefonu ir apdoroti juos nemokamomis mobiliosiomis programėlėmis.
Per daug grotažymių
Nors grotažymės didina informacijos socialiniuose tinkluose pasiekimą, persistengti nereikia. Per daug grotažymių turintis pranešimas atrodo kaip brukalas ir gali erzinti vartotojus. Komunikacijos socialinėje medijoje tikslas gerinti prekės ženklo žinomumą ir taip didinti pardavimus bei pelną, o perkrovimas grotažymėmis nukreips dėmesį nuo pranešimo esmės.
Asmeninė nuomonė
Nederėtų reikšti asmeninių pažiūrų ir apsieiti be tokių temų kaip religija ar politika. Tai leis išvengti potencialių klientų atstūmimo ar visuomenės pasipriešinimo, nes vienas kontraversiškas pranešimas gali virsti ryšių su visuomene katastrofa.
Gramatinės klaidos
Klaidos yra kasdienis reiškinys socialinėje medijoje, o ne atsitiktinumas. Jos atrodo neprofesionaliai ir mažina pasitikėjimą prekės ženklu, jei šis neskiria nė kelių sekundžių peržvelgti tekstui prieš jį paskelbiant.
Nereikšmingas turinys
Jei vartotojas nori paskaityti politikos ir sporto naujienų, tokios informacijos ieškos tiksliniuose šaltiniuose, tad nereikia dalintis viskuo, kas vyksta pasaulyje. Jei nėra nieko tiesiogiai susijusio su verslu ar sektoriumi, geriausia to nerašyti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti