Feisbuko pranešimų klaidos

Publikuota: 2017-11-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Socialinė medija gali būti vienas iš efektyviausių rinkodaros kanalų, tačiau neužtenka būti aktyviam – reikia petraukti „triukšmą“, pataria Entrepreneur.com ir įvardija paprastas, bet dažnas klaidas.

Vaizdai iš interneto

Reikia vengti nuotraukų, dėl kurių turinys atrodys reklaminis ir, užuot sudominęs prekės ženklu, atbaidys potencialius klientus. Ne dažna bendrovė gali sau leisti profesionalų fotografą ar brangią įrangą, tačiau įdomius vaizdus galima fiksuoti išmaniuoju telefonu ir apdoroti juos nemokamomis mobiliosiomis programėlėmis.

Per daug grotažymių

Nors grotažymės didina informacijos socialiniuose tinkluose pasiekimą, persistengti nereikia. Per daug grotažymių turintis pranešimas atrodo kaip brukalas ir gali erzinti vartotojus. Komunikacijos socialinėje medijoje tikslas – gerinti prekės ženklo žinomumą ir taip didinti pardavimus bei pelną, o perkrovimas grotažymėmis nukreips dėmesį nuo pranešimo esmės.

Asmeninė nuomonė

Nederėtų reikšti asmeninių pažiūrų ir apsieiti be tokių temų kaip religija ar politika. Tai leis išvengti potencialių klientų atstūmimo ar visuomenės pasipriešinimo, nes vienas kontraversiškas pranešimas gali virsti ryšių su visuomene katastrofa.

Gramatinės klaidos

Klaidos yra kasdienis reiškinys socialinėje medijoje, o ne atsitiktinumas. Jos atrodo neprofesionaliai ir mažina pasitikėjimą prekės ženklu, jei šis neskiria nė kelių sekundžių peržvelgti tekstui prieš jį paskelbiant.

Nereikšmingas turinys

Jei vartotojas nori paskaityti politikos ir sporto naujienų, tokios informacijos ieškos tiksliniuose šaltiniuose, tad nereikia dalintis viskuo, kas vyksta pasaulyje. Jei nėra nieko tiesiogiai susijusio su verslu ar sektoriumi, geriausia to nerašyti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07
„Publicis One Lithuania“ turi naują vadovą 2

Nuo šiol „Publicis One Lithuania“, jungiančios „Starcom“, „Zenit“ ir „Leo Burnett“, vadovo pareigas pradeda...

Rinkodara
2018.06.06
„Gemius Baltic“ ieško naujo vadovo 1

Interneto tyrimų bendrovė „Gemius Baltic“ ieško naujo vadovo Lietuvai.

Rinkodara
2018.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau