Feisbuko pranešimų klaidos

Publikuota: 2017-11-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinė medija gali būti vienas iš efektyviausių rinkodaros kanalų, tačiau neužtenka būti aktyviam – reikia petraukti „triukšmą“, pataria Entrepreneur.com ir įvardija paprastas, bet dažnas klaidas.

Vaizdai iš interneto

Reikia vengti nuotraukų, dėl kurių turinys atrodys reklaminis ir, užuot sudominęs prekės ženklu, atbaidys potencialius klientus. Ne dažna bendrovė gali sau leisti profesionalų fotografą ar brangią įrangą, tačiau įdomius vaizdus galima fiksuoti išmaniuoju telefonu ir apdoroti juos nemokamomis mobiliosiomis programėlėmis.

Per daug grotažymių

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nors grotažymės didina informacijos socialiniuose tinkluose pasiekimą, persistengti nereikia. Per daug grotažymių turintis pranešimas atrodo kaip brukalas ir gali erzinti vartotojus. Komunikacijos socialinėje medijoje tikslas – gerinti prekės ženklo žinomumą ir taip didinti pardavimus bei pelną, o perkrovimas grotažymėmis nukreips dėmesį nuo pranešimo esmės.

Asmeninė nuomonė

Nederėtų reikšti asmeninių pažiūrų ir apsieiti be tokių temų kaip religija ar politika. Tai leis išvengti potencialių klientų atstūmimo ar visuomenės pasipriešinimo, nes vienas kontraversiškas pranešimas gali virsti ryšių su visuomene katastrofa.

Gramatinės klaidos

Klaidos yra kasdienis reiškinys socialinėje medijoje, o ne atsitiktinumas. Jos atrodo neprofesionaliai ir mažina pasitikėjimą prekės ženklu, jei šis neskiria nė kelių sekundžių peržvelgti tekstui prieš jį paskelbiant.

Nereikšmingas turinys

Jei vartotojas nori paskaityti politikos ir sporto naujienų, tokios informacijos ieškos tiksliniuose šaltiniuose, tad nereikia dalintis viskuo, kas vyksta pasaulyje. Jei nėra nieko tiesiogiai susijusio su verslu ar sektoriumi, geriausia to nerašyti.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16
Dar vienas G. Žiemelio šūvis: vėl ambicingas krepšinio komandos vardas Premium 3

Verslininko Gedimino Žiemelio bendrovė „Basketball Holding Company“ (BHC) neseniai oficialiai paskelbusi, kad...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Dizaino agentūra „Critical“: apie dar vieną susijungimą ir netikėtą augimo veiksnį Premium 2

Į vieną juridinį vienetą jungiasi dizaino paslaugų bendrovė „Critical“ ir save supratimo agentūra vadinanti...

Rinkodara
2022.06.10
Kokius mitus griauna drąsi STT kampanija: pokalbis su kūrėjomis apie užkulisius Premium

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) savo įgyvendintą komunikacijos kampaniją „Korupcija – nykstanti rūšis“...

Rinkodara
2022.06.08
Lauko reklamos stendų konkursas kiršina agentūras: kritika ir laikui, ir konkurentams Premium

Vilniaus savivaldybė planuoja rengti konkursą daliai miesto lauko reklamos stendų. Mažosios lauko agentūros...

Rinkodara
2022.06.06
Komunikacijos rinka sprogo: agentūros fiksuoja rekordinius šuolius Premium

2021-ieji komunikacijoms agentūroms buvo ypač dosnūs: dviženkliais skaičiais augo bemaž visos didžiosios...

Rinkodara
2022.06.06
TOP 10 geriausią reputaciją turinčių įmonių visuomenės akyse

Geriausią reputaciją, visuomenės nuomone, turi vaistinių tinklas „Camelia“. Vaistinių sektoriui vieninteliam...

Rinkodara
2022.06.04
A. Baranauskas: startas – puikus, bet lygintis su kitomis agentūromis – anksti Premium

Reputacijos agentūra „Winning“ (UAB „Winning Media Group“), kurią prieš metus įkūrė Andrius Baranauskas,...

Rinkodara
2022.06.03
Išrinkti „PR Impact Awards 2022“ finalininkai

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisija iš 111 šiemet besivaržiusių komunikacijos projektų 13-oje...

Rinkodara
2022.06.01
„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskirtas P. Kuisys

„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskyrė Praną Kuisį, „Bitė Lietuva“ generalinį direktorių. Nuo šiol jis...

Vadyba
2022.06.01
Reputacijos laurai: „Thermo Fisher Scientific“ ir „Camelia“, šuolis – SEB Premium

Geriausios reputacijos titulą šiemetiniame tyrime pelnė „Thermo Fisher Scientific“, visuomenės nuomone,...

Rinkodara
2022.05.31
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai turi naują komunikacijos vadovę

Prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų komandos prisijungė Marija Matuzevičienė, turinio rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku