Buvęs „Alfa.lt“ redaktorius – „MG Baltic“ komunikacijos vadovas

Publikuota: 2017-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„MG Baltic“ priklausančio, šiuo metu parduodamo, naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiojo redaktoriaus pareigas ėjęs Tadas Marčiukaitis nuo šiandien pradeda dirbti koncerno korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktoriumi.

Jis bus atsakingas už bendravimą su žiniasklaida, nuomonės lyderiais, informacijos analizę ir sklaidą. Jo atsakomybės taip pat apims darbą su koncerno valdomomis įmonėmis, „MG Baltic“ inicijuojamais ar vykdomais projektais, mecenavimo projektų koordinavimą.

VŽ rašė, kad koncernas „MG Baltic“ derisi dėl „Alfa“ portalo pardavimo su Neriumi Gasparavičiumi, vieninteliu „Baltic Media Ltd“ akcininku. Jo valdoma įmonė „Baltic Media Ltd“, Didžiojoje Britanijoje leidžia savaitraštį „Tiesa“ ir turi portalą „Tiesa.com“.

Darius Mockus, „MG Baltic“ prezidentas, VŽ pabrėžia, kad pastaruoju metu koncernas tokios pareigybės neturėjo, nes nebuvo tokio poreikio.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Koncernas su visuomene neturi jokių tiesioginių santykių, dirbame verslas verslui segmente. Tokiais atvejais geriausias verslo organizacijos sėkmės indikatorius yra jos finansiniai rezultatai. Koncentravomės ties vidine komunikacija ir iki netolimos praeities mums to užteko, tačiau su pasikeitusia situacija, kai esi įtraukiamas į politinį kontekstą, susiduri su teisėsauga, gerų finansinių rodiklių nebeužtenka. Tad be partnerystės su išoriniais partneriais, bendradarbiavimo su ryšių su visuomene „Publicum FComm“, nuo šiol turėsime komunikacijos vadovą koncerno viduje“, – sprendimą komentuoja p. Mockus.

VŽ rašė, kad su komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ koncernas pradėjo dirbti pernai vasaros pradžioje, praėjus kelioms savaitėms po 2016 m. gegužės viduryje įsisiūbavusio korupcijos skandalo, kai buvo paskelbta, jog koncerno viceprezidentas Raimondas Kurlianskis įtariamas davęs daugiau nei 100.000 Eur kyšį Liberalų sąjūdžio partijos lyderiui Eligijui Masiuliui.

Parduoda, nes netapo lyderiu

Paklaustas, kas nulėmė sprendimą parduoti portalą „Alfa“, p. Mockus skaičiuoja, kad koncernas elektroninėje žiniasklaidoje skaičiuoja jau dešimtmetį.

nuotrauka::1left

„Būna laikas ateiti, būna laikas susumuoti rezultatus ir išeiti, jei manai, kad užtenka ir rezultatai netenkina. Mažoje lietuviškoje rinkoje, norint raškyti sėkmingus rezultatus, reikia būti mažiausiai pirmame trejete, jei tai nėra kažkoks specifinis sektorius, kaip pavyzdžiui, statybos. Tačiau jei kalbame apie mažutę Lietuvos reklamos rinką, žiniasklaidą – nebūti trejetuke reiškia tik imituoti verslą. Tokiu atveju tai ne verslas, o hobis“, – savo nuostatas dėsto p. Mockus, pabrėždamas, kad dėl to visos koncerno įmonės ir siekia lyderystės savo segmentuose.

„Jei tai nepavyksta, reiškia nesugebi būti tame versle, o jei nesugebi, reiškia reikia pasitraukti iš ringo. Didelėse rinkose – kitaip, ten daugiau erdvės konkuruoti, o mažose išgyvena tik stipriausi“, – teigia p. Mockus.

Ponas Marčiukaitis koncerno įmonėje UAB „Alfa Media“ dirba nuo 2007 m., kur pastaruosius ketverius metus ėjo vyriausiojo redaktoriaus pareigas.

Iš žiniasklaidos verslų koncerno valdomai „MG Baltic Media“ be „Alfa Medios“ dar priklauso LNK kanalų grupė bei IT ir telekomunikacijų „Mediafon“.

Iš viso „MG Baltic“ koncernui priklauso 80 bendrovių, tarp kurių „Aprangos“ grupė, „Mineraliniai vandenys“, „Tromina“, „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“, „MG Valda“, „Mitnija“ ir kt.

„MG Baltic“ grupės bendrovių konsoliduoti pardavimai 2016 m. sudarė 581 mln. Eur, o priskaičiuoti mokesčiai į šalies biudžetą siekė daugiau kaip 227 mln. Eur. Koncernui priklausančiose įmonėse 2016 m. pabaigoje dirbo 3.915 darbuotojų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
„Surfshark“ rinkodaros vadovas: kaip nesusimauti ir išlaikyti vartotoją Premium

Ilgametė verslo praktika byloja, kad išlaikyti esamą klientą yra daug pigiau nei pritraukti naują, nepaisant...

Rinkodara
2022.07.24
Vilniaus savivaldybės paskelbtas konkursas – teismų karuselėje Premium

Sostinės savivaldybės birželio 22 d. paskelbtas lauko reklamos stendų konkursas nukeliavo į teismus. Bemaž...

Rinkodara
2022.07.20
Sveikas protas signalizuoja apie recesiją, bet realybė – vis dar šviesi Premium

Po gana kuklių pirmųjų pandemijos metų rezultatų 2021-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs –...

Rinkodara
2022.07.19
Ekspertai: valdantieji pasyviai komunikavo po EK gairių dėl Kaliningrado pasirodymo

Valdančiųjų komunikacija Europos Komisijai (EK) pateikus gaires dėl Kaliningrado tranzito buvo pasyvi ir...

Verslo aplinka
2022.07.15
„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti Premium

Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko...

Rinkodara
2022.07.14
M. Katkus – apie „cancel“ kultūrą ir iššūkius verslui Premium 4

Vadinamoji „atšaukimo“ (angl. „cancel culture“) kultūra kaip reiškinys Lietuvoje pirmą kartą pasiekė lygį,...

Rinkodara
2022.07.13
4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai Premium 4

Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms...

Rinkodara
2022.07.12
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai? Premium

Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja...

Rinkodara
2022.07.10
R. Urbanas apie „Surfshark“ ir laužomas normas: buvome tarsi „Tele2“ savo segmente Premium

Lietuviškas virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuolis „Surfshark“ išaugo ir susijungęs su...

Rinkodara
2022.07.08
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku