Buvęs „Alfa.lt“ redaktorius – „MG Baltic“ komunikacijos vadovas

Publikuota: 2017-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„MG Baltic“ priklausančio, šiuo metu parduodamo, naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiojo redaktoriaus pareigas ėjęs Tadas Marčiukaitis nuo šiandien pradeda dirbti koncerno korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktoriumi.

Jis bus atsakingas už bendravimą su žiniasklaida, nuomonės lyderiais, informacijos analizę ir sklaidą. Jo atsakomybės taip pat apims darbą su koncerno valdomomis įmonėmis, „MG Baltic“ inicijuojamais ar vykdomais projektais, mecenavimo projektų koordinavimą.

VŽ rašė, kad koncernas „MG Baltic“ derisi dėl „Alfa“ portalo pardavimo su Neriumi Gasparavičiumi, vieninteliu „Baltic Media Ltd“ akcininku. Jo valdoma įmonė „Baltic Media Ltd“, Didžiojoje Britanijoje leidžia savaitraštį „Tiesa“ ir turi portalą „Tiesa.com“.

Darius Mockus, „MG Baltic“ prezidentas, VŽ pabrėžia, kad pastaruoju metu koncernas tokios pareigybės neturėjo, nes nebuvo tokio poreikio.

„Koncernas su visuomene neturi jokių tiesioginių santykių, dirbame verslas verslui segmente. Tokiais atvejais geriausias verslo organizacijos sėkmės indikatorius yra jos finansiniai rezultatai. Koncentravomės ties vidine komunikacija ir iki netolimos praeities mums to užteko, tačiau su pasikeitusia situacija, kai esi įtraukiamas į politinį kontekstą, susiduri su teisėsauga, gerų finansinių rodiklių nebeužtenka. Tad be partnerystės su išoriniais partneriais, bendradarbiavimo su ryšių su visuomene „Publicum FComm“, nuo šiol turėsime komunikacijos vadovą koncerno viduje“, – sprendimą komentuoja p. Mockus.

VŽ rašė, kad su komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ koncernas pradėjo dirbti pernai vasaros pradžioje, praėjus kelioms savaitėms po 2016 m. gegužės viduryje įsisiūbavusio korupcijos skandalo, kai buvo paskelbta, jog koncerno viceprezidentas Raimondas Kurlianskis įtariamas davęs daugiau nei 100.000 Eur kyšį Liberalų sąjūdžio partijos lyderiui Eligijui Masiuliui.

Parduoda, nes netapo lyderiu

Paklaustas, kas nulėmė sprendimą parduoti portalą „Alfa“, p. Mockus skaičiuoja, kad koncernas elektroninėje žiniasklaidoje skaičiuoja jau dešimtmetį.

nuotrauka::1left

„Būna laikas ateiti, būna laikas susumuoti rezultatus ir išeiti, jei manai, kad užtenka ir rezultatai netenkina. Mažoje lietuviškoje rinkoje, norint raškyti sėkmingus rezultatus, reikia būti mažiausiai pirmame trejete, jei tai nėra kažkoks specifinis sektorius, kaip pavyzdžiui, statybos. Tačiau jei kalbame apie mažutę Lietuvos reklamos rinką, žiniasklaidą – nebūti trejetuke reiškia tik imituoti verslą. Tokiu atveju tai ne verslas, o hobis“, – savo nuostatas dėsto p. Mockus, pabrėždamas, kad dėl to visos koncerno įmonės ir siekia lyderystės savo segmentuose.

„Jei tai nepavyksta, reiškia nesugebi būti tame versle, o jei nesugebi, reiškia reikia pasitraukti iš ringo. Didelėse rinkose – kitaip, ten daugiau erdvės konkuruoti, o mažose išgyvena tik stipriausi“, – teigia p. Mockus.

Ponas Marčiukaitis koncerno įmonėje UAB „Alfa Media“ dirba nuo 2007 m., kur pastaruosius ketverius metus ėjo vyriausiojo redaktoriaus pareigas.

Iš žiniasklaidos verslų koncerno valdomai „MG Baltic Media“ be „Alfa Medios“ dar priklauso LNK kanalų grupė bei IT ir telekomunikacijų „Mediafon“.

Iš viso „MG Baltic“ koncernui priklauso 80 bendrovių, tarp kurių „Aprangos“ grupė, „Mineraliniai vandenys“, „Tromina“, „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“, „MG Valda“, „Mitnija“ ir kt.

„MG Baltic“ grupės bendrovių konsoliduoti pardavimai 2016 m. sudarė 581 mln. Eur, o priskaičiuoti mokesčiai į šalies biudžetą siekė daugiau kaip 227 mln. Eur. Koncernui priklausančiose įmonėse 2016 m. pabaigoje dirbo 3.915 darbuotojų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau