„Tele2“ šampanas – dviem komunikacijos agentūroms

Telekomunikacijų bendrovė Tele2 išsirinko komunikacijos partnerius rankomis sukirsta su komunikacijos agentūromis Publicum ir vipcommunications.
VŽ rašė, kad Tele2 apie konkursą paskelbė sausio pradžioje, pranešdama, kad nutraukiamas ilgametis bendradarbiavimas su Fabula Hill + Knowlton Strategies. Pastaroji pretenduoja tapti Telia komunikacijos partnere ir vienintelė dalyvauja šiuo metu vykstančiame konkurse.
Tele2 konkurse dalyvavo 9ios ryšių su visuomene agentūros.
Andrius Baranauskas, Tele2 korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad sutartys su Publicum ir vipcommunications artimiausiu metu bus pasirašytos vieneriems metams su galimybe pratęsti bendradarbiavimą.
Du partnerius pasirinkome dėl kelių aspektų: didelių darbo apimčių ir rizikos valdymo. vipcommunications dirbs su Pildyk prekės ženklu, Publicum su Tele2 ženklu, kalba p. Baranauskas. Tai nėra nauja praktika rinkoje, anksčiau taip pat esame taikę tokį bendradarbiavimo modelį.
Nuo šių metų pradžios Tele2 pradėjo dirbti ir su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais. Jais tapo Carat Lietuva.
Ilgametė telekomunikacijų bendrovės reklamos agentūra, su kuria bendradarbiavimas tęsiasi nuo 2007 m. Adell Taivas Ogilvy. Ji rūpinasi abiejų Tele2 prekių ženklų (Tele2 ir Pildyk) reklamomis.
Tele2, kaip rodo tyrimų bendrovės Kantar TNS duomenys, yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje, Omnitel 2016 m. rikiavosi septintoje pozicijoje, Bitė Lietuva dešimtoje, Teo 25oje.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą