„Tele2“ šampanas – dviem komunikacijos agentūroms

Publikuota: 2017-03-13
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ išsirinko komunikacijos partnerius – rankomis sukirsta su komunikacijos agentūromis „Publicum“ ir „vipcommunications“.

VŽ rašė, kad „Tele2“ apie konkursą paskelbė sausio pradžioje, pranešdama, kad nutraukiamas ilgametis bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastaroji pretenduoja tapti „Telia“ komunikacijos partnere ir vienintelė dalyvauja šiuo metu vykstančiame konkurse.

„Tele2“ konkurse dalyvavo 9–ios ryšių su visuomene agentūros.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad sutartys su „Publicum“ ir „vipcommunications“ artimiausiu metu bus pasirašytos vieneriems metams su galimybe pratęsti bendradarbiavimą.

„Du partnerius pasirinkome dėl kelių aspektų: didelių darbo apimčių ir rizikos valdymo. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu, – kalba p. Baranauskas. – Tai nėra nauja praktika rinkoje, anksčiau taip pat esame taikę tokį bendradarbiavimo modelį“.

Nuo šių metų pradžios „Tele2“ pradėjo dirbti ir su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais. Jais tapo „Carat Lietuva“.

Ilgametė telekomunikacijų bendrovės reklamos agentūra, su kuria bendradarbiavimas tęsiasi nuo 2007 m. – „Adell Taivas Ogilvy“. Ji rūpinasi abiejų „Tele2“ prekių ženklų („Tele2“ ir „Pildyk“) reklamomis.

„Tele2“, kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje, „Omnitel“ 2016 m. rikiavosi septintoje pozicijoje, „Bitė Lietuva“ – dešimtoje, „Teo“ – 25–oje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30
„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius 3

Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po ketverių metų darbo...

Rinkodara
2019.01.28
„Moki-veži“ partnerė „BPN Lietuva“ nesikeičia

Baigėsi statybinių medžiagų mažmeninės ir didmeninės prekybos bendrovės skelbtas žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2019.01.28
Požiūris į rinkodaros partnerius: darbo bitė ar pilkasis kardinolas Premium

Verslai renkasi skirtingus kelius: vieni savo viduje augina komunikacijos ir rinkodaros padalinius, kiti...

Rinkodara
2019.01.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau