„Rinkodaros podkastas“ – naujas projektas „Verslo žinių“ skaitytojams

Publikuota: 2017-02-01
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiandien pristatome bendrą „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektą – Rinkodaros podkastą. Pirmojo epizodo tema – „Turinio rinkodara Lietuvoje: misija įmanoma“.

Užsienio spaudoje pastaruoju metu akis užkliūva už pasvarstymų, kad būtent tinklalaidės (angl. podcast) yra dar viena į viršų šaunanti tendencija, būtent jie tampa naujaisiais prekių ženklų tinklaraščiais arba papildo juos.

Ir čia investuoja ne vienas prekės ženklas nuo žiniasklaidos iki pačių įvairiausių prekių ženklų. Sėkmės istorija čia vadiname „eBay“, „General Electric“, „Netflix“ pristatomus vis naujus ir naujus laidų epizodus.

Priežastis paprasta – išleidus naują blogo įrašą geriausiu atveju vartotojo dėmesį pavyksta vos kelioms minutėms, nes viską šiandien vartojame greitai, ne skaitome, o skanuojame. Tuo tarpu tinklalaidės sugeba vartotojų dėmesį išlaikyti gerokai ilgiau.

Statistika rodo, kad daugiau nei trečdalis amerikiečių bent kartą per mėnesį klauso tokių laidų, o jų žinomumas visuomenėje nuo 2006 m. daugiau nei padvigubėjo.

Žvelgiant iš „Verslo žinių“ pozicijos, imamės šio projekto, nes tai dar vienas kelias pasiekti vartotoją – ne visada spėjame perskaityti, pamatyti norimą žinią. Tad tikėmės, kad „Rinkodaros podkastas“ bus patogus formatas vartoti informaciją – atsisiuntus klausyti tada, kada patogu.

Dar viena galimybė

„Rinkodaros specialistai turi vis mažiau laiko prisėsti ir paskaityti ne tik knygą, bet ir išsamesnį straipsnį, todėl nusprendėme į Lietuvą atnešti šią turinio formą ir rinkodaros naujienomis bei tendencijomis dalytis kitaip“, – kalba Deividas Budginas, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas.

Pirmojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo svečias – Liudas Rimkus, SEB rinkodaros departamento vadovas, kurį kartu su kalbinome apie turinio rinkodarą.

„Geras turinio projektas kaip gera daina – niekada nežinai, kuri iš jų taps hitu, o kad sužinotum, turi „iškepti“ ne vieną albumą. Turi eiti bandymų keliu, nebijoti klysti, aprėpti ne vieną, o galbūt keliasdešimt temų, analizuoti, kas patraukia dėmesį, o kas, priešingai – neįdomu vartotojams, – teigia p. Rimkus. – Mes patys dažnai analizuodami situaciją daugiau dėmesio skiriame ne temoms, kurios buvo skaitomos, kuriomis dalijosi, o toms, kurios nesulaukė dėmesio, ir bandome suprasti kodėl.“ Pasak p. Rimkaus, visus verslus keičia skaitmeninė revoliucija.

„Vis labiau didėja vartotojų nepakantumas jiems neaktualiai reklamai ir komunikacijai. Kuriant vertingą, vartotojams naudingą turinį, galima surasti sėkmės raktą į prekių ženklo žinomumo didinimą ir pardavimų auginimą. Geru turiniu neabejotinai galima suteikti vertę ir prisidėti prie verslo sėkmės“, – pabrėžia p. Rimkus. Jis priduria, kad SEB rinkodaros strategijoje labai nedaug liko vietos tradicinei reklamai.

„Beveik visa mūsų rinkodara ir komunikacijos strategija šiandien yra turinio rinkodara. Viskas, ką darome, – tai bandome kurti vertingą turinį, kuris turėtų padėti vartotojui susigaudyti jo kelionėje“, – teigia p. Rimkus.

Visą pokalbį su p. Rimkumi klausykite čia.

„Rinkodaros podkasto“ galite klausytis „Verslo žinių“ portale, jį pre­numeruoti su Rinkodaros naujienlaiškiu, agentūros „Ko­munikacijos amatininkai“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Sound­cloud“ ir „Sticher“ plat­formose.

FOTOGALERIJA Rinkodaros podkastas, pirmasis epizodas (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau