„Rinkodaros podkastas“ – naujas projektas „Verslo žinių“ skaitytojams

Šiandien pristatome bendrą Verslo žinių ir komunikacijos agentūros Komunikacijos amatininkai projektą Rinkodaros podkastą. Pirmojo epizodo tema Turinio rinkodara Lietuvoje: misija įmanoma.
Užsienio spaudoje pastaruoju metu akis užkliūva už pasvarstymų, kad būtent tinklalaidės (angl. podcast) yra dar viena į viršų šaunanti tendencija, būtent jie tampa naujaisiais prekių ženklų tinklaraščiais arba papildo juos.
Ir čia investuoja ne vienas prekės ženklas nuo žiniasklaidos iki pačių įvairiausių prekių ženklų. Sėkmės istorija čia vadiname eBay, General Electric, Netflix pristatomus vis naujus ir naujus laidų epizodus.
Priežastis paprasta išleidus naują blogo įrašą geriausiu atveju vartotojo dėmesį pavyksta vos kelioms minutėms, nes viską šiandien vartojame greitai, ne skaitome, o skanuojame. Tuo tarpu tinklalaidės sugeba vartotojų dėmesį išlaikyti gerokai ilgiau.
Statistika rodo, kad daugiau nei trečdalis amerikiečių bent kartą per mėnesį klauso tokių laidų, o jų žinomumas visuomenėje nuo 2006 m. daugiau nei padvigubėjo.
Žvelgiant iš Verslo žinių pozicijos, imamės šio projekto, nes tai dar vienas kelias pasiekti vartotoją ne visada spėjame perskaityti, pamatyti norimą žinią. Tad tikėmės, kad Rinkodaros podkastas bus patogus formatas vartoti informaciją atsisiuntus klausyti tada, kada patogu.
Dar viena galimybė
Rinkodaros specialistai turi vis mažiau laiko prisėsti ir paskaityti ne tik knygą, bet ir išsamesnį straipsnį, todėl nusprendėme į Lietuvą atnešti šią turinio formą ir rinkodaros naujienomis bei tendencijomis dalytis kitaip, kalba Deividas Budginas, agentūros Komunikacijos amatininkai vadovas.
Pirmojo Rinkodaros podkasto epizodo svečias Liudas Rimkus, SEB rinkodaros departamento vadovas, kurį kartu su kalbinome apie turinio rinkodarą.
Geras turinio projektas kaip gera daina niekada nežinai, kuri iš jų taps hitu, o kad sužinotum, turi iškepti ne vieną albumą. Turi eiti bandymų keliu, nebijoti klysti, aprėpti ne vieną, o galbūt keliasdešimt temų, analizuoti, kas patraukia dėmesį, o kas, priešingai neįdomu vartotojams, teigia p. Rimkus. Mes patys dažnai analizuodami situaciją daugiau dėmesio skiriame ne temoms, kurios buvo skaitomos, kuriomis dalijosi, o toms, kurios nesulaukė dėmesio, ir bandome suprasti kodėl. Pasak p. Rimkaus, visus verslus keičia skaitmeninė revoliucija.
Vis labiau didėja vartotojų nepakantumas jiems neaktualiai reklamai ir komunikacijai. Kuriant vertingą, vartotojams naudingą turinį, galima surasti sėkmės raktą į prekių ženklo žinomumo didinimą ir pardavimų auginimą. Geru turiniu neabejotinai galima suteikti vertę ir prisidėti prie verslo sėkmės, pabrėžia p. Rimkus. Jis priduria, kad SEB rinkodaros strategijoje labai nedaug liko vietos tradicinei reklamai.
Beveik visa mūsų rinkodara ir komunikacijos strategija šiandien yra turinio rinkodara. Viskas, ką darome, tai bandome kurti vertingą turinį, kuris turėtų padėti vartotojui susigaudyti jo kelionėje, teigia p. Rimkus.
Visą pokalbį su p. Rimkumi klausykite čia.
Rinkodaros podkasto galite klausytis Verslo žinių portale, jį prenumeruoti su Rinkodaros naujienlaiškiu, agentūros Komunikacijos amatininkai tinklaraštyje, iTunes, Soundcloud ir Sticher platformose.
FOTOGALERIJA Rinkodaros podkastas, pirmasis epizodas (10 nuotr.)
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti