„Rinkodaros podkastas“ – naujas projektas „Verslo žinių“ skaitytojams

Publikuota: 2017-02-01
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiandien pristatome bendrą „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektą – Rinkodaros podkastą. Pirmojo epizodo tema – „Turinio rinkodara Lietuvoje: misija įmanoma“.

Užsienio spaudoje pastaruoju metu akis užkliūva už pasvarstymų, kad būtent tinklalaidės (angl. podcast) yra dar viena į viršų šaunanti tendencija, būtent jie tampa naujaisiais prekių ženklų tinklaraščiais arba papildo juos.

Ir čia investuoja ne vienas prekės ženklas nuo žiniasklaidos iki pačių įvairiausių prekių ženklų. Sėkmės istorija čia vadiname „eBay“, „General Electric“, „Netflix“ pristatomus vis naujus ir naujus laidų epizodus.

Priežastis paprasta – išleidus naują blogo įrašą geriausiu atveju vartotojo dėmesį pavyksta vos kelioms minutėms, nes viską šiandien vartojame greitai, ne skaitome, o skanuojame. Tuo tarpu tinklalaidės sugeba vartotojų dėmesį išlaikyti gerokai ilgiau.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Statistika rodo, kad daugiau nei trečdalis amerikiečių bent kartą per mėnesį klauso tokių laidų, o jų žinomumas visuomenėje nuo 2006 m. daugiau nei padvigubėjo.

Žvelgiant iš „Verslo žinių“ pozicijos, imamės šio projekto, nes tai dar vienas kelias pasiekti vartotoją – ne visada spėjame perskaityti, pamatyti norimą žinią. Tad tikėmės, kad „Rinkodaros podkastas“ bus patogus formatas vartoti informaciją – atsisiuntus klausyti tada, kada patogu.

Dar viena galimybė

„Rinkodaros specialistai turi vis mažiau laiko prisėsti ir paskaityti ne tik knygą, bet ir išsamesnį straipsnį, todėl nusprendėme į Lietuvą atnešti šią turinio formą ir rinkodaros naujienomis bei tendencijomis dalytis kitaip“, – kalba Deividas Budginas, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas.

Pirmojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo svečias – Liudas Rimkus, SEB rinkodaros departamento vadovas, kurį kartu su kalbinome apie turinio rinkodarą.

„Geras turinio projektas kaip gera daina – niekada nežinai, kuri iš jų taps hitu, o kad sužinotum, turi „iškepti“ ne vieną albumą. Turi eiti bandymų keliu, nebijoti klysti, aprėpti ne vieną, o galbūt keliasdešimt temų, analizuoti, kas patraukia dėmesį, o kas, priešingai – neįdomu vartotojams, – teigia p. Rimkus. – Mes patys dažnai analizuodami situaciją daugiau dėmesio skiriame ne temoms, kurios buvo skaitomos, kuriomis dalijosi, o toms, kurios nesulaukė dėmesio, ir bandome suprasti kodėl.“ Pasak p. Rimkaus, visus verslus keičia skaitmeninė revoliucija.

„Vis labiau didėja vartotojų nepakantumas jiems neaktualiai reklamai ir komunikacijai. Kuriant vertingą, vartotojams naudingą turinį, galima surasti sėkmės raktą į prekių ženklo žinomumo didinimą ir pardavimų auginimą. Geru turiniu neabejotinai galima suteikti vertę ir prisidėti prie verslo sėkmės“, – pabrėžia p. Rimkus. Jis priduria, kad SEB rinkodaros strategijoje labai nedaug liko vietos tradicinei reklamai.

„Beveik visa mūsų rinkodara ir komunikacijos strategija šiandien yra turinio rinkodara. Viskas, ką darome, – tai bandome kurti vertingą turinį, kuris turėtų padėti vartotojui susigaudyti jo kelionėje“, – teigia p. Rimkus.

Visą pokalbį su p. Rimkumi klausykite čia.

„Rinkodaros podkasto“ galite klausytis „Verslo žinių“ portale, jį pre­numeruoti su Rinkodaros naujienlaiškiu, agentūros „Ko­munikacijos amatininkai“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Sound­cloud“ ir „Sticher“ plat­formose.

FOTOGALERIJA Rinkodaros podkastas, pirmasis epizodas (10 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
„Surfshark“ rinkodaros vadovas: kaip nesusimauti ir išlaikyti vartotoją Premium

Ilgametė verslo praktika byloja, kad išlaikyti esamą klientą yra daug pigiau nei pritraukti naują, nepaisant...

Rinkodara
2022.07.24
Vilniaus savivaldybės paskelbtas konkursas – teismų karuselėje Premium

Sostinės savivaldybės birželio 22 d. paskelbtas lauko reklamos stendų konkursas nukeliavo į teismus. Bemaž...

Rinkodara
2022.07.20
Sveikas protas signalizuoja apie recesiją, bet realybė – vis dar šviesi Premium

Po gana kuklių pirmųjų pandemijos metų rezultatų 2021-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs –...

Rinkodara
2022.07.19
Ekspertai: valdantieji pasyviai komunikavo po EK gairių dėl Kaliningrado pasirodymo

Valdančiųjų komunikacija Europos Komisijai (EK) pateikus gaires dėl Kaliningrado tranzito buvo pasyvi ir...

Verslo aplinka
2022.07.15
„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti Premium

Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko...

Rinkodara
2022.07.14
M. Katkus – apie „cancel“ kultūrą ir iššūkius verslui Premium 4

Vadinamoji „atšaukimo“ (angl. „cancel culture“) kultūra kaip reiškinys Lietuvoje pirmą kartą pasiekė lygį,...

Rinkodara
2022.07.13
4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai Premium 4

Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms...

Rinkodara
2022.07.12
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai? Premium

Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja...

Rinkodara
2022.07.10
R. Urbanas apie „Surfshark“ ir laužomas normas: buvome tarsi „Tele2“ savo segmente Premium

Lietuviškas virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuolis „Surfshark“ išaugo ir susijungęs su...

Rinkodara
2022.07.08
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku