„Rinkodaros podkastas“ – naujas projektas „Verslo žinių“ skaitytojams

Publikuota: 2017-02-01
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiandien pristatome bendrą „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektą – Rinkodaros podkastą. Pirmojo epizodo tema – „Turinio rinkodara Lietuvoje: misija įmanoma“.

Užsienio spaudoje pastaruoju metu akis užkliūva už pasvarstymų, kad būtent tinklalaidės (angl. podcast) yra dar viena į viršų šaunanti tendencija, būtent jie tampa naujaisiais prekių ženklų tinklaraščiais arba papildo juos.

Ir čia investuoja ne vienas prekės ženklas nuo žiniasklaidos iki pačių įvairiausių prekių ženklų. Sėkmės istorija čia vadiname „eBay“, „General Electric“, „Netflix“ pristatomus vis naujus ir naujus laidų epizodus.

Priežastis paprasta – išleidus naują blogo įrašą geriausiu atveju vartotojo dėmesį pavyksta vos kelioms minutėms, nes viską šiandien vartojame greitai, ne skaitome, o skanuojame. Tuo tarpu tinklalaidės sugeba vartotojų dėmesį išlaikyti gerokai ilgiau.

Statistika rodo, kad daugiau nei trečdalis amerikiečių bent kartą per mėnesį klauso tokių laidų, o jų žinomumas visuomenėje nuo 2006 m. daugiau nei padvigubėjo.

Žvelgiant iš „Verslo žinių“ pozicijos, imamės šio projekto, nes tai dar vienas kelias pasiekti vartotoją – ne visada spėjame perskaityti, pamatyti norimą žinią. Tad tikėmės, kad „Rinkodaros podkastas“ bus patogus formatas vartoti informaciją – atsisiuntus klausyti tada, kada patogu.

Dar viena galimybė

„Rinkodaros specialistai turi vis mažiau laiko prisėsti ir paskaityti ne tik knygą, bet ir išsamesnį straipsnį, todėl nusprendėme į Lietuvą atnešti šią turinio formą ir rinkodaros naujienomis bei tendencijomis dalytis kitaip“, – kalba Deividas Budginas, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas.

Pirmojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo svečias – Liudas Rimkus, SEB rinkodaros departamento vadovas, kurį kartu su kalbinome apie turinio rinkodarą.

„Geras turinio projektas kaip gera daina – niekada nežinai, kuri iš jų taps hitu, o kad sužinotum, turi „iškepti“ ne vieną albumą. Turi eiti bandymų keliu, nebijoti klysti, aprėpti ne vieną, o galbūt keliasdešimt temų, analizuoti, kas patraukia dėmesį, o kas, priešingai – neįdomu vartotojams, – teigia p. Rimkus. – Mes patys dažnai analizuodami situaciją daugiau dėmesio skiriame ne temoms, kurios buvo skaitomos, kuriomis dalijosi, o toms, kurios nesulaukė dėmesio, ir bandome suprasti kodėl.“ Pasak p. Rimkaus, visus verslus keičia skaitmeninė revoliucija.

„Vis labiau didėja vartotojų nepakantumas jiems neaktualiai reklamai ir komunikacijai. Kuriant vertingą, vartotojams naudingą turinį, galima surasti sėkmės raktą į prekių ženklo žinomumo didinimą ir pardavimų auginimą. Geru turiniu neabejotinai galima suteikti vertę ir prisidėti prie verslo sėkmės“, – pabrėžia p. Rimkus. Jis priduria, kad SEB rinkodaros strategijoje labai nedaug liko vietos tradicinei reklamai.

„Beveik visa mūsų rinkodara ir komunikacijos strategija šiandien yra turinio rinkodara. Viskas, ką darome, – tai bandome kurti vertingą turinį, kuris turėtų padėti vartotojui susigaudyti jo kelionėje“, – teigia p. Rimkus.

Visą pokalbį su p. Rimkumi klausykite čia.

„Rinkodaros podkasto“ galite klausytis „Verslo žinių“ portale, jį pre­numeruoti su Rinkodaros naujienlaiškiu, agentūros „Ko­munikacijos amatininkai“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Sound­cloud“ ir „Sticher“ plat­formose.

FOTOGALERIJA Rinkodaros podkastas, pirmasis epizodas (10 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06
Lapkritį išaugo dezinformacijos intensyvumas

Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento (SKD) analitikai lapkričio mėnesį fiksavo didesnį...

Rinkodara
2020.12.06
„Danske Bank“ reklama su Joda: drąsu, bet žaidžiama ties plona riba Premium 5

„Danske Bank“ neseniai startavo su kiek netikėta finansų sektoriui reklama, kurios epicentre – Joda, filmo...

Rinkodara
2020.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus