„Tele2“ skiriasi su „Fabula“

Publikuota: 2017-01-12
Atnaujinta 2017-01-12 18:27
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ keičia viešųjų ryšių agentūrą – atsisako „Fabulos“ paslaugų ir ieško naujų partnerių.

Apie tai savo „Facebook“ paskyroje paskelbė ir VŽ patvirtino Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.

„Fabula“ (exVRP) yra gera agentūra, su gerom idėjom ir teisingu požiūriu – tiek į darbą, tiek į klientą. Aš pats savo karjerą pradėjau agentūroje – ir man buvo labai smagu dirbti su štai šita“, – apie bendradarbiavimą atsiliepia p. Baranauskas. Tačiau išsiskyrimo priežasčių VŽ jis teigė komentuoti nenorintis.

„Šiame etape mes dar nekomentuojame priežasčių, koncentruojamės į naujos agentūros paiešką, – VŽ komentuoja p. Baranauskas. – Išsiskiriame taikiai“.

Apie tai nuo komentarų VŽ susilaikė ir Mykolas Katkus, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vadovas, kuris į p. Baranausko pasisakymą atsakė tuo pačiu – pasisakymu socialiniame tinkle „Facebook“.

„Tele2“ komanda dažnai pasiekia savo užsibrėžtų rezultatų ir todėl dirbti su jais visada labai malonu - sunkų darbą seka užtarnautas rezultatas“, – gražių žodžių dabar jau buvusiems partneriams negaili vadovas.

„Facebook“ paskelbęs apie vykdomą viešųjų ryšių agentūros konkursą „Tele2“ atstovas teigia plačiau apie tai skelbti reikalo nematantis.

„Pirmame (etape - VŽ) atsijojome visas agentūras, kurios neskaito feisbuko“, – teigia p. Baranauskas socialiniame tinkle.

Pakeitė žiniasklaidos planavimo partnerius

Kaip rašė VŽ, „Tele2“ praėjusių metų spalį paskelbė keičianti ir žiniasklaidos planavimo partnerius. Gruodžio mėnesį buvo paskelbtas konkurso nugalėtojas – bendrovė pasirinko „Carat Lietuva“, priklausanti tarptautiniam tinklui „Dentsu Aegis Network“.

Nuo 2010 m. „Tele2“ žiniasklaidos planavimo partneriais buvo „Inspired UM“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 9

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03
Skelbtų nuolaidų netaikiusi „Elektromarkt.lt“ klaidino vartotojus

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė „GV Group“ skundą ir pripažino, kad Konkurencijos taryba...

Rinkodara
2019.05.29
A. Baranauskui – „Metų komunikatoriaus“, K. Meidei – „Verslo nuomonės lyderės“ laurai

Komunikacijos renginio „PR Impact Awards 2019“ organizatoriai „Metų komunikatoriaus 2019“ titulą skiria...

Rinkodara
2019.05.29
Agentūra „bigNow“ tiesiogines pajamas išaugino 49% 1

Komunikacijos agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) 2018 m. tiesiogines pajamas išaugino 49%, iki 240.000...

Rinkodara
2019.05.29
„PR Impact Awards 2019“ finale – 37 komunikacijos projektai

„PR Impact Awards 2019“ komisija iš 83 paraiškų atrinkto 37 stipriausius komunikacijos projektus 12-oje...

Rinkodara
2019.05.28
10 taisyklių, kad komunikacija socialiniuose tinkluose būtų sėkminga Premium 1

Komunikacija socialiniuose tinkluose daugeliui prekės ženklų tampa vis svarbesnė ir išsikovoja riebesnę...

Rinkodara
2019.05.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau