Pakuočių užstato komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Publikuota: 2016-12-09
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš „European Excellence Awards“ apdovanojimų lietuviai grįžta su laimėjimais. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ komunikacijos projektas geriausiojo vardą laimėjo Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Laimėjęs projektas – komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“, kurios tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą.

Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius, pabrėžia, kad kurdami kampaniją susidūrė su nemenku iššūkiu: statistika rodė, kad Lietuva buvo viena iš mažiausiai besidominčių rūšiavimu, pakuočių pridavimu.

„Paradoksas, mėgstame būti gamtoje, dažnai apie ją kalbame, tačiau būdami gamtoje dažnai elgiamės ne taip kaip reikėtų. Atsižvelgdami į tai pasirinkome praktinį ir emocinį atspirties tašką. Praktinis šūkis skelbė – „Gražinti (kirčiuojant antrąjį skiemenį) verta“, emocinis – „Gražinti verta“ (kirčiuojant pirmąjį skiemenį). Gavosi gražus žodžių žaismas“, – pasakoja p. Puklevičius. Pirmiausia buvo akcentuojamas praktinis aspektas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kampaniją lydėjusiame klipe akcentavome, kad gražinti pakuotę yra paprasta ir naudinga. Prie sėkmės prisidėjo ir daugeliui mielas ir patrauklus simbolis – šuo, kuris, beje, iš penkto bandymo įmetė butelį į taromatą“, – šypsosi dabar prisiminęs filmavimo subtilumus p. Puklevičius, ir neslepia, kad pradžioje vis tik nemenkai ginčijosi komandoje, kad toks braižas pernelyg banalus.

„Tačiau finale turime puikus rezultatus, kokių nei mes, nei klientas nesitikėjo, lyginomės su kaimyninėmis šalimis, kur panašių kampanijų rezultatai buvo gerokai kuklesni. Beje, kampaniją tęsiame ir toliau. Dabar labiau kalbėsime apie antrąjį aspektą - gražinimą. Augti yra kur, dar reikia belstis į žmonių sąmonę“, – kalba p. Puklevičius.

Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Tarp „European Excellence Awards“ finalininkų buvo ir AB „Šilutės baldai“ bei koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas. Pastarieji varžėsi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis.

Tačiau šie du lietuvių projektai grįžo be apdovanojimų, Baltijos šalių kategorijoje sėkmė lydėjo latvius.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekė beveik 1.600.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku