Pakuočių užstato komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Publikuota: 2016-12-09
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš „European Excellence Awards“ apdovanojimų lietuviai grįžta su laimėjimais. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ komunikacijos projektas geriausiojo vardą laimėjo Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Laimėjęs projektas – komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“, kurios tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą.

Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius, pabrėžia, kad kurdami kampaniją susidūrė su nemenku iššūkiu: statistika rodė, kad Lietuva buvo viena iš mažiausiai besidominčių rūšiavimu, pakuočių pridavimu.

„Paradoksas, mėgstame būti gamtoje, dažnai apie ją kalbame, tačiau būdami gamtoje dažnai elgiamės ne taip kaip reikėtų. Atsižvelgdami į tai pasirinkome praktinį ir emocinį atspirties tašką. Praktinis šūkis skelbė – „Gražinti (kirčiuojant antrąjį skiemenį) verta“, emocinis – „Gražinti verta“ (kirčiuojant pirmąjį skiemenį). Gavosi gražus žodžių žaismas“, – pasakoja p. Puklevičius. Pirmiausia buvo akcentuojamas praktinis aspektas.

„Kampaniją lydėjusiame klipe akcentavome, kad gražinti pakuotę yra paprasta ir naudinga. Prie sėkmės prisidėjo ir daugeliui mielas ir patrauklus simbolis – šuo, kuris, beje, iš penkto bandymo įmetė butelį į taromatą“, – šypsosi dabar prisiminęs filmavimo subtilumus p. Puklevičius, ir neslepia, kad pradžioje vis tik nemenkai ginčijosi komandoje, kad toks braižas pernelyg banalus.

„Tačiau finale turime puikus rezultatus, kokių nei mes, nei klientas nesitikėjo, lyginomės su kaimyninėmis šalimis, kur panašių kampanijų rezultatai buvo gerokai kuklesni. Beje, kampaniją tęsiame ir toliau. Dabar labiau kalbėsime apie antrąjį aspektą - gražinimą. Augti yra kur, dar reikia belstis į žmonių sąmonę“, – kalba p. Puklevičius.

Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Tarp „European Excellence Awards“ finalininkų buvo ir AB „Šilutės baldai“ bei koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas. Pastarieji varžėsi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis.

Tačiau šie du lietuvių projektai grįžo be apdovanojimų, Baltijos šalių kategorijoje sėkmė lydėjo latvius.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekė beveik 1.600.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie yra geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 6

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau