Pakuočių užstato komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Publikuota: 2016-12-09
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš „European Excellence Awards“ apdovanojimų lietuviai grįžta su laimėjimais. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ komunikacijos projektas geriausiojo vardą laimėjo Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Laimėjęs projektas – komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“, kurios tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą.

Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius, pabrėžia, kad kurdami kampaniją susidūrė su nemenku iššūkiu: statistika rodė, kad Lietuva buvo viena iš mažiausiai besidominčių rūšiavimu, pakuočių pridavimu.

„Paradoksas, mėgstame būti gamtoje, dažnai apie ją kalbame, tačiau būdami gamtoje dažnai elgiamės ne taip kaip reikėtų. Atsižvelgdami į tai pasirinkome praktinį ir emocinį atspirties tašką. Praktinis šūkis skelbė – „Gražinti (kirčiuojant antrąjį skiemenį) verta“, emocinis – „Gražinti verta“ (kirčiuojant pirmąjį skiemenį). Gavosi gražus žodžių žaismas“, – pasakoja p. Puklevičius. Pirmiausia buvo akcentuojamas praktinis aspektas.

„Kampaniją lydėjusiame klipe akcentavome, kad gražinti pakuotę yra paprasta ir naudinga. Prie sėkmės prisidėjo ir daugeliui mielas ir patrauklus simbolis – šuo, kuris, beje, iš penkto bandymo įmetė butelį į taromatą“, – šypsosi dabar prisiminęs filmavimo subtilumus p. Puklevičius, ir neslepia, kad pradžioje vis tik nemenkai ginčijosi komandoje, kad toks braižas pernelyg banalus.

„Tačiau finale turime puikus rezultatus, kokių nei mes, nei klientas nesitikėjo, lyginomės su kaimyninėmis šalimis, kur panašių kampanijų rezultatai buvo gerokai kuklesni. Beje, kampaniją tęsiame ir toliau. Dabar labiau kalbėsime apie antrąjį aspektą - gražinimą. Augti yra kur, dar reikia belstis į žmonių sąmonę“, – kalba p. Puklevičius.

Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Tarp „European Excellence Awards“ finalininkų buvo ir AB „Šilutės baldai“ bei koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas. Pastarieji varžėsi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis.

Tačiau šie du lietuvių projektai grįžo be apdovanojimų, Baltijos šalių kategorijoje sėkmė lydėjo latvius.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekė beveik 1.600.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 11

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03
Skelbtų nuolaidų netaikiusi „Elektromarkt.lt“ klaidino vartotojus

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė „GV Group“ skundą ir pripažino, kad Konkurencijos taryba...

Rinkodara
2019.05.29
A. Baranauskui – „Metų komunikatoriaus“, K. Meidei – „Verslo nuomonės lyderės“ laurai

Komunikacijos renginio „PR Impact Awards 2019“ organizatoriai „Metų komunikatoriaus 2019“ titulą skiria...

Rinkodara
2019.05.29
Agentūra „bigNow“ tiesiogines pajamas išaugino 49% 1

Komunikacijos agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) 2018 m. tiesiogines pajamas išaugino 49%, iki 240.000...

Rinkodara
2019.05.29
„PR Impact Awards 2019“ finale – 37 komunikacijos projektai

„PR Impact Awards 2019“ komisija iš 83 paraiškų atrinkto 37 stipriausius komunikacijos projektus 12-oje...

Rinkodara
2019.05.28
10 taisyklių, kad komunikacija socialiniuose tinkluose būtų sėkminga Premium 1

Komunikacija socialiniuose tinkluose daugeliui prekės ženklų tampa vis svarbesnė ir išsikovoja riebesnę...

Rinkodara
2019.05.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau