Pakuočių užstato komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Publikuota: 2016-12-09
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš „European Excellence Awards“ apdovanojimų lietuviai grįžta su laimėjimais. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ komunikacijos projektas geriausiojo vardą laimėjo Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Laimėjęs projektas – komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“, kurios tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą.

Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius, pabrėžia, kad kurdami kampaniją susidūrė su nemenku iššūkiu: statistika rodė, kad Lietuva buvo viena iš mažiausiai besidominčių rūšiavimu, pakuočių pridavimu.

„Paradoksas, mėgstame būti gamtoje, dažnai apie ją kalbame, tačiau būdami gamtoje dažnai elgiamės ne taip kaip reikėtų. Atsižvelgdami į tai pasirinkome praktinį ir emocinį atspirties tašką. Praktinis šūkis skelbė – „Gražinti (kirčiuojant antrąjį skiemenį) verta“, emocinis – „Gražinti verta“ (kirčiuojant pirmąjį skiemenį). Gavosi gražus žodžių žaismas“, – pasakoja p. Puklevičius. Pirmiausia buvo akcentuojamas praktinis aspektas.

„Kampaniją lydėjusiame klipe akcentavome, kad gražinti pakuotę yra paprasta ir naudinga. Prie sėkmės prisidėjo ir daugeliui mielas ir patrauklus simbolis – šuo, kuris, beje, iš penkto bandymo įmetė butelį į taromatą“, – šypsosi dabar prisiminęs filmavimo subtilumus p. Puklevičius, ir neslepia, kad pradžioje vis tik nemenkai ginčijosi komandoje, kad toks braižas pernelyg banalus.

„Tačiau finale turime puikus rezultatus, kokių nei mes, nei klientas nesitikėjo, lyginomės su kaimyninėmis šalimis, kur panašių kampanijų rezultatai buvo gerokai kuklesni. Beje, kampaniją tęsiame ir toliau. Dabar labiau kalbėsime apie antrąjį aspektą - gražinimą. Augti yra kur, dar reikia belstis į žmonių sąmonę“, – kalba p. Puklevičius.

Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Tarp „European Excellence Awards“ finalininkų buvo ir AB „Šilutės baldai“ bei koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas. Pastarieji varžėsi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis.

Tačiau šie du lietuvių projektai grįžo be apdovanojimų, Baltijos šalių kategorijoje sėkmė lydėjo latvius.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekė beveik 1.600.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komunikacijos tendencijos 2019 m.: „daugiau su mažiau“ scenarijus 7

Komunikacijoje, kaip ir daugelyje kitų sričių, pokyčiai yra neišvengiami, ir čia itin svarbu laiku į juos...

Rinkodara
2018.10.06
Įsisiūbuojant rinkimų nuotaikoms, interneto trolių tik gausės Premium 11

Netikros naujienos, melagingi, propagandiniai komentarai internete – viso to savo aplinkoje artėjant...

Rinkodara
2018.10.03
SBA įmonių grupė pasirinko komunikacijos partnerius

Vienos didžiausių Lietuvos verslo grupių – 30 įmonių valdančios SBA – skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą...

Rinkodara
2018.10.02
Reklamos bendrovių metai – dosniausi skaitmeninėms agentūroms Premium

Iš reklamos sektoriaus įmonių didžiausią augimą demonstruoja skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurios ir...

Rinkodara
2018.10.02
BTA pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo agentūra „Idea prima“.

Rinkodara
2018.10.01
Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti...

Rinkodara
2018.09.29
G. Simonavičius palieka Lietuvos banką 5

Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius traukiasi iš pareigų. Naujos...

Vadyba
2018.09.28
Vadovų komunikacija: D. Dundulis pasisakymais nurungė K. Meidę Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausi kalbėtojai buvo mažmeninės prekybos įmonių...

Rinkodara
2018.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau