Pakuočių užstato komunikacijos kampanija – tarp geriausių Europoje

Publikuota: 2016-12-09
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš „European Excellence Awards“ apdovanojimų lietuviai grįžta su laimėjimais. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ komunikacijos projektas geriausiojo vardą laimėjo Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Laimėjęs projektas – komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“, kurios tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą.

Aidas Puklevičius, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius, pabrėžia, kad kurdami kampaniją susidūrė su nemenku iššūkiu: statistika rodė, kad Lietuva buvo viena iš mažiausiai besidominčių rūšiavimu, pakuočių pridavimu.

„Paradoksas, mėgstame būti gamtoje, dažnai apie ją kalbame, tačiau būdami gamtoje dažnai elgiamės ne taip kaip reikėtų. Atsižvelgdami į tai pasirinkome praktinį ir emocinį atspirties tašką. Praktinis šūkis skelbė – „Gražinti (kirčiuojant antrąjį skiemenį) verta“, emocinis – „Gražinti verta“ (kirčiuojant pirmąjį skiemenį). Gavosi gražus žodžių žaismas“, – pasakoja p. Puklevičius. Pirmiausia buvo akcentuojamas praktinis aspektas.

„Kampaniją lydėjusiame klipe akcentavome, kad gražinti pakuotę yra paprasta ir naudinga. Prie sėkmės prisidėjo ir daugeliui mielas ir patrauklus simbolis – šuo, kuris, beje, iš penkto bandymo įmetė butelį į taromatą“, – šypsosi dabar prisiminęs filmavimo subtilumus p. Puklevičius, ir neslepia, kad pradžioje vis tik nemenkai ginčijosi komandoje, kad toks braižas pernelyg banalus.

„Tačiau finale turime puikus rezultatus, kokių nei mes, nei klientas nesitikėjo, lyginomės su kaimyninėmis šalimis, kur panašių kampanijų rezultatai buvo gerokai kuklesni. Beje, kampaniją tęsiame ir toliau. Dabar labiau kalbėsime apie antrąjį aspektą - gražinimą. Augti yra kur, dar reikia belstis į žmonių sąmonę“, – kalba p. Puklevičius.

Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Tarp „European Excellence Awards“ finalininkų buvo ir AB „Šilutės baldai“ bei koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas. Pastarieji varžėsi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis.

Tačiau šie du lietuvių projektai grįžo be apdovanojimų, Baltijos šalių kategorijoje sėkmė lydėjo latvius.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekė beveik 1.600.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau