Krizių komunikacija: nuo burbulo iki dviejų žodžių

Su krizinėmis situacijomis anksčiau ar vėliau susiduria visi verslai. Geriausiai krizes neutralizuoja greita reakcija, nenutylėta tiesa ir nuoširdus atsiprašymas.
Andrius Baranauskas, Tele2 Baltijos šalių korporacinės komunikacijos vadovas, pabrėžia, kad netiki krizių valdymo planu. Tobulo plano visiems gyvenimo atvejams nepasirašysi, bet metodus, kurie gali padėti veikti tokiais atvejais, parašyti galima. ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti