Prie LRVS vairo – „Ergo“ komunikacijos vadovė

Publikuota: 2016-11-30
Naująją Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos pirmininke po pakartotinių rinkimų tapo Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Naująją Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos pirmininke po pakartotinių rinkimų tapo Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga (LRVS) po pakartotinių rinkimų išsirinko nauja tarybą ir pirmininkę. Ja tapo Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse.

Nuo šio birželio pradžios iki šiol LRVS vadovavo Andrius Kasparavičius, ryšių su visuomene agentūros „Komunikacija ir konsultantai“ direktorius. Jis buvo pakeitęs Orijaną Mašalę, atsistatydinusią iš šių pareigų bei prie sąjungos vairo buvusiai nuo 2012 m. pabaigos.

LRVS iš esmės pakeitė tarybos sudėtį, iš senosios liko tik p. Kasparavičius.

Naujaisiais tarybos nariais dvejų metų kadencijai, be p. Jakučionienės ir p. Kasparavičiaus, išrinkti Ingrida Bartkienė, IT bendrovės „CSC“ Skandinavijos ir Baltijos regiono komunikacijos vadovė, Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Agnė Dvarionienė, Valstybės kontrolės komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, docentė, ir Germanas Kavalskis, laisvai samdomas ryšių su visuomene specialistas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak p. Jakučionienės, mintys, stojus prie LRVS vairo, iš vienos pusės, pakilios – džiugu sulaukus pasitikėjimo ir palaikymo, iš kitos pusės, įpareigojančios, nes bus nemenkas iššūkis išlaikyti tą aukštą kartelę – sąjunga per pastaruosius kelerius metus tikrai tapo matoma, girdima, turinčia gerą reputaciją.

„Mūsų veiklos prioritetai su naująja Taryba yra ir toliau siekti, kad LRVS vienytų ir burtų ryšių su visuomene profesionalus, kad padėtų jiems augti ir tobulėti, kad būtų sukurta erdvė gerosios praktikos sklaidai. Taip pat norisi LRVS labiau integruoti į tarptautinius vandenis, jau dabar agentūrų kurti projektai laimi prestižiniuose konkursuose, tačiau norisi save plačiau parodyti pasauliui“, – VŽ sako p. Jakučionienė.

LRVS tarybą dvejų metų kadencijai renka aąjungos nariai visuotiniame narių susirinkime. Naujai išrinkta taryba darbą pradės nuo 2017 m. sausio 1 d.

Susirinkime taip pat buvo pritarta Kauno filialo steigimui, jo vadove taps p. Sabaitė Melnikovienė.

2000 m. įsteigta LRVS vienija privačiame ir viešajame sektoriuje dirbančius ryšių su visuomene specialistus, siekiančius tobulinti profesinę kompetenciją. Šiuo metu LRVS vienija apie 200 ryšių su visuomene profesionalų visoje Lietuvoje.

FOTOGALERIJA Naujieji LRVS tarybos nariai. (3 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku