Ryšių su visuomene organizacija turi naują narį

Publikuota: 2016-11-21

Prie Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) prisijungė nauja narė – komunikacijos agentūra „Agency 1323“.

UAB „Trylika–dvidešimt trys“, valdanti prekės ženklą „Agency1323“, tapo 14–ąja RSVA nare. Preliminariais skaičiavimais, RSVA nariai užima apie 75% visos ryšių su visuomene rinkos.

„Vienijame didžiąją dalį Lietuvos ryšių su visuomene rinkos, todėl skiriame daug dėmesio dalyvių veiklos skaidrumo didinimui ir rinkos stiprinimui“,– asociacijos išplatintame pranešime teigia Kęstutis Gečas, RSVA tarybos pirmininkas.

Pernai asociacija sukūrė penkis veiklos standartus (Atskaitinga agen­­tūra, skaidri agentūra, at­sakinga agentūra, vi­suo­me­niška agentūra bei to­bulėjanti agentūra), numatančius agentūroms prievolę laikytis su etika, skaidrumu ir profesionalumu susijusių įsipareigojimų. Prie šios iniciatyvos prisijungė didžioji dauguma asociacijos narių.

„Prisijungę prie asociacijos patvirtiname, kad atitinkame aukščiausius rinkos kokybės standartus. Narystė asociacijoje mums – įsipareigojimas aktyviai prisidėti prie šalies viešosios komunikacijos rinkos auginimo, dar viena galimybė dalintis sukauptomis žiniomis bei patirtimi“, – sako Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ direktorė.

Agentūrai, be p. Saunorytės Norutienės, vadovauja ir Artūras Jonkus. Agentūros klientų sąraše – „Callcredit Information Group“ Kauno padalinys, „Kietaviškių daržovės“, Gyvybės draudimo įmonių asociacija, statybos AB „Latvijas tilti“ ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau