Ryšių su visuomene organizacija turi naują narį

Publikuota: 2016-11-21

Prie Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) prisijungė nauja narė – komunikacijos agentūra „Agency 1323“.

UAB „Trylika–dvidešimt trys“, valdanti prekės ženklą „Agency1323“, tapo 14–ąja RSVA nare. Preliminariais skaičiavimais, RSVA nariai užima apie 75% visos ryšių su visuomene rinkos.

„Vienijame didžiąją dalį Lietuvos ryšių su visuomene rinkos, todėl skiriame daug dėmesio dalyvių veiklos skaidrumo didinimui ir rinkos stiprinimui“,– asociacijos išplatintame pranešime teigia Kęstutis Gečas, RSVA tarybos pirmininkas.

Pernai asociacija sukūrė penkis veiklos standartus (Atskaitinga agen­­tūra, skaidri agentūra, at­sakinga agentūra, vi­suo­me­niška agentūra bei to­bulėjanti agentūra), numatančius agentūroms prievolę laikytis su etika, skaidrumu ir profesionalumu susijusių įsipareigojimų. Prie šios iniciatyvos prisijungė didžioji dauguma asociacijos narių.

„Prisijungę prie asociacijos patvirtiname, kad atitinkame aukščiausius rinkos kokybės standartus. Narystė asociacijoje mums – įsipareigojimas aktyviai prisidėti prie šalies viešosios komunikacijos rinkos auginimo, dar viena galimybė dalintis sukauptomis žiniomis bei patirtimi“, – sako Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ direktorė.

Agentūrai, be p. Saunorytės Norutienės, vadovauja ir Artūras Jonkus. Agentūros klientų sąraše – „Callcredit Information Group“ Kauno padalinys, „Kietaviškių daržovės“, Gyvybės draudimo įmonių asociacija, statybos AB „Latvijas tilti“ ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03
„Investuok Lietuvoje“ turi naujus komunikacijos užsienyje partnerius

Užsienio investicijas į Lietuvą skatinančiai agentūrai „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių paslaugas...

Rinkodara
2018.08.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau