Ryšių su visuomene organizacija turi naują narį

Publikuota: 2016-11-21

Prie Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) prisijungė nauja narė – komunikacijos agentūra „Agency 1323“.

UAB „Trylika–dvidešimt trys“, valdanti prekės ženklą „Agency1323“, tapo 14–ąja RSVA nare. Preliminariais skaičiavimais, RSVA nariai užima apie 75% visos ryšių su visuomene rinkos.

„Vienijame didžiąją dalį Lietuvos ryšių su visuomene rinkos, todėl skiriame daug dėmesio dalyvių veiklos skaidrumo didinimui ir rinkos stiprinimui“,– asociacijos išplatintame pranešime teigia Kęstutis Gečas, RSVA tarybos pirmininkas.

Pernai asociacija sukūrė penkis veiklos standartus (Atskaitinga agen­­tūra, skaidri agentūra, at­sakinga agentūra, vi­suo­me­niška agentūra bei to­bulėjanti agentūra), numatančius agentūroms prievolę laikytis su etika, skaidrumu ir profesionalumu susijusių įsipareigojimų. Prie šios iniciatyvos prisijungė didžioji dauguma asociacijos narių.

„Prisijungę prie asociacijos patvirtiname, kad atitinkame aukščiausius rinkos kokybės standartus. Narystė asociacijoje mums – įsipareigojimas aktyviai prisidėti prie šalies viešosios komunikacijos rinkos auginimo, dar viena galimybė dalintis sukauptomis žiniomis bei patirtimi“, – sako Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ direktorė.

Agentūrai, be p. Saunorytės Norutienės, vadovauja ir Artūras Jonkus. Agentūros klientų sąraše – „Callcredit Information Group“ Kauno padalinys, „Kietaviškių daržovės“, Gyvybės draudimo įmonių asociacija, statybos AB „Latvijas tilti“ ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03
Kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko komunikacijos partnerius

Lietuvoje veiklą pradedanti Lenkijos kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.03.29
„vipcommunications“ 2017 m. augino ir pajamas, ir klientų ratą

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ apyvarta 2017 m. išaugo 11%, o tiesioginės pajamos –...

Rinkodara
2018.03.28
Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau