„Ad verum“ tapo tarptautinio tinklo atstove Baltijos šalims

Publikuota: 2016-11-18
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Ad verum“ prisijungė prie vieno didžiausių pasaulyje nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklų pasaulyje – PRGN („Public Relations Global Network“). Agentūros dalyvavimas tinklo veikloje buvo patvirtintas konsorciumo susitikime Lisabonoje, Portugalijoje.

Kartu su „Ad verum“ prie tinklo prisijungė dar keturios agentūros – trys iš Europos (Belgijos, Bulgarijos, Danijos) ir viena iš Kanados.

„Šių išskirtinių partnerių prisijungimas tinklui buvo strategiškai svarbus plečiant geografiją mums svarbiose rinkose, – sako Evelyn John Holtzhausen, PRGN prezidentas ir agentūros „HWB Communications“ Pietų Afrikos Respublikoje įkūrėjas. – Kanados BVP sudaro 2,5% pasaulio ekonomikos, Belgijos agentūra Briuselyje užtikrins tinklo pasiekiamumą ES. Atitinkamai Bulgarijos, Danijos ir Lietuvos agentūros sustiprins tinklo pozicijas Rytų Europoje, Skandinavijoje ir Baltijos regione“.

„Kvietimą prisijungti prie šio tinklo gavome metų pradžioje. Tuomet sekė ganėtinai sudėtingas agentūros auditavimo procesas, – išplatintame pranešime teigia Ieva Naujalytė, „Ad verum“ partnerė.

PRGN vienija 48 nepriklausomas komunikacijos agentūras skirtingose šalyse.

Didžiausi „Ad verum“ klientai – prekių ženklai „Nike“, „Bosch“, finansinių paslaugų bendrovė „Mokilizingas“, draudimo bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“, JAV technologijų korporacija „Dell“, oro linijų bendrovė „Wizz Air“, Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“, inovacijų ir technologijų festivalis „Login“ ir kiti.

„Ad verum“ 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. Agentūros pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau