„Ad verum“ tapo tarptautinio tinklo atstove Baltijos šalims

Publikuota: 2016-11-18
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Ad verum“ prisijungė prie vieno didžiausių pasaulyje nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklų pasaulyje – PRGN („Public Relations Global Network“). Agentūros dalyvavimas tinklo veikloje buvo patvirtintas konsorciumo susitikime Lisabonoje, Portugalijoje.

Kartu su „Ad verum“ prie tinklo prisijungė dar keturios agentūros – trys iš Europos (Belgijos, Bulgarijos, Danijos) ir viena iš Kanados.

„Šių išskirtinių partnerių prisijungimas tinklui buvo strategiškai svarbus plečiant geografiją mums svarbiose rinkose, – sako Evelyn John Holtzhausen, PRGN prezidentas ir agentūros „HWB Communications“ Pietų Afrikos Respublikoje įkūrėjas. – Kanados BVP sudaro 2,5% pasaulio ekonomikos, Belgijos agentūra Briuselyje užtikrins tinklo pasiekiamumą ES. Atitinkamai Bulgarijos, Danijos ir Lietuvos agentūros sustiprins tinklo pozicijas Rytų Europoje, Skandinavijoje ir Baltijos regione“.

„Kvietimą prisijungti prie šio tinklo gavome metų pradžioje. Tuomet sekė ganėtinai sudėtingas agentūros auditavimo procesas, – išplatintame pranešime teigia Ieva Naujalytė, „Ad verum“ partnerė.

PRGN vienija 48 nepriklausomas komunikacijos agentūras skirtingose šalyse.

Didžiausi „Ad verum“ klientai – prekių ženklai „Nike“, „Bosch“, finansinių paslaugų bendrovė „Mokilizingas“, draudimo bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“, JAV technologijų korporacija „Dell“, oro linijų bendrovė „Wizz Air“, Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“, inovacijų ir technologijų festivalis „Login“ ir kiti.

„Ad verum“ 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. Agentūros pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau