Prekių ženklų reakcija: nuo „Lidl“ persimono iki „Keulė rūkė“

Prekių ženklai Lietuvoje vis drąsiau ir dažniau reaguoja į pasaulio aktualijas ir pasitelkia tai savo komunikacijoje, priderina prie jų rinkodaros pasiūlymus. Tačiau tokia komunikacija turi sutapti su prekių ženklo vertybėmis.
Vienas naujausių tokios komunikacijos (angl. real time marketing) pavyzdžių prekių ženklų pašmaikštavimai JAV prezidento rinkimų tema. Lidl, paaiškėjus, jog rinkimus laimėjo Donaldas Trumpas, socialiniuose tinkluose pasidalijo žinia, kad jų pardu ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti