„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-11-08
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Ad verum“ tapo „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ partneriu ir nuo šiol bus atsakinga už grupės PZU S. A. padalinio komunikaciją Lietuvoje.

„Gyvybės draudimo rinka Lietuvoje vis dar atsilieka nuo kitų Vakarų Europos šalių. Ir ne tik skiriamų lėšų suma, bet ir požiūriu. Pagrindinė to priežastis – lietuviai mažai žino apie gyvybės draudimą“,– sako Zbignev Gaverski, „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ vadovas, pridurdamas, kad strateginiai įmonės tikslai yra neįmanomi be teisingos komunikacijos.

„Lietuvoje atstovaudami Vidurio ir Rytų Europos lyderio vardą, jaučiame ne tik poreikį, bet ir pareigą šviesti visuomenę“, – išplatintame pranešime teigia p. Gaverski.

„Ad verum“ direktorės Ievos Naujalytės teigimu, darbas su nauju klientu bus ir iššūkis, ir galimybė panaudoti sukauptą patirtį.

„Ši bendrovė dirba itin konkurencingoje rinkoje, o mūsų agentūra dar neturėjo patirties su draudimo rinka, tad iššūkių netrūks, bet mes juos mėgstame ir, kaip rodo patirtis, sėkmingai įveikiame “, – kalba p. Naujalytė.

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ priklauso vienai seniausių ir didžiausių draudimo grupiųVidurio ir Rytų Europoje – PZU S. A. Veiklą Lietuvoje bendrovė pradėjo 2001 m.

UAB „Ad verum“ buvo įkurta 2004 m. Didžiausi agentūros klientai šiandien: prekių ženklai „Nike“, „Bosch“, finansinių paslaugų bendrovė „Mokilizingas“, JAV technologijų korporacija „Dell Technologies“, oro linijų bendrovė „WizzAir“, Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“, inovacijų ir technologijų festivalis „Login“ ir kiti.

„Ad verum“ 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. Agentūros pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau