„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-11-08
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Ad verum“ tapo „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ partneriu ir nuo šiol bus atsakinga už grupės PZU S. A. padalinio komunikaciją Lietuvoje.

„Gyvybės draudimo rinka Lietuvoje vis dar atsilieka nuo kitų Vakarų Europos šalių. Ir ne tik skiriamų lėšų suma, bet ir požiūriu. Pagrindinė to priežastis – lietuviai mažai žino apie gyvybės draudimą“,– sako Zbignev Gaverski, „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ vadovas, pridurdamas, kad strateginiai įmonės tikslai yra neįmanomi be teisingos komunikacijos.

„Lietuvoje atstovaudami Vidurio ir Rytų Europos lyderio vardą, jaučiame ne tik poreikį, bet ir pareigą šviesti visuomenę“, – išplatintame pranešime teigia p. Gaverski.

„Ad verum“ direktorės Ievos Naujalytės teigimu, darbas su nauju klientu bus ir iššūkis, ir galimybė panaudoti sukauptą patirtį.

„Ši bendrovė dirba itin konkurencingoje rinkoje, o mūsų agentūra dar neturėjo patirties su draudimo rinka, tad iššūkių netrūks, bet mes juos mėgstame ir, kaip rodo patirtis, sėkmingai įveikiame “, – kalba p. Naujalytė.

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ priklauso vienai seniausių ir didžiausių draudimo grupiųVidurio ir Rytų Europoje – PZU S. A. Veiklą Lietuvoje bendrovė pradėjo 2001 m.

UAB „Ad verum“ buvo įkurta 2004 m. Didžiausi agentūros klientai šiandien: prekių ženklai „Nike“, „Bosch“, finansinių paslaugų bendrovė „Mokilizingas“, JAV technologijų korporacija „Dell Technologies“, oro linijų bendrovė „WizzAir“, Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“, inovacijų ir technologijų festivalis „Login“ ir kiti.

„Ad verum“ 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. Agentūros pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 3

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 6

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau