3 dažniausiai „Facebooke“ daromos įmonių klaidos

Manau, šiandien būtų sunku rasti įmonę, kuri neturi paskyros socialiniuose tinkluose. Atsiradę nauji komunikacijos kanalai, kaip Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter užima vis svarbesnį vaidmenį kompanijos rinkodaros strategijoje.
Analizuojant įmonių paskyras ir tai, kaip jos komunikuoja populiariausiame socialiniame tinkle Facebook, galima pastebėti tam tikras klaidas, kurios kompanijoms neleidžia pilnai išnaudoti socialinio tinklų galimybių. Todėl šiame įraše pakalbėsime būtent apie tai - 3 dažniausiai daromas įmonių klaidas ir ką galima padaryti kitaip.
1. Svarbiausia ne kokybė, bet kiekybė
Sutinku, kad yra malonu matyti, kai tavo prekinis ženklas turi tūkstančius Facebook sekėjų, bet kas iš to jeigu tavo žinutės sulaukia tik 10 patinka paspaudimų ir 0 komentarų. Krypstu link to, kad nemažai įmonių mano, jog visų pirma reikia turėti daug sekėjų, nes tai automatiškai garantuoja, kad kompanijos žinutę pamatys daug žmonių. Šioje vietoje padaroma didelė klaida.
Jeigu įmonės paskyroje yra daug sekėjų, bet jie nieko bendro su prekiniu ženklu neturi, niekada nepirko paslaugos ir to nesiruošia daryti, labai tikėtina, kad kompanijos įkelta žinutė Facebooke organiškai, nemokamai, pasieks mažai žmonių. Tyrimai rodo, kad toks pasiekiamumas būna iki 10%. Taip yra, nes Facebook algoritmas yra sukurtas taip, kad žmonėms visų pirma sienoje rodomos tik jiems įdomios, aktualios naujienos. Tad jeigu įmonė kvietė į savo paskyrą bet ką, o ne tikslinę grupę, labai tikėtina, kad ant žmonių sienų kompanijos žinutės nepasirodo. Todėl norėdama pasiekti visą savo auditoriją, esančią paskyroje, įmonė turės užsakyti Facebook reklamą. Kalbant apie reklamą, reikia žinoti, kad kuo daugiau turite sekėjų, tuo ji bus brangesnė.
Ka reikėtų daryti
Prieš einant į Facebook, reikia tiksliai apsibrėžti, kokia yra tikslinė jūsų auditorija. Nemokamais analitiniais įrankiais, kuriuos duoda pats socialinis tinklas, žiūrėkite, ar prie jūsų paskyros jungiasi tikslinė grupė - amžius, miestas, pomėgiai. Jeigu viską darysite teisingai, tai organiškai, nemokamai, jūsų žinutę pamatys ne 10%, o iki 80% paskyros sekėjų.
2. Vienpusė komunikacija
Yra labai gerai dažnai komunikuoti socialiniuose tinkluose, bet negerai nereaguoti į komentarus, kuriuos parašo jūsų sekėjai. Vienas iš pagrindinių socialinių tinklų tikslų yra bendravimas. Vartotojai tikisi ir laukia prekinio ženklo įsitraukimo į komunikaciją. Kuo labiau įmonė yra linkusi bendrauti, tuo daugiau sekėjų pasitikėjimo ji gauna.
Ka reikėtų daryti
Įmonės dažnai trina sekėjų komentarus. Nemanau, kad tai yra gerai. Blogas ar geras komentaras jis turi likti ir jam turi būti atrašyta. Blogas komentaras apie jūsų paslaugą ar produktą yra galimybė sužinoti, kas klientui nepatinka. Jeigu įmonė komentare paklaus, kas būtent nepatiko, ji galės pagerinti savo paslaugą, produktą. Juk pagalvokite yra nemažai kompanijų, kurios moka didelius pinigus, kad fokus grupėse galėtų sužinoti, ką žmonės galvoja apie jos paslaugą. Su socialiniais tinklais jūs tai galite padaryti nemokamai.
Kalbant apie komentarus su necenzūriniais žodžiais, šiuos komentarus reikia trinti, tik prieš trindami parašykite asmeninę žinutę žmogui, kuris jį parašė ir įspėkite, kad komentaras bus ištrintas.
3. Parduoti, parduoti, parduoti
Matosi, kad įmonės dažniau dalinasi žinute, kuri skatina pirkti jų paslaugą. Pavyzdžiui kiekvieną dieną būna panašios žinutės - šiandien prekė x kainuoja tiek. Visgi Facebook tikrieji pardavimai taip nevyksta. Visko pagrindas yra pasitikėjimas įmone, kuris atsiranda neiškart.
Ką reikėtų daryti
Socialinių tinklų specialistai naudojasi taisyklė 80/20. Ji sako, kad 80% komunikacijos, turinio turi būti tokio, kuris sprendžia jūsų auditorijos problemas, susijusias su jūsų įmone. Pavyzdžiui jeigu įmonė parduoda sportinę avalynę, tai reikėtų kalbėti, kaip išsirinkti avalynę, kokios daromos dažniausiai klaidos. 20% skirta grynam pardavimui - ateik rytoj ir gauk 60% nuolaidą. Taigi pardaviminių žinučių jūsų komunikacijoje turi būti mažiau. Jeigu vadovausitės šia taisykle, įgysite sekėjų pasitikėjimą, kuris labiau padės parduoti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti