Turinio rinkodara: nuo vartotojo link gerbėjo
FOTOGALERIJA Idea Group pranešimas konferencijoje Best Internet 2016 (31 nuotr.)
Prekių ženklai šiandien vis dažniau pasitelkia turinio rinkodarą ir tampa ne tik produktų ar paslaugų pardavėjais, bet kartu ir žiniasklaida. Tačiau svarbus ne tik turinys, bet ir vartotojų patirtys, kitas kontekstas, kuriame atsiduria turinys.
Jonas Valatkevičius, komunikacijos agentūros Idea Group skaitmeninės strategijos vadovas, pabrėžia, kad prekių ženklai atsigrežia į turinio rinkodarą, nes vartotojai vis dažniau ignoruoja tradicinę reklamą. Esame paskendę savuose rūpesčiuose, tad ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti