Lėšos, skirtos politinei reklamai: rinkimų iš sostinės nematyti

Šį sekmadienį Seimo rinkimuose dalyvaus apie 50% rinkėjų, šiek tiek mažiau nei per praėjusius rinkimus, prognozuoja politologai. Prie mažesnio aktyvumo gali prisidėti blankesnė rinkimų kampanija ir politikus lydėję skandalai.
Daugiausia politinei reklamai skirtų lėšų, tikėtina, atiteks televizijai ir internetui. Lietuvos socialdemokratų partija per šiuos rinkimus bendradarbiauja su komunikacijos agentūra PR Service, o daugiausia komunikacijos lėšų, maždaug po lygiai, sk ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti