„Publicum“ ketvirtadaliu augino pajamas

Publikuota: 2016-06-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ pajamos 2015 m. siekė 1,98 mln. Eur, tai 23% daugiau nei 2014 m.

Agentūros tiesioginės tiesioginės pajamos, pagal kurias ryšių su visuomene bendrovės yra linkusios save matuoti, 2015 m. padidėjo beveik 11% iki 1,085 mln. Eur.

„Publicum“ grynasis pelnas 2015 m. siekė beveik 54.000 Eur, 60% mažiau negu 2014 m., kai pelnas buvo 136.000 Eur.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, tokią pelno dinamiką sąlygojo apčiuopiamos bendrovės investicijos į specialistų kompetencijų stiprinimą, naujų paslaugų, kaip kad skaitmeninės komunikacijos kūrimą, taip pat investicijos į verslo procesų valdymą.

„Didėjant verslo klientų ratui, didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir integracijai su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis, o tai augina tiesiogines pajamas“, – teigia p. Jarmalavičius.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų: „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“ ir kt. Pernai po konkursų buvo pratęstas bendradarbiavimas su ligtoliniais klientais – „Samsung“, „Philip Morris“.

„Publicum“ – „Publicum Group“ dalis, kuri jungia finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, renginių „Publicum Events“, kūrybinę reklamos agentūrą „Love“ ir pernai į grupę įsijungusią skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

„Praėjusiais metais rinkoje didėjo ryšių su visuomene paslaugų poreikis, tad augome ir patys, ir rinka“, – kalba p. Jarmalavičius ir prognozuoja, jog ir šiemet rinka augs.

„Mes patys planuojame dar spartesnį augimą nei rinka, per 10%. Didžiausią potencialą matome integruotos komunikacijos sprendimuose“, – kalba p. Jarmalavičius.

2001 m. įkurta „Publicum“ yra pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14% ir viršijo 702 mln. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30
„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius 3

Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po ketverių metų darbo...

Rinkodara
2019.01.28
„Moki-veži“ partnerė „BPN Lietuva“ nesikeičia

Baigėsi statybinių medžiagų mažmeninės ir didmeninės prekybos bendrovės skelbtas žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2019.01.28
Požiūris į rinkodaros partnerius: darbo bitė ar pilkasis kardinolas Premium

Verslai renkasi skirtingus kelius: vieni savo viduje augina komunikacijos ir rinkodaros padalinius, kiti...

Rinkodara
2019.01.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau