2024-09-26 05:45

Trys žiniasklaidos grupės kontroliuoja daugiau nei 60% reklamos investicijų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nuosaikiai per pastaruosius kelerius metus augusi reklamos rinka stiebiasi į viršų ir šiemet, o trys didžiausios žiniasklaidos grupės atsiriekia kiek daugiau nei 60% visų reklamos investicijų Lietuvoje. Jei pridėtume ir globalius žaidėjus kaip „Facebook“, „Google“ ir kt., ta dalis siektų maždaug 46%.

„Turime nuosaikiai augančius svarbiausius šalies ekonominius rodiklius, tad ir reklamos užsakovų nuotaikos – šviesios, prognozės – taip pat optimistinės ir pozityvios“, – situacija brėžia Antanas Bartusevičius, žiniasklaidos planavimo „Dentsu Lithuania“ medijų direktorius.  

Pasak jo, labiausiai prie šalies reklamos augimo prisideda faktas, kad TOP 10 sektorių, kurie sudaro visos reklamos industrijos branduolį, savo investicijas per 2024 m., prognozuojama, augins apie 18%. Pernai čia taip pat fiksuotas dviženklis augimas, o TOP 10 didžiausių reklamos užsakovų investicijas didino apie 10%.

52795
130817
52791