Trys žiniasklaidos grupės kontroliuoja daugiau nei 60% reklamos investicijų
„Turime nuosaikiai augančius svarbiausius šalies ekonominius rodiklius, tad ir reklamos užsakovų nuotaikos – šviesios, prognozės – taip pat optimistinės ir pozityvios“, – situacija brėžia Antanas Bartusevičius, žiniasklaidos planavimo „Dentsu Lithuania“ medijų direktorius.
Pasak jo, labiausiai prie šalies reklamos augimo prisideda faktas, kad TOP 10 sektorių, kurie sudaro visos reklamos industrijos branduolį, savo investicijas per 2024 m., prognozuojama, augins apie 18%. Pernai čia taip pat fiksuotas dviženklis augimas, o TOP 10 didžiausių reklamos užsakovų investicijas didino apie 10%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai