„Mantinga“ pralaimėjo ginčą su „Margiriu“ dėl pakuočių dizaino
Lietuvos apeliacinis teismas atmetė „Mantinga Group“ skundą, kuriuo ji siekė panaikinti Vilniaus apygardos teismo 2023 m. lapkričio sprendimą, įpareigoti „Margirį“ nutraukti sumuštinių pakuočių dizaino naudojimą, įskaitant tokių sumuštinių gamybą ir pardavimą.
VŽ primena, kad „Mantinga“ prašė teismo įpareigoti atsakovą išimti iš apyvartos „Fresh Walk” sumuštinius „Legendinis“, „Didysis“, „Savas“, „Fainas“. „Mantinga“ teigė, kad yra pastebimi akivaizdūs panašumai tarp „Food on Foot“ ir pernai kovą atnaujintų konkurentės „Fresh Walk“ sumuštinių pakuočių.
Teisme pažymėta, kad „Mantinga“ pernai kovą kreipėsi į „Margirį“ dėl nesąžiningos konkurencijos. „Margiris“ žadėjo pakoreguoti dizainą, kai tik išparduos prekių likučius, tačiau to nepadarė.
„Mantinga“ įrodinėjo, kad „Margirio“ pakuotės dizainas gali klaidinti vartotojus, todėl siekė pripažinti šių pakuočių naudojimą nesąžiningos konkurencijos veiksmais.
Vilniaus apygardos teismas 2023 m. lapkričio 13 d. „Mantingos“ skundą ir konstatavo, kad informuotam vartotojui abu dizaino pavyzdžiai nesukuria bendro įspūdžio, „Margirio“ konkurencija nėra nesąžininga.
Vis tik Lietuvos apeliacinis teismas, išnagrinėjęs ginčo šalių patiektas apeliacijas ir pateiktus papildomus argumentus, nusprendė Vilniaus apygardos sprendimą palikti nepakeistą.