„Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Publikuota: 2023-05-26
    Domas Raulinaitis, naujasis „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas. Asmen. nuotr.
    svg svg
    Domas Raulinaitis, naujasis „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas. Asmen. nuotr.

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento vadovu. Pastaruosius penkerius metus D. Raulinaitis ėjo skaitmeninės komunikacijos vadovo Baltijos šalyse pareigas „Pigu“ grupėje.

    D. Raulinaitis sako, kad pastarieji penkeri metai, praleisti dirbant „Pigu“ grupėje, buvo labai dinamiški ir lydimi nuolatinio profesinio augimo, tačiau natūraliai atėjo metas naujiems iššūkiams.

    „Su „Reprise“ agentūrų tinklu buvau susidūręs per savo karjerą užsienyje, kai dirbau „Reprise Media Australia“. Tuo metu turėjau galimybę susipažinti su agentūros filosofija, vertybėmis, požiūriu į klientą ir į skaitmeninę rinkodarą. Didžiąją dalį šių dalykų atradau ir „Reprise Media“ agentūroje Lietuvoje, prie kurios ir nusprendžiau prisijungti. Agentūra turi didelių ambicijų ir stiprią profesionalų komandą, todėl turime visas galimybes toliau plėsti savo kompetencijas, stiprinti į kliento tikslus orientuotos skaitmeninės komunikacijos paslaugas bei kurti dar didesnę vertę savo klientams“, – išplatintame pranešime sako D. Raulinaitis.

    Pasak Arijaus Kirdeikio, „Reprise Media“ vadovo, nuo pat agentūros įkūrimo Lietuvoje  kasmet agentūra fiksuodavo ypač spartų augimą skaitmeninės komunikacijos paslaugų rinkoje, o pastaruosius kelerius metus įmonė yra tarp lyderių ir pagal pardavimo pajamas. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    2022 m. UAB „Reprise Media“ pardavimo pajamos išaugo 57% ir pasiekė 11 mln. Eur.

    „Nuo pat įsikūrimo sparčiai augame visais aspektais: klientų, rinkų skaičiumi, jų dydžiu, projektų apimtimi. Šiuo metu skaitmeninės komunikacijos kampanijas įgyvendiname daugiau nei 30 šalių, be to, atliepdami klientų poreikius gerokai praplėtėme savo paslaugų portfelį ir tapome agentūra, kuri teikia visas skaitmeninės komunikacijos paslaugas iš vienų rankų su viduje dirbančia komanda, o ne partneriais iš šalies. Visos šios priežastys lėmė ir nuolatinį agentūros komandos augimą, kompetencijų praplėtimą bei stiprinimą“, – teigia A. Kirdeikis.

    Pasak „Reprise Media“ vadovo, agentūros skaitmeninės komunikacijos departamento stiprinimas e. komercijos, procesų automatizavimo, aukštos pridėtinės vertės produktų vystymo srityje yra nuosekliai planuotos įmonės plėtros strategijos dalis.

    „Tokie pokyčiai, kuomet aukštesnio lygio vadovas ateina į agentūrą iš įmonės pusės, skaitmeninės komunikacijos agentūrose nėra labai dažnas reiškinys – daug dažniau būna priešingai. Esu tikras, kad ilgametę patirtį skaitmeninėje komunikacijoje ir e. komercijoje sukaupusio D. Raulinaičio prisijungimas suteiks tvirtą postūmį tolesniam agentūros augimui ir paslaugų vystymui“, – tikisi A. Kirdeikis.

    „Reprise Media“ teikia skaitmeninės strategijos, paieškos sistemų rinkodaros (SEM), paieškos optimizavimo (SEO), socialinių tinklų rinkodaros, vaizdinės reklamos, turinio ir integruotos skaitmeninės rinkodaros, skaitmeninių duomenų analizės bei kitas skaitmeninės komunikacijos paslaugas. 

    Tarp agentūros klientų – tokios įmonės ir prekių ženklai, kaip „Deeper“, „Ikea“, „Nestle“, „GameRoom“, KFC ir kt.

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai Premium

    Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu...

    Prekyba
    2023.06.02
    „Lidl Plus“ lojalumo programa – su naujais partneriais 2

    Nuo šiol „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje klientai ras ne tik specialius pasiūlymus ir nuolaidų kuponus...

    Rinkodara
    2023.06.02
    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    TOP 10 podkastų gegužę: „Pigu“, „Plus plus plus“, „Avia Solutions Group“ verslo užkulisiai, energetika, vadyba

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 10.

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    2023.05.31
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo apsaugos iki peštynių dėl to paties pavadinimo Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų balandį įregistravo 174 naujus prekių ženklus, tai 25% daugiau nei...

    Rinkodara
    2023.05.31
    TOP sėkmingiausių naujų prekių ženklų formulė: nuo žinomo vardo iki nostalgijos Premium

    Tris sėkmingiausius ir perkamiausius 2022 m. į rinką įvestus produktus jungianti formulė – ilgamečių prekių...

    Rinkodara
    2023.05.30
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Keičiasi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė 2

    Švedijos koncernui „ICA Gruppen“ priklausančios UAB „Rimi Lietuva“ ryšiams su visuomene pradeda vadovauti...

    Rinkodara
    2023.05.29
    „Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus Premium

    Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje...

    Prekyba
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26
    „Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento...

    Rinkodara
    2023.05.26
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25
    „Motinystės bausmė“ – kodėl ją vis mieliau matuojasi ir vyrai vadovai Premium 10

    Kuo moterys eis aukštesnes ir geriau mokamas pareigas tuo, tikėtina, ir daugiau vyrų rinksis vaiko priežiūros...

    Vadyba
    2023.05.24

    Verslo žinių pasiūlymai