„Vision Express“ pasirinko naujus reklamos partnerius

    Publikuota: 2023-03-26
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    Optikos prekių ir optometrijos paslaugų tiekėjas „Vision Express“ savo naujaisiais reklamos partneriais pasirinko kūrybinę reklamos agentūrą „All Caps“.

    Pasak Aušros Radzevičienės, „Vision Express“ vadovės, kūrybinė reklamos agentūra „All Caps“ iš konkurse dalyvavusių konkurentų išsiskyrė ne tik savo profesionalumu, bet ir įsigilinimu į keliamas problemas bei įmonės poreikius.

    „Komanda puikiai suprato mūsų užduotį, drąsiai rodė užsidegimą ir pristatė savo idėjas, kurios buvo apgalvotos iki smulkiausių detalių. Pasiūlyti sprendimai pataikė tiesiai į dešimtuką, tad džiaugiamės užsimezgusia nauja partneryste“, – sako A. Radzevičienė.

    Anksčiau bendrovės partnerė buvo agentūra iš Latvijos – „Colorart“. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Vision Express“, pranešdama apie partnerių pasikeitimą, teigia, kad startuoja ir pirma kartu įgyvendinta kampanija, kurioje su meno kūriniais sugretinti ir rėmeliais papuošti žmonių veidai.

    Tarp „All Caps“ agentūros klientų: „Telia“, „Maxima“, „Camelia“ ir kiti. 

     

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    13:57
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    11:31
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo apsaugos iki peštynių dėl to paties pavadinimo Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų balandį įregistravo 174 naujus prekių ženklus, tai 25% daugiau nei...

    Rinkodara
    05:45
    TOP sėkmingiausių naujų prekių ženklų formulė: nuo žinomo vardo iki nostalgijos Premium

    Tris sėkmingiausius ir perkamiausius 2022 m. į rinką įvestus produktus jungianti formulė – ilgamečių prekių...

    Rinkodara
    2023.05.30
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Keičiasi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė 2

    Švedijos koncernui „ICA Gruppen“ priklausančios UAB „Rimi Lietuva“ ryšiams su visuomene pradeda vadovauti...

    Rinkodara
    2023.05.29
    „Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus Premium

    Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje...

    Prekyba
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26
    „Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento...

    Rinkodara
    2023.05.26
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25
    „Motinystės bausmė“ – kodėl ją vis mieliau matuojasi ir vyrai vadovai Premium 10

    Kuo moterys eis aukštesnes ir geriau mokamas pareigas tuo, tikėtina, ir daugiau vyrų rinksis vaiko priežiūros...

    Vadyba
    2023.05.24
    „Ozas“ startuoja su nauja lojalumo programa, „Panoramos“ taikiklyje – B2B segmentas Premium

    Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pristatė naują lojalumo programą „Spot“, kiti rinkos dalyviai arba neturi...

    Rinkodara
    2023.05.24
    „Motieka“ – naujas „Motieka ir Audzevičius“ prekės ženklas 1

    Advokatų kontorų „Motieka ir Audzevičius“ keičia prekės ženklą ir vaizdinėje komunikacijoje nuo šiol bus...

    Rinkodara
    2023.05.22
    Per „Rammstein“ koncertą uždirbs bemaž kaip per NATO viršūnių susitikimą Premium

    Pirmas dosnus gurkšnis po ilgų ir niūrų pandemijos, karo ir visų kitų negandų kelerių metų. Taip verslai...

    Prekyba
    2023.05.22
    Prekių ženklo apsauga: verslas randa būdų susimažinti išlaidas Premium

    Mažos ir vidutinės Lietuvos įmonės aktyviau ieško galimybių apsaugoti savo sukurtą intelektinę nuosavybę –...

    Mano verslas
    2023.05.22
    Ką daryti, kad „Google“ mus pamirštų Premium

    „Google“ jau seniai yra tapusi neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Tiesa, nebūtinai norisi, kad bet...

    Rinkodara
    2023.05.21
    Dėl LRT vadovo posto varžysis M. Garbačiauskaitė-Budrienė ir A. Zabarauskas 1

    Nacionalinio transliuotojo LRT generalinio direktoriaus konkurse dalyvauja antros kadencijos pareigose...

    Verslo aplinka
    2023.05.19
    P. Tamulionis. Ką daryti, kai užpuolė A. Tapinas? 74

    Na, gal ne užpuolė, o pagavo už rankos dėl galimai, matyt, iš tikrųjų neteisėtai panaudotų mokesčių mokėtojų...

    Nuomonės
    2023.05.17

    Verslo žinių pasiūlymai