Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam naudoti pacientų įvaizdžiui reklamoje. O užsiauginę nemenkas sekėjų armijas socialiniuose tinkluose, gydytojai-influenceriai atidaro klinikas, e. parduotuves. Žinomus veidus socialiniuose tinkluose aktyviau medžioja ir skirtingi darbdaviai.
VŽ rašė, kad per 2022-uosius Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tikrino didžiąsias privačias medicinos įstaigas, surašė joms nurodymus pasikoreguoti skleidžiamą reklamą ir įspėjo, kad jos bus stebimos, o jei nesilaikys nurodymų baudžiamos. Viena jautriausių vietų paciento įvaizdžio naudojimas komunikacijoje.
Įvertinę faktą, kad Lietuvoje vis griežčiau yra stebimos gydymo įstaigos, vertinant, ar jos paiso galiojančių draudimų naudoti paciento įvaizdį savo komunikacijoje, galime laukti, kad ateityje matysime vis daugiau pačių gydytojų nuomonės formuotojų komunikacijos. Gydytojai influenceriai yra teisėta alternatyva draudžiamam naudoti pacientų įvaizdžiui, juolab kad tokių pavyzdžių jau dabar netrūksta, vertina Justina Nikė, advokatų kontoros AAA Law advokatė.
Tarp sėkmingiausių gydytojų influencerių pašnekovė įvardina aistringai ir nuosekliai apie estetinį plombavimą kalbančią odontologę Valentiną Kvaraciejienę, kurios paskyrą Instagram (@gyd.valentinakvaraciejiene) seka per 68.4000 žmonių.
Sėkmės istorija galima vadinti vaikų pulmonologės-alergologės Indrės Plėštytės-Būtienės, klinikų Mama, aš sergu įkūrėjos, atvejį.
I. Plėštytė-Būtienė, klinikų Mama, aš sergu įkūrėja ir vadovė, sako, kad turinį socialiniuose tinkluose pradėjo kurti tikrai ne todėl, kad trūko pacientų, ir anksčiau visų nespėdavo priimti, o labiau vedama misijos šviesti pacientus, tėvus.
Auginant vaikus, ypač pirmą kartą tapus tėvais, tų klausimų ir jautrių vietų, bėdų apstu, tad norėjau skleisti žinias. Žinoma, pačioje pradžioje gal ir norėjosi kiek daugiau žinomumo kaip gydytojai, tačiau dabar tai jau atsisuka prieš mane ir tenka brėžti vis griežtesnes ribas, kad nepaskirčiau viso asmeninio gyvenimo ir laisvo laiko socialiniams tinklams. Man pačiai socialinė erdvė darosi tarsi antireklama, nes eilės pas mane siekia ir kelis mėnesius, fiziškai jau nespėju visko aprėpti, pasakoja I. Plėštytė-Būtienė.
Ji vadovauja prieš aštuonerius metus įkurtai Mama, aš sergu klinikai Klaipėdoje, prieš ketverius metus klinika atidaryta ir Vilniuje. Netrukus dar viena vaikų klinika duris atvers ir Kaune, tuo pačiu pavadinimu veikia ir parduotuvės klinikose, internete.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti