Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui

    Publikuota: 2023-03-18
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam naudoti pacientų įvaizdžiui reklamoje. O užsiauginę nemenkas sekėjų armijas socialiniuose tinkluose, gydytojai-influenceriai atidaro klinikas, e. parduotuves. Žinomus veidus socialiniuose tinkluose aktyviau „medžioja“ ir skirtingi darbdaviai.

    VŽ rašė, kad per 2022-uosius Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tikrino didžiąsias privačias medicinos įstaigas, surašė joms nurodymus pasikoreguoti skleidžiamą reklamą ir įspėjo, kad jos bus stebimos, o jei nesilaikys nurodymų – baudžiamos. Viena jautriausių vietų – paciento įvaizdžio naudojimas komunikacijoje. 

    „Įvertinę faktą, kad Lietuvoje vis griežčiau yra stebimos gydymo įstaigos, vertinant, ar jos paiso galiojančių draudimų naudoti paciento įvaizdį savo komunikacijoje, galime laukti, kad ateityje matysime vis daugiau pačių gydytojų nuomonės formuotojų komunikacijos. Gydytojai influenceriai yra teisėta alternatyva draudžiamam naudoti pacientų įvaizdžiui, juolab kad tokių pavyzdžių jau dabar netrūksta“, – vertina Justina Nikė, advokatų kontoros „AAA Law“ advokatė.

    Tarp sėkmingiausių gydytojų influencerių pašnekovė įvardina aistringai ir nuosekliai apie estetinį plombavimą kalbančią odontologę Valentiną Kvaraciejienę, kurios paskyrą „Instagram“ (@gyd.valentinakvaraciejiene) seka per 68.4000 žmonių. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Sėkmės istorija galima vadinti vaikų pulmonologės-alergologės Indrės Plėštytės-Būtienės, klinikų „Mama, aš sergu“ įkūrėjos, atvejį.

    Indrė Plėštytė-Būtienė, „Mama, aš sergu“ klinikos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    Indrė Plėštytė-Būtienė, „Mama, aš sergu“ klinikos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    I. Plėštytė-Būtienė, klinikų „Mama, aš sergu“ įkūrėja ir vadovė, sako, kad turinį socialiniuose tinkluose pradėjo kurti tikrai ne todėl, kad trūko pacientų, – ir anksčiau visų nespėdavo priimti, o labiau vedama misijos šviesti pacientus, tėvus.

    „Auginant vaikus, ypač pirmą kartą tapus tėvais, tų klausimų ir jautrių vietų, bėdų – apstu, tad norėjau skleisti žinias. Žinoma, pačioje pradžioje gal ir norėjosi kiek daugiau žinomumo kaip gydytojai, tačiau dabar tai jau atsisuka prieš mane ir tenka brėžti vis griežtesnes ribas, kad nepaskirčiau viso asmeninio gyvenimo ir laisvo laiko socialiniams tinklams. Man pačiai socialinė erdvė darosi tarsi antireklama, nes eilės pas mane siekia ir kelis mėnesius, fiziškai jau nespėju visko aprėpti“, – pasakoja I. Plėštytė-Būtienė.

    Ji vadovauja prieš aštuonerius metus įkurtai „Mama, aš sergu“ klinikai Klaipėdoje, prieš ketverius metus klinika atidaryta ir Vilniuje.  Netrukus dar viena vaikų klinika duris atvers ir Kaune, tuo pačiu pavadinimu veikia ir parduotuvės klinikose, internete.

     

     

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    „Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

    Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

    Rinkodara
    09:24
    „Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

    Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

    Rinkodara
    2023.03.20
    V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

    Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

    Pramonė
    2023.03.20
    „Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

    Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

    Pramonė
    2023.03.20
    Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

    Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

    Rinkodara
    2023.03.19
    Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

    Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

    Rinkodara
    2023.03.18
    „Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

    Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

    Rinkodara
    2023.03.17
    Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

    Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

    Rinkodara
    2023.03.16
    Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

    Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

    Prekyba
    2023.03.15
    Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 38

    Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

    Rinkodara
    2023.03.15
    Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos Premium

    Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos...

    Rinkodara
    2023.03.14
    „LastMile“ įkūrėjas – apie projektus su „Rewe“ Vokietijoje ir Rumunijoje, naujus sumanymus ir išskirtinę rinkodarą Premium 2

    „Verslo žinių“ podkastų studijoje – Tadas Norušaitis, technologijų bendrovės „LastMile“ vienas įkūrėjų,...

    Prekyba
    2023.03.14
    Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

    Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

    Rinkodara
    2023.03.13
    Aukojimo metai: kaip tai paveikė įmonių biudžeto eilutes Premium 1

    Jau daugiau kaip metus Ukrainą niokoja Rusijos pradėtas karas, prie paramos projektų intensyviai prisideda ir...

    Rinkodara
    2023.03.12
    D. Dundulio fenomenas kitiems vadovams nepasiekiamas Premium 7

    Trejetuke tarp dažniausiai žiniasklaidoje matomų ir cituojamų vadovų per antrąjį 2022-ųjų pusmetį atsirado...

    Rinkodara
    2023.03.10
    „IAB Baltics“ vadovaus M. Reinikis

    Mindaugas Reinikis tampa vykdančiuoju „IAB Baltics“ direktoriumi. Pastaruosius trejus metus jis vadovavo...

    Rinkodara
    2023.03.09
    Be Ye likusi „Adidas“ fiksavo 0,5 mlrd. Eur nuostolį

    Vienos didžiausių pasaulyje sporto prekių gamintojos „Adidas“ išsiskyrimas su reperiu ir mados dizaineriu...

    Rinkos
    2023.03.08
    Padidėjo „Havas Media“ vadovų komanda

    Žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“ turi naują projektų skyriaus direktorių, kuriuo tapo medijos...

    Rinkodara
    2023.03.08
    Kandidatai į LRT vadovo postą: ne pretendentų skaičius esminis rodiklis Premium 5

    Į LRT vadovo poziciją šį kartą pretenduoja 6 kandidatai, tarp jų apie tai viešai paskelbusi dabartinė vadovė...

    Žiniasklaida
    2023.03.08
    „Password 2023“: rinkodaros sprendimai nepatogioje realybėje

    Jau dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

    Rinkodara
    2023.03.07

    Verslo žinių pasiūlymai