Slėptuvėje gimę Ukrainos vaikų piešiniai – Lietuvos lauko reklamos stenduose

Didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse pasklido dešimtys ypatingų piešinių. Kampanijos Dienoraščiai iš slėptuvės metu eksponuojami Ukrainos vaikų kūriniai, sukurti Charkivo metro, kuris prasidėjus karo veiksmams tapo saugia priedanga daugybei šeimų. Šiandien Charkivo metro požemiuose galima išvysti originalius vaikų kūrinius, o Lietuvą pasiekė jų nuotraukos. Sudėtingu metu gimę piešiniai padėka Ukrainos didvyriams.
Charkivas pirmasis Ukrainos miestas, kuris 2022 m. vasario 24 d. patyrė Rusijos karinę agresiją.
Prasidėjus karo veiksmams meno studija Aza Nizi Maza tapo daugelio Charkivo gyventojų ir jų augintinių prieglauda, o tęsiantis Rusijos sukeltam karui, užsiėmimai persikėlė į Charkivo metro, kur mokytojai subūrė vaikų grupę, kad per meną jiems padėtų numalšinti nerimą.
Studijos Aza Nizi Maza įkūrėjas Mykola Kolomiecas dirbo su vaikais metro stotyje simboliniu pavadinimu Istorijos muziejus, gelbėdamas juos ne tik nuo bombų, bet ir nuo nevilties, baimės, nežinomybės.
Šiandien metro stotis Istorijos muziejaus pavirtusi tikra muziejaus galerija, kurioje vaikai šviesiuose ir viltinguose piešiniuose įamžino šių laikų superherojus. Kūriniai įkūnija karius, mamas, slauges, savanorius, gelbėtojus, komunalinių paslaugų darbuotojus. 40 dienų kasdienio darbo ir tikėjimo, kad viskas bus gerai, kad karas baigsis, artimieji liks gyvi, gimtasis miestas bus atstatytas, draugai sugrįš, paukščiai giedos, saulė švies ramiame danguje.

Šią kampaniją Dienoraščiai iš slėptuvės Lietuvos gatvėse inicijavo ukrainietė Irina Grickaja, kūriniai sukurti Charkivo meno mokyklos Aza Nizi Maza auklėtinių, o žinią Lietuvoje skleidžia lauko reklamos įmonė JCDecaux Lietuva, Nasdaq ir privatūs medicinos centrai Northway.
Ukrainietė, meno projektų kuratorė ir ženklodaros agentūros Boomerang kūrybos vadovė I. Grickaja pristatė mums šiuos piešinius ir papasakojo visą istoriją. Taip gimė ši kampanija, kuri yra priminimas apie Ukrainos žmones ir jų drąsią kovą už laisvę. Tuo pačiu ši kampanija yra grįžtamasis ryšis vaikams, kurie nepraranda stimulo kurti, skleisti pasauliui žinią apie nuostabius savo šalies žmones. Kad ir kokiomis sudėtingomis sąlygomis prasidėjo šių jaunų žmonių kūrybinis kelias, tikiuosi, kad netolimoje ateityje pasaulis išgirs apie juos kaip apie talentingus menininkus, išplatintame pranešime teigia Žaneta Fomova, JCDecaux Lietuva vadovė.
Šiuo metu Lietuvoje yra apie 500 vietų, kur galima pamatyti ukrainiečių vaikų kūrinius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti