Slėptuvėje gimę Ukrainos vaikų piešiniai – Lietuvos lauko reklamos stenduose

    Publikuota: 2023-01-28
    Projekto iniciatorių nuotr.
    svg svg
    Projekto iniciatorių nuotr.

    Didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse pasklido dešimtys ypatingų piešinių. Kampanijos „Dienoraščiai iš slėptuvės“ metu eksponuojami Ukrainos vaikų kūriniai, sukurti Charkivo metro, kuris prasidėjus karo veiksmams tapo saugia priedanga daugybei šeimų. Šiandien Charkivo metro požemiuose galima išvysti originalius vaikų kūrinius, o Lietuvą pasiekė jų nuotraukos. Sudėtingu metu gimę piešiniai – padėka Ukrainos didvyriams.

    Charkivas – pirmasis Ukrainos miestas, kuris 2022 m. vasario 24 d. patyrė Rusijos karinę agresiją.

    Prasidėjus karo veiksmams meno studija „Aza Nizi Maza“ tapo daugelio Charkivo gyventojų ir jų augintinių prieglauda, o tęsiantis Rusijos sukeltam karui, užsiėmimai persikėlė į Charkivo metro, kur mokytojai subūrė vaikų grupę, kad per meną jiems padėtų numalšinti nerimą.

    Studijos „Aza Nizi Maza“ įkūrėjas Mykola Kolomiecas dirbo su vaikais metro stotyje simboliniu pavadinimu – „Istorijos muziejus“, gelbėdamas juos ne tik nuo bombų, bet ir nuo nevilties, baimės, nežinomybės. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Šiandien metro stotis „Istorijos muziejaus“ pavirtusi tikra muziejaus galerija, kurioje vaikai šviesiuose ir viltinguose piešiniuose įamžino šių laikų superherojus. Kūriniai įkūnija karius, mamas, slauges, savanorius, gelbėtojus, komunalinių paslaugų darbuotojus. 40 dienų kasdienio darbo ir tikėjimo, kad viskas bus gerai, kad karas baigsis, artimieji liks gyvi, gimtasis miestas bus atstatytas, draugai sugrįš, paukščiai giedos, saulė švies ramiame danguje.

    Projekto organizatorių nuotr.
    Projekto organizatorių nuotr.

    Šią kampaniją „Dienoraščiai iš slėptuvės“ Lietuvos gatvėse inicijavo ukrainietė Irina Grickaja, kūriniai sukurti Charkivo meno mokyklos „Aza Nizi Maza“ auklėtinių, o žinią Lietuvoje skleidžia lauko reklamos įmonė „JCDecaux Lietuva“, „Nasdaq“ ir privatūs medicinos centrai „Northway“.

    Irina Gritskaya inicijavo projekto perkelimą į Lietuvą. Agentūr. nuotr.
    Irina Grickaja inicijavo projekto perkelimą į Lietuvą. Agentūros nuotr.

    „Ukrainietė, meno projektų kuratorė ir ženklodaros agentūros „Boomerang“ kūrybos vadovė I. Grickaja pristatė mums šiuos piešinius ir papasakojo visą istoriją. Taip gimė ši kampanija, kuri yra priminimas apie Ukrainos žmones ir jų drąsią kovą už laisvę. Tuo pačiu ši kampanija yra grįžtamasis ryšis vaikams, kurie nepraranda stimulo kurti, skleisti pasauliui žinią apie nuostabius savo šalies žmones. Kad ir kokiomis sudėtingomis sąlygomis prasidėjo šių jaunų žmonių kūrybinis kelias, tikiuosi, kad netolimoje ateityje pasaulis išgirs apie juos kaip apie talentingus menininkus“, –  išplatintame pranešime teigia Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

    Šiuo metu Lietuvoje yra apie 500 vietų, kur galima pamatyti ukrainiečių vaikų kūrinius.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 1

    Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

    Prekyba
    09:41
    Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

    Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

    Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

    Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

    Rinkodara
    2023.03.23
    „Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

    Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

    Prekyba
    2023.03.23
    Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium

    Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

    Prekyba
    2023.03.23
    „LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

    Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

    Prekyba
    2023.03.22
    Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

    Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

    Rinkodara
    2023.03.22
    „Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

    Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

    Rinkodara
    2023.03.21
    „Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

    Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

    Rinkodara
    2023.03.20
    V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

    Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

    Pramonė
    2023.03.20
    „Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

    Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

    Pramonė
    2023.03.20
    Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

    Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

    Rinkodara
    2023.03.19
    Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

    Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

    Rinkodara
    2023.03.18
    „Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

    Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

    Rinkodara
    2023.03.17
    Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

    Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

    Rinkodara
    2023.03.16
    Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

    Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

    Prekyba
    2023.03.15
    Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 38

    Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

    Rinkodara
    2023.03.15
    Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos Premium

    Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos...

    Rinkodara
    2023.03.14
    „LastMile“ įkūrėjas – apie projektus su „Rewe“ Vokietijoje ir Rumunijoje, naujus sumanymus ir išskirtinę rinkodarą Premium 2

    „Verslo žinių“ podkastų studijoje – Tadas Norušaitis, technologijų bendrovės „LastMile“ vienas įkūrėjų,...

    Prekyba
    2023.03.14
    Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

    Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

    Rinkodara
    2023.03.13

    Verslo žinių pasiūlymai