„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi patarimais, kaip komunikuoti norint čia patekti. Tam svarbu ir kokybiškas turinys, ir reguliarumas, ir nuolatinis tendencijų sekimas bei iniciatyvumas.
Pasak Ramintos Lilaitės-Sbalbi, tarptautinės komunikacijos paslaugų agentūros Blue Oceans PR bendraįkūrėjos, turint ambicijų būti matomiems tarptautinėje žiniasklaidoje reikia susitaikyti, kad viešųjų ryšių strategija dažnu atveju veiks palyginti l ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti