Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai, nors tai vienas efektyvesnių kelių pasiekti ir gerus matomumo rodiklius, ir užsidirbti reputacijos taškų vartotojų akyse. Vienas gerųjų sektinų pavyzdžių čia Go Vilnius komunikacija.
Kelių metų mūsų patirtis rodo, kad šis kelias vienas iš pigiausių ir efektyviausių, kai bemaž su nuliniu biudžetu, skirdamas tik keliolika minučių rinkodaros žmogaus ir dizainerio darbo, gali sugeneruoti didžiulius organinio pasiekiamumo rodiklius ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti