2023-01-03 06:45

T. Varnas palieka „Good one“, bet skaitmeninės rinkodaros neapleidžia

Tomas Varnas, buvęs „Good one“ direktorius, imasi konsultavimo veiklos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, buvęs „Good one“ direktorius, imasi konsultavimo veiklos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Praėjusių metų gruodžio 31 d. buvo paskutinė Tomo Varno darbo diena skaitmeninėje agentūroje „Good one“. Jis buvo šios agentūros bendraįkūrėjas ir ilgametis vadovas.

Nuo 2019 m. rudens T. Varnas pasitraukė iš vadovo pareigų, tačiau liko dirbti grupėje ir buvo atsakingas už SEO ir analitikos skyriaus plėtrą Baltijos šalyse.

VŽ primena, kad prieš keletą metų 34% „Good one“ akcijų įsigijo „Adcom“, šiandienė „Arena Media“. Vėliau abi įmonės tapo „Havas“ tinklo dalimi, kuris Baltijos šalyse jungia 20 komunikacijos ir rinkodaros agentūrų (Lietuvoje: skaitmenines agentūras „Good one“, „Havas Creative SOMA“, integruotos komunikacijos „Publicum“, žiniasklaidos planavimo bendroves „Havas Media“ ir „Arena Media“).

52795
130817
52791