T. Varnas palieka „Good one“, bet skaitmeninės rinkodaros neapleidžia
Nuo 2019 m. rudens T. Varnas pasitraukė iš vadovo pareigų, tačiau liko dirbti grupėje ir buvo atsakingas už SEO ir analitikos skyriaus plėtrą Baltijos šalyse.
VŽ primena, kad prieš keletą metų 34% „Good one“ akcijų įsigijo „Adcom“, šiandienė „Arena Media“. Vėliau abi įmonės tapo „Havas“ tinklo dalimi, kuris Baltijos šalyse jungia 20 komunikacijos ir rinkodaros agentūrų (Lietuvoje: skaitmenines agentūras „Good one“, „Havas Creative SOMA“, integruotos komunikacijos „Publicum“, žiniasklaidos planavimo bendroves „Havas Media“ ir „Arena Media“).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai