Humoras reklamoje: ir žaidimas su ugnimi, ir geras tonas

Gyvename neramiais turbulencijų laikais, neigiamos informacijos pertekliuje, bet žmonės, priešingai, nori matyti tai, kas džiugina ir prajuokina. Tačiau juokauti reklamose prekių ženklai dažnai prisibijo. Ekspertai pabrėžia, kad čia gali slypėti skirtingos rizikos, tad svarbu laikytis nusistatytų aiškių taisyklių.
Mantas Velykis, LRT savireklamos skyriaus vadovas, prieš tai daugiau nei dešimtmetį dirbęs skirtingose kūrybinėse agentūroje, pabrėžia, kad nors humoras reklamoje dažnai atveria daugiau kelių, jo kartu dera prisibijoti. Tai ir savotiškas žaidimas su ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti