Bendrinės kalbos žodžiai kaip prekių ženklai: antras „Maximos“ žingsnis sėkmingas
Verslams yra keli keliai registruoti bendrinius pavadinimus kaip prekių ženklus, vienu atveju gali gelbėti reklamos intensyvumas, kitu – ilgalaikis ir nuolatinis prekių ženklo naudojimas.
„Lietuvoje turbūt daugelis yra girdėję apie „Gimtadienių gimtadienį“, kuriuo lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pažymi savo veiklos 30-ies metų jubiliejų. Tačiau šiuo atveju prekių ženklą registruoti pavyko tik po papildomos ekspertizės – pirmoji žodinio ženklo registracija buvo atmesta“, – pasakoja Inga Lukauskienė, teisinių paslaugų grupės „Metida“, atstovavusios prekybininkės interesams, advokatė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai