„ADC*LT‘22“ didysis prizas – „SB Draudimas“ socialinei kampanijai

Publikuota: 2022-10-10
„SB Draudimas“ kampanijos nuotr.
svg svg
„SB Draudimas“ kampanijos nuotr.

Trečiojo kūrybiškumo festivalio „ADC*LT‘22“ apdovanojimų komisija geriausiu metų reklamos darbu pripažino agentūros „Truth“ klientui „SB Draudimas“ kurtą socialinės atsakomybės kampaniją „Visų šeimų draudimas“. Aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančios festivalio žvaigždės išdalinti 33-ims reklamos kūrėjų darbams.

„Komisija tikrai atidžiai rinko laimėtojus, tikrino informaciją, vertino ne tik kūrybinę pusę, bet ir diskutavo, kaip darbai reflektuoja realijas. Dėl didžiojo prizo laimėtojo sutarėme vieningai. Daugelis prekės ženklų gali užimti poziciją, bet reikia tikros drąsos imtis veiksmo. Ypač kai tai liečia jautrias temas ir reiškia konfrontaciją – su klientais, socialiniuose tinkluose, bendrai visuomenėje. Laimėjo darbas, kuris atspindi kliento ir agentūros drąsą rizikuoti ir tai dera su verslo tikslais“, – išplatintame pranešime teigia Wojtekas Kowalikas, festivalio apdovanojimų komisijos pirmininkas.

„Integracijų ir inovacijų“ kategorijoje įteikta vienintelė – aukso – žvaigždė, už geriausią technologijų panaudojimą įvertinta agentūros „Not Perfect Vilnius“ klientui VŠĮ „Stiprūs kartu“ kurta kampanija „Call Russia – the most important call“.

Ši kampanija taip pat pelnė auksą kategorijose „Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai. Socialinės medijos sprendimai“, „Aktyvacijos ir naujoji medija. Aktyvacijos ir pardavimų skatinimas“, taip pat kaip geriausia pagalbos Ukrainai kampanija.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kategorijos „Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai“ sidabrą už interneto svetainės dizainą ir kūrimą laimėjo „Taktika Studio“ darbas „Ignorance is Bliss“ ir „Not Perfect Vilnius“ kūrinys „Writers portraits“ knygynui „Mint Vinetu“. Pastarasis darbas apdovanotas ir bronzos žvaigžde už „UI/UX dizainą“.

„Aktyvacijų ir naujosios medijos“ kategorijoje bronzinė žvaigždė skirta „Salto Agency“ renginiui „Industrinė gamyklos simfonija“.

„Socialinės reklamos“ kategorijoje, už kurią surinktos lėšos bus paaukotos VšĮ „Mėlyna ir geltona“, socialinės reklamos ir labdaros kampanijų sidabras skirtas agentūros „Truth“ Raudonajam kryžiui kurtai kampanijai „Second Aid Kit“. 

Kaip geriausias pavienis socialinės reklamos ir labdaros sprendimas, auksu apdovanotas „Not Perfect Vilnius“ organizacijai „Raudonos nosys. Gydytojai klounai“ kurtas darbas „Kas kelia šypseną, tas nekelia baimės“. 

Prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų bronzinė žvaigždė skirta agentūros „Children“ „Kietaviškių gausai“ kurtai kampanijai „Beauty of misshapen vegetables“. 

„Grand Prix“ apdovanotas agentūros „Truth“ kurtas „Visų šeimų draudimas“ pelnė ir prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų kategorijos auksą.

„Spaudos ir lauko reklamos“ kategorijoje reklamos laikraščiuose ir žurnaluose bronzinės žvaigždės įteiktos „Milk“ darbui „Sensational headlines“, kurtam klientui „Go Vilnius“ bei agentūros „Marios“ organizacijai „Gamtos ateitis“ kurtam sprendimui „Gamta turi ateitį“.

„Dizaino ir meistrystės“ kategorijoje už geriausią naujo prekės ženklo vizualinį identitetą bronzine žvaigžde apdovanota „Andstudio“ už naują „Grėtės“ parduotuvės identitetą ir „Sons & Daughters ID“ už „Let’s Casino“ naują veidą. 

Komisijos nuomone, sidabro nusipelnė „Critical+Xwhy agency“ kurtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas, o auksu įvertintas agentūros „Imagine“ klientui „Citus“ kurtas projekto „Nemunas“ identitetas.

Geriausiais pakuočių darbais pripažinta ir sidabru apdovanota „Ezco“ kūrybinės agentūros „Labu“ skanėsto pakuotė ir „Not Perfect Vilnius“ kurta „Raudonų Plytų“ „IPA Day“ pakuotė. Bronza įvertinta „Not Perfect Vilnius“ kurta „Vilniaus degtinės“ „El Galipote“ pakuotė, o auksu – šiam produktui kurta iliustracija.

„Erdvės ir patirties/patyriminio dizaino“ kategorijoje „Dadada Studio“ Lietuvos jūrų muziejui kurtas projektas „14 kub. m Baltijos jūros“ įvertintas bronzine žvaigžde.

„Video ir audio“ kategorijoje geriausiais TV ir kino darbais bronza įvertinti agentūros „Marios“ kurti darbai „Gamta turi ateitį“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijai kurta reklama „Nelik paskutinis“ bei „Not Perfect Vilnius“ kūrinys „Swedbank investicijos“, sidabru – agentūros „Milk“ „Teliai“ kurta reklama „Kaimynai“. 

Bronzos vertu internetiniu video pripažinta „BM Boutique“ GO Vilniui kurtas „Choras“, o šios kampanijos radijo reklama įvertinta sidabru. „Milk“ klientui „Milprazon“ kurtas internetinis video „Revanšas“ apdovanotas bronza. 

Sidabrine žvaigžde įvertinta „Ogilvy Vilnius“ Eurovaistinei kurta radijo reklama „Keliaujanti erkė“, o tos pačios agentūros klientui „draudimoivykiai.lt“ kurtas darbas „Bakst“ įvertintas bronza „Animacijos, VFX ir 3D meistrystės“ subkategorijoje.

Apdovanojimų laimėtojus tarptautinė komisija išrinko įvertinus daugiau nei 250 paraiškų. Iš viso konkursui darbus pateikė 36 kūrybos agentūros ar studijos bei 7 laisvai samdomi kūrybos profesionalai. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 1

Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

Prekyba
09:41
Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

Rinkodara
2023.03.23
„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium 1

Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

Prekyba
2023.03.23
„LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

Prekyba
2023.03.22
Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

Rinkodara
2023.03.22
„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.21
„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

Rinkodara
2023.03.20
V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

Pramonė
2023.03.20
„Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

Pramonė
2023.03.20
Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

Rinkodara
2023.03.19
Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

Rinkodara
2023.03.18
„Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

Rinkodara
2023.03.17
Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

Rinkodara
2023.03.16
Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

Prekyba
2023.03.15
Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 38

Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

Rinkodara
2023.03.15
Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos Premium

Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos...

Rinkodara
2023.03.14
„LastMile“ įkūrėjas – apie projektus su „Rewe“ Vokietijoje ir Rumunijoje, naujus sumanymus ir išskirtinę rinkodarą Premium 2

„Verslo žinių“ podkastų studijoje – Tadas Norušaitis, technologijų bendrovės „LastMile“ vienas įkūrėjų,...

Prekyba
2023.03.14
Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

Rinkodara
2023.03.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku