„ADC*LT‘22“ didysis prizas – „SB Draudimas“ socialinei kampanijai

Trečiojo kūrybiškumo festivalio ADC*LT22 apdovanojimų komisija geriausiu metų reklamos darbu pripažino agentūros Truth klientui SB Draudimas kurtą socialinės atsakomybės kampaniją Visų šeimų draudimas. Aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančios festivalio žvaigždės išdalinti 33-ims reklamos kūrėjų darbams.
Komisija tikrai atidžiai rinko laimėtojus, tikrino informaciją, vertino ne tik kūrybinę pusę, bet ir diskutavo, kaip darbai reflektuoja realijas. Dėl didžiojo prizo laimėtojo sutarėme vieningai. Daugelis prekės ženklų gali užimti poziciją, bet reikia tikros drąsos imtis veiksmo. Ypač kai tai liečia jautrias temas ir reiškia konfrontaciją su klientais, socialiniuose tinkluose, bendrai visuomenėje. Laimėjo darbas, kuris atspindi kliento ir agentūros drąsą rizikuoti ir tai dera su verslo tikslais, išplatintame pranešime teigia Wojtekas Kowalikas, festivalio apdovanojimų komisijos pirmininkas.
Integracijų ir inovacijų kategorijoje įteikta vienintelė aukso žvaigždė, už geriausią technologijų panaudojimą įvertinta agentūros Not Perfect Vilnius klientui VŠĮ Stiprūs kartu kurta kampanija Call Russia the most important call.
Ši kampanija taip pat pelnė auksą kategorijose Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai. Socialinės medijos sprendimai, Aktyvacijos ir naujoji medija. Aktyvacijos ir pardavimų skatinimas, taip pat kaip geriausia pagalbos Ukrainai kampanija.
Kategorijos Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai sidabrą už interneto svetainės dizainą ir kūrimą laimėjo Taktika Studio darbas Ignorance is Bliss ir Not Perfect Vilnius kūrinys Writers portraits knygynui Mint Vinetu. Pastarasis darbas apdovanotas ir bronzos žvaigžde už UI/UX dizainą.
Aktyvacijų ir naujosios medijos kategorijoje bronzinė žvaigždė skirta Salto Agency renginiui Industrinė gamyklos simfonija.
Socialinės reklamos kategorijoje, už kurią surinktos lėšos bus paaukotos VšĮ Mėlyna ir geltona, socialinės reklamos ir labdaros kampanijų sidabras skirtas agentūros Truth Raudonajam kryžiui kurtai kampanijai Second Aid Kit.
Kaip geriausias pavienis socialinės reklamos ir labdaros sprendimas, auksu apdovanotas Not Perfect Vilnius organizacijai Raudonos nosys. Gydytojai klounai kurtas darbas Kas kelia šypseną, tas nekelia baimės.
Prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų bronzinė žvaigždė skirta agentūros Children Kietaviškių gausai kurtai kampanijai Beauty of misshapen vegetables.
Grand Prix apdovanotas agentūros Truth kurtas Visų šeimų draudimas pelnė ir prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų kategorijos auksą.
Spaudos ir lauko reklamos kategorijoje reklamos laikraščiuose ir žurnaluose bronzinės žvaigždės įteiktos Milk darbui Sensational headlines, kurtam klientui Go Vilnius bei agentūros Marios organizacijai Gamtos ateitis kurtam sprendimui Gamta turi ateitį.
Dizaino ir meistrystės kategorijoje už geriausią naujo prekės ženklo vizualinį identitetą bronzine žvaigžde apdovanota Andstudio už naują Grėtės parduotuvės identitetą ir Sons & Daughters ID už Lets Casino naują veidą.
Komisijos nuomone, sidabro nusipelnė Critical+Xwhy agency kurtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas, o auksu įvertintas agentūros Imagine klientui Citus kurtas projekto Nemunas identitetas.
Geriausiais pakuočių darbais pripažinta ir sidabru apdovanota Ezco kūrybinės agentūros Labu skanėsto pakuotė ir Not Perfect Vilnius kurta Raudonų Plytų IPA Day pakuotė. Bronza įvertinta Not Perfect Vilnius kurta Vilniaus degtinės El Galipote pakuotė, o auksu šiam produktui kurta iliustracija.
Erdvės ir patirties/patyriminio dizaino kategorijoje Dadada Studio Lietuvos jūrų muziejui kurtas projektas 14 kub. m Baltijos jūros įvertintas bronzine žvaigžde.
Video ir audio kategorijoje geriausiais TV ir kino darbais bronza įvertinti agentūros Marios kurti darbai Gamta turi ateitį, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijai kurta reklama Nelik paskutinis bei Not Perfect Vilnius kūrinys Swedbank investicijos, sidabru agentūros Milk Teliai kurta reklama Kaimynai.
Bronzos vertu internetiniu video pripažinta BM Boutique GO Vilniui kurtas Choras, o šios kampanijos radijo reklama įvertinta sidabru. Milk klientui Milprazon kurtas internetinis video Revanšas apdovanotas bronza.
Sidabrine žvaigžde įvertinta Ogilvy Vilnius Eurovaistinei kurta radijo reklama Keliaujanti erkė, o tos pačios agentūros klientui draudimoivykiai.lt kurtas darbas Bakst įvertintas bronza Animacijos, VFX ir 3D meistrystės subkategorijoje.
Apdovanojimų laimėtojus tarptautinė komisija išrinko įvertinus daugiau nei 250 paraiškų. Iš viso konkursui darbus pateikė 36 kūrybos agentūros ar studijos bei 7 laisvai samdomi kūrybos profesionalai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti