Paskelbtas „ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalio finalininkų sąrašas

Kūrybiškumo festivalio ADC*LT22 komisija iš daugiau nei 250 paraiškų atrinko 75 reklamos ir dizaino darbus-finalininkus, kurie varžysis dėl geriausiųjų titulo.
Iš viso konkursui darbus pateikė 36 kūrybos agentūros, studijos ir 7 laisvai samdomi kūrybos profesionalai.
Anot komisijos pirmininko, kūrybos vadovo Wojteko Kowaliko, šie metai išsiskyrė dėmesiu socialiniams klausimams ir karo Ukrainoje temai, tačiau kokie bebūtų temų akcentai, geros reklamos darbų kriterijai nesikeičia.
Iš viso konkurso darbai varžosi 7 kategorijose: Integracijų ir inovacijų, Video ir audio, Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų, Dizaino ir meistrystės, Spaudos ir lauko reklamos, Aktyvacijų ir naujosios medios bei Socialinės reklamos. Lėšos, surinktos už darbų dalyvavimą pastarojoje kategorijoje, bus paaukotos VšĮ Mėlyna ir geltona.
Tarp finalininkų pateko 26 Dizaino ir meistrystės kategorijos darbai, toliau rikiuojasi Vaizdo ir audio kategorija, kurioje 19 finalininkų.
Mažiausiai finalininkų tik du darbai Spaudos ir lauko reklamos kategorijoje. Nugalėtojai paaiškės šį penktadienį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti