Paskelbtas „ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalio finalininkų sąrašas

Publikuota: 2022-10-03
Organizatorių nuotr.
svg svg
Organizatorių nuotr.

Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT‘22“ komisija iš daugiau nei 250 paraiškų atrinko 75 reklamos ir dizaino darbus-finalininkus, kurie varžysis dėl geriausiųjų titulo.

Iš viso konkursui darbus pateikė 36 kūrybos agentūros, studijos ir 7 laisvai samdomi kūrybos profesionalai. 

Anot komisijos pirmininko, kūrybos vadovo Wojteko Kowaliko, šie metai išsiskyrė dėmesiu socialiniams klausimams ir karo Ukrainoje temai, tačiau kokie bebūtų temų akcentai, geros reklamos darbų kriterijai nesikeičia.

Iš viso konkurso darbai varžosi 7 kategorijose: „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Dizaino ir meistrystės“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medios“ bei „Socialinės reklamos“. Lėšos, surinktos už darbų dalyvavimą pastarojoje kategorijoje, bus paaukotos VšĮ „Mėlyna ir geltona“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tarp finalininkų pateko 26 „Dizaino ir meistrystės“ kategorijos darbai, toliau rikiuojasi „Vaizdo ir audio“ kategorija, kurioje – 19 finalininkų. 

Mažiausiai finalininkų – tik du darbai – „Spaudos ir lauko reklamos“ kategorijoje. Nugalėtojai paaiškės šį penktadienį.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vaistinės internete – konkurentės kosmetikos prekių tinklams Premium

Šią vasarą receptiniais vaistais internetu pradėjusios prekiauti vaistinės visgi savo e. prekybos verslo esmę...

Prekyba
2023.02.06
Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau...

Rinkodara
2023.02.05
Ryškėja „Netflix“ kovos su slaptažodžių dalijimusi kontūrai 3

Srautinių filmų ir serialų transliacijų platforma „Netflix“ netyčia atskleidė planus, kaip žada kovoti su...

Inovacijos
2023.02.05
„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių 1

Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo...

Prekyba
2023.02.04
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
Nekonkuravimo sutartis baigėsi: „Livinn“ įkūrėjai prisijungė prie „Assorti“ Premium

2019 m. didžiausiam privataus kapitalo fondo valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondui „BaltCap Growth Fund“...

Prekyba
2023.02.03
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
„Audimas“: dedame pastangas, kad mūsų prekės ženklu Rusijoje nebūtų naudojamasi

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonė „Audimas“ neturi parduotuvių Rusijoje ir nei...

Pramonė
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

Tvarus verslas
2023.02.02
S. Jonaitis atsisveikino su „Moki veži“ tinklu

Prekybos sektoriaus ekspertas Saulius Jonaitis, pastaruosius ketverius metus ėjęs „Makvežos“, valdančios...

Prekyba
2023.02.02
„Maximai“ Estijoje vadovavęs E. Volkas pasitraukė iš pareigų

Dar vienas pokytis „Maximos“ vadovybėje: nuo 2001 m. „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje dirbęs ir nuo 2019 m.

Prekyba
2023.02.02
Strategija plėsti degalinių parduotuves veikia: investicijos didėja Premium

Didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti...

Prekyba
2023.02.02
„Aprangai“ sausis buvo augimo mėnuo

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“...

Prekyba
2023.02.01
„McDonald's“ pasitraukimas iš Rusijos kainavo 1,28 mlrd. USD

Didžiausio pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald's Corp.“ įplaukas 2022 m. sumažino JAV...

Prekyba
2023.02.01
Prekybos tinklų plėtra: kautynės dėl kiekvieno gero sklypo Premium 2

Iššūkių negailėję praėjusieji metai nesustabdė didžiųjų tinklų investicijų į parduotuves, o šiemet taip pat...

Prekyba
2023.02.01
„Tesco“ perima „Paperchase“ prekės ženklą, bet parduotuves uždarys

Finansinių sunkumų turėjęs tarptautinis kanceliarinių prekių parduotuvių tinklas „Paperchase“ pereina į...

Prekyba
2023.01.31
Dar vienas raundas – 25 mln. Eur parama SVV prekių ženklams Premium

Europos Komisija ir Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba (ESINT) šiemet tęsia projektą „Mažų ir...

Rinkodara
2023.01.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku