Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis

Publikuota: 2022-08-16
Edmundas Jakilaitis. M. Stankaičio nuotr.
svg svg
Edmundas Jakilaitis. M. Stankaičio nuotr.

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų pertraukos nusprendus grįžti daugelį metų įtakingiausiu šalies žurnalistu tituluojamam E. Jakilaičiui. Anksčiau savo pokalbių laidos jis buvo atsisakęs dėl žmonos karjeros politikoje, kuri, regis, baigėsi R. Jakilaitienei pasitraukus iš premjerės Ingridos Šimonytės komandos, kur ji ėjo atstovės spaudai pareigas.

„Nebūtina visą dieną sekti aktualijų – pakanka vakare pamatyti svarbiausią pokalbį“, – būtent taip savo laidą žiūrimiausiu metu pristato TV3.

Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio tiesioginiame eteryje vyksianti pusvalandžio trukmės laida žiūrovus pakvies įsigilinti į aktualiausią kiekvienos dienos temą bei išgirsti svarbiausius įvairių sričių specialistų komentarus.

Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kurdami savo naujo sezono tinklelį, visuomet reaguojame į tai, kas vyksta pasaulyje, o šiandienos fone žiniasklaidai tenka dar didesnė atsakomybė nei be kada anksčiau. Laikais, kai informacijos srautas yra milžiniškas, socialinėse medijose apstu melagienų ir žmonės gyvena beprotišku tempu, svarbu rasti patikimą, objektyvų, lengvai prieinamą ir koncentruotai svarbiausius dienos įvykius suteikiantį šaltinį. Atsirinkti – nelengva, tačiau mes, televizijoje, padedame tą padaryti,“ – komentuoja Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

„Nuo naujo sezono TV3 kanale startuosianti mano vedama laida, tikiu, taps išskirtine, nes bus pati išsamiausia ir kokybiškiausia, o svarbiausia tema išnagrinėta giliausiai. Aš tuo neabejoju, nes tai sufleruoja vien jos trukmė. Tiesiog turėsime daugiau galimybių“, – sako laidos vedėjas E. Jakilaitis.

Nepaisant pertraukos, E. Jakilaitis įsitikinęs, kad tokie atotrūkiai net ir nuo mylimos veiklos galiausiai išeina į naudą.

„Grįždamas jaučiu nemažai jaudulio. Kalbėti su žmonėmis nėra tas pats, kas važiuoti dviračiu – įgūdžius reikia lavinti. Todėl nesitikiu, kad pirmosios laidos bus labai lengvos. Atvirkščiai, galvoju, kad jos bus sunkios. Bet tame yra ir daug žavesio“, – šypsosi E. Jakilaitis.

Kiekviena „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“ laida bus transliuojama tiesiogiai – pro žiūrovų akis neprasprūs niekas. Tačiau, kaip sako E. Jakilaitis, būtent tai jį traukia labiausiai.

„Tiesioginis eteris – labai mobilizuojantis dalykas. Man atrodo, kad tuo metu smegenų neutronai, protonai ar pilkosios ląstelės, kaip sakė Puaro, pradeda dar greičiau suktis ir judėti, iš tiesų pagreitėja mąstymas. Tai sukuria papildomą stresą, jaudulį, bet kartu yra ir labai romantiška, turi daug žavesio. Tačiau net ne pats eteris, o tas momentas iki jo mane jaudina labiausiai. Nes kai nuskamba vinjetė – viskas. Tu įjungi kitą režimą ir kelio atgal nebėra“, – sako jis.

VŽ rašė, kad iš premjerės I. Šimonytės komandos pasitraukia atstovė spaudai R. Jakilaitienė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27
„Koops mažmenos“ vadovas: smarkiai padidėjęs importas mums leidžia palaikyti augimą Premium

Simas Bendorius, „Koops mažmenos“, jungiančios 300 parduotuvių 28-iuose šalies miestuose, direktorius, VŽ...

Prekyba
2022.09.27
D. Godelis. Vartotojus pritraukėte, o ką jiems pasiūlyti toliau?

Verslo ilgaamžiškumui būtinas ne tik nuolatinis naujų klientų pritraukimas, bet ir esamų išlaikymas (angl.

Nuomonės
2022.09.26
Tiekimo grandinės išsitempusios, kai kurių prekių trūksta Premium

Sunkumų, kokių buvo per pandemiją ir pradėjus stipriai brangti jūriniams pervežimams, dabar prekių tiekime...

Prekyba
2022.09.26
J. Gylys: „Armitana“ neinvestavo į e. prekybą, kol jos ant menčių nepaguldė konkurentai iš užsienio (I dalis) Premium

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundzius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.26
„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms Premium 1

Prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“ rodo, kad mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos valstybėse yra...

Rinkodara
2022.09.23
„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą 1

Bilietų platintoja „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Jis siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių...

Rinkodara
2022.09.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku