„Omnisend“ atnaujino identitetą: pokyčiai palietė skirtingas sferas

Publikuota: 2022-07-17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkodaros automatizavimo bendrovė „Omnisend“ atnaujino vizualinį identitetą. Pokyčiai vyko etapais ir truko pusantrų metų, o konkrečius sprendimus padiktavo vartotojų tyrimai pagrindinėje įmonės rinkoje – JAV.

Pasak Evaldo Mockaus, „Omnisend“ rinkodaros departamento vadovo, pakito ne tik vizualika, bet ir tai, kaip bendrovė bendrauja su klientais. 

„Vizijoje ir verslo strategijoje akcentuojame įtampą tarp didelių ir mažų e. komercijos dalyvių, skirtingas jų galimybes augti – visa tai atsispindi ir atnaujintame „Omnisend“ prekės ženkle“, – teigia E. Mockus.

Pasak E. Mockaus, pirmasis „Omnisend“ prekės ženklas buvo sukurtas 2014–2015 m., įmonei keičiant pavadinimą iš buvusio „Soundest“. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Prabėgus keleriems metams, vartotojų lūkesčiai ir dizaino mados bei tendencijos reikšmingai pakito. Tapo akivaizdu, kad reikia žengti į priekį su vizualiniu identitetu, be to, neturime aiškios pozicionavimo žinutės. Vienas iš pagrindinių tuomet įmonės viduje kilusių klausimų buvo tai, ar mūsų vizualikoje netrūksta kontrasto. Norėdami tai geriau išsiaiškinti, ėmėmės testuoti svetainę“, – išplatintame pranešime teigia E. Mockus.

Naujasis bendrovės logotipas.
Naujasis bendrovės logotipas.

Tyrimas patvirtino nuogąstavimus. Pavyzdžiui, paaiškėjo, kad prasčiau spalvas skiriantys žmonės sunkiai įskaito „Omnisend“ svetainės tekstus: dėl per mažo kontrasto tarp šrifto ir kitų elementų spalvų. Po tokių rezultatų buvo imtasi spalvų korekcijų, kurios iškart davė rezultatų – įmonės reklamjuostės tapo geriau pastebimos, jų atmetimo rodiklis sumažėjo 5%.

Pirmąjį 2021-ųjų pusmetį buvo padarytas išsamesnis e. komercijos vartotojų tyrimas JAV. 

Jo rezultatai parodė, kad pagal teikiamas paslaugas įmonė kone prilygsta didiesiems konkurentams, tačiau būtent dėl blankaus vizualinio identiteto nepasiekiami potencialūs vartotojai. Taip pat išaiškėjo, kad kalba, kuria pasakojama apie produkto savybes, yra pernelyg oficiali ir sudėtinga.

„Manėme, kad siūlydami aukšto lygio sprendimą ir kalbėti turime išsamiai, todėl tai buvo sudėtinga. Pateikdavome per daug pavyzdžių, naudojome profesionalius rinkodaros terminus. Pasirodė, kad vartotojai yra paprastesni – jiems reikia greitai įdiegiamo sprendimo, net ir mažiausi barjerai ar papildomas mokymasis kenkia, ir jie nėra linkę galvoti, kaip greitai atsiperka jų investicija“, – pasakoja E. Mockus.

„Omnisend“ atstovas sako, kad, nors atnaujinto identiteto priemonės buvo baigtos diegti neseniai, jau matosi geresnis ryšys su esamais ir potencialiais klientais.

„Pašalindami visus nereikalingus barjerus ir vizualinį triukšmą, tapome atviresni ir suprantamesni pačioms įvairiausioms auditorijoms“, – įsitikinęs E. Mockus.

„Omnisend“ – Lietuvos startuolis, kuriantis e. komercijos rinkodaros automatizavimo platformą. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 70.000 verslų iš 130-ies šalių. Apie 40% „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10% – Didžiojoje Britanijoje.

VŽ rašė, „Omnisend“ šiemet, antrus metus iš eilės, pateko į „Financial Times“ šeštus metus sudaromą greičiausiai augančių Europos bendrovių TOP 1000-tuką. 

Šiemet „Omnisend“ rikiuojasi 77 vietoje, pernai buvo 87-oje pozicijoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Rusijoje pradeda veikti pirmosios „Starbucks“ tinklą perėmusios kavinės 1

JAV kavinių tinklui „Starbucks“ pasitraukus iš Rusijos, tinklą perėmusi įpėdinė, pasivadinusi „Stars Coffee“,...

Rinkodara
2022.08.19
„Maxima LT“ nebėra vienintelė pelningiausia tarp TOP 5 lyderių Premium

Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos maisto produktais tinklą valdanti „Maxima LT“ visuomet pasižymėjo ne...

Prekyba
2022.08.18
D. Dundulis: kiekviena krizė kaip reikiant išjudina smegenis, o šiuo metu ir yra krizė Premium 4

Dainiaus Dundulio, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinio akcininko, vertinimu, visos tinklo parduotuvės,...

Prekyba
2022.08.18
C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
2022.08.17
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
2022.08.17
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 37

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
2022.08.17
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 19

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku