„Omnisend“ atnaujino identitetą: pokyčiai palietė skirtingas sferas

Rinkodaros automatizavimo bendrovė Omnisend atnaujino vizualinį identitetą. Pokyčiai vyko etapais ir truko pusantrų metų, o konkrečius sprendimus padiktavo vartotojų tyrimai pagrindinėje įmonės rinkoje JAV.
Pasak Evaldo Mockaus, Omnisend rinkodaros departamento vadovo, pakito ne tik vizualika, bet ir tai, kaip bendrovė bendrauja su klientais.
Vizijoje ir verslo strategijoje akcentuojame įtampą tarp didelių ir mažų e. komercijos dalyvių, skirtingas jų galimybes augti visa tai atsispindi ir atnaujintame Omnisend prekės ženkle, teigia E. Mockus.
Pasak E. Mockaus, pirmasis Omnisend prekės ženklas buvo sukurtas 20142015 m., įmonei keičiant pavadinimą iš buvusio Soundest.
Prabėgus keleriems metams, vartotojų lūkesčiai ir dizaino mados bei tendencijos reikšmingai pakito. Tapo akivaizdu, kad reikia žengti į priekį su vizualiniu identitetu, be to, neturime aiškios pozicionavimo žinutės. Vienas iš pagrindinių tuomet įmonės viduje kilusių klausimų buvo tai, ar mūsų vizualikoje netrūksta kontrasto. Norėdami tai geriau išsiaiškinti, ėmėmės testuoti svetainę, išplatintame pranešime teigia E. Mockus.

Tyrimas patvirtino nuogąstavimus. Pavyzdžiui, paaiškėjo, kad prasčiau spalvas skiriantys žmonės sunkiai įskaito Omnisend svetainės tekstus: dėl per mažo kontrasto tarp šrifto ir kitų elementų spalvų. Po tokių rezultatų buvo imtasi spalvų korekcijų, kurios iškart davė rezultatų įmonės reklamjuostės tapo geriau pastebimos, jų atmetimo rodiklis sumažėjo 5%.
Pirmąjį 2021-ųjų pusmetį buvo padarytas išsamesnis e. komercijos vartotojų tyrimas JAV.
Jo rezultatai parodė, kad pagal teikiamas paslaugas įmonė kone prilygsta didiesiems konkurentams, tačiau būtent dėl blankaus vizualinio identiteto nepasiekiami potencialūs vartotojai. Taip pat išaiškėjo, kad kalba, kuria pasakojama apie produkto savybes, yra pernelyg oficiali ir sudėtinga.
Manėme, kad siūlydami aukšto lygio sprendimą ir kalbėti turime išsamiai, todėl tai buvo sudėtinga. Pateikdavome per daug pavyzdžių, naudojome profesionalius rinkodaros terminus. Pasirodė, kad vartotojai yra paprastesni jiems reikia greitai įdiegiamo sprendimo, net ir mažiausi barjerai ar papildomas mokymasis kenkia, ir jie nėra linkę galvoti, kaip greitai atsiperka jų investicija, pasakoja E. Mockus.
Omnisend atstovas sako, kad, nors atnaujinto identiteto priemonės buvo baigtos diegti neseniai, jau matosi geresnis ryšys su esamais ir potencialiais klientais.
Pašalindami visus nereikalingus barjerus ir vizualinį triukšmą, tapome atviresni ir suprantamesni pačioms įvairiausioms auditorijoms, įsitikinęs E. Mockus.
Omnisend Lietuvos startuolis, kuriantis e. komercijos rinkodaros automatizavimo platformą. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 70.000 verslų iš 130-ies šalių. Apie 40% Omnisend klientų yra JAV, dar 10% Didžiojoje Britanijoje.
VŽ rašė, Omnisend šiemet, antrus metus iš eilės, pateko į Financial Times šeštus metus sudaromą greičiausiai augančių Europos bendrovių TOP 1000-tuką.
Šiemet Omnisend rikiuojasi 77 vietoje, pernai buvo 87-oje pozicijoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti