Startuolis „LastMile“ turi naują rinkodaros vadovę

Prekių pristatymo į namus platforma LastMile stiprina komandą rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Ieva Balkevičiūtė.
Mūsų platforma nuosekliai auga, taip pat matome ir didelį dar neišnaudotą rinkos potencialą, todėl natūraliai kilo poreikis stiprinti savo komandą, išplatintame pranešime teigia Tadas Norušaitis, LastMile direktorius ir bendraįkūrėjas.
I. Balkevičiūtė bus atsakinga už LastMile platformos rinkodaros strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, taip pat vidinės rinkodaros komandos formavimą, veiksmų koordinavimą su išorės agentūromis bei platformos partneriais.
I. Balkevičiūtė prieš tai ėjo Barboros rinkodaros vadovės pareigas.
Startuolio LastMile platforma šiuo metu turi daugiau nei 200.000 registruotų vartotojų. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 40.000 prekių.
Pernai rudenį 67% LastMile akcijų paketą įsigijo prekybos tinklas Iki. Likusios akcijos lieka startuolio įkūrėjų rankose.
Plačiau skaitykite čia: Potencialas e. prekyboje, arba Klaida, atnešusi 1 mln. Eur užsakymų per dieną
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti