Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei

Publikuota: 2022-03-26
Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ geriausia metų agentūra Lietuvoje pripažinta „Autoriai“, šį titulą laimėjusi ir 2018 m., ir 2020 m.

Šiemet apdovanojimų organizatoriai sulaukė daugiau nei 200 paraiškų iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos, o 20 narių tarptautinė žiuri išrinko 18 kategorijų nugalėtojus.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“ pelnė du apdovanojimus – auksą COVID-19 kategorijoje už rezonansą visuomenėje sulaukusią kampaniją „Ar pažįsti Joną?“, kurią įgyvendino kartu su Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) ir Lietuvos statistikos departamentu, taip pat trečiąją vietą integruotos komunikacijos kategorijoje už kampaniją „Atverk pasaulį klausimais“ (klientas – Vilniaus universitetas). 

Kampanijos vizualas.
Kampanijos vizualas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Trečias agentūros „Autoriai“ darbas – kartu su „Cgates“ sukurta kampanija „Laisvi žiūrėti ką nori“ – pateko į trumpąjį finalistų sąrašą Pasakojimo („story telling“) kategorijoje.

Trečias kartas

Kaip išplatintame pranešime pažymi Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja, visada naudinga pasitikrinti savo kūrybines idėjas ir jų realizavimą tarptautiniame konkurse, kaip pasaulinę patirtį turintys kolegos įvertins tuos darbus, kurie Lietuvoje kartais būna priimami nevienareikšmiškai.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“ Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose Lietuvos Metų agentūra tapo trečius metus – iki tol ji geriausia pripažinta 2018 m., ir 2020 m. (atitinkamai už kampanijas „Čia tik lėlė“ ir „Mirštu, kaip noriu gyventi“).

Savo ruožtu Latvijos MEtų agentūra tapo „Deep White“, ji laimėjo ir „Grand Prix“.

Nuvilnijo per Lietuvą

Pasak SAM atstovų, kampanija „Ar pažįsti Joną?“ sulaukė begalės įvairiausių reakcijų – vieni ja žavėjosi besąlygiškai, kiti – kritikavo, tačiau abejingų neliko.

„Deja, ši pandemija ne vienai šeimai ar giminei tapo skaudžia tragedija, netekus artimųjų. Ir net jeigu neteko pajusti praradimo skausmo, kiekvienam iš mūsų buvo užduotas labai asmeniškas klausimas, kurio ignoruoti, praleisti pro ausis buvo tiesiog neįmanoma. Visgi, ne mažiau svarbi lydinčioji žinia – mes turime vakcinų, kurios gali išgelbėti gyvybę, kad daugiau nepraprastume nė vieno Jono, Elenos, Antano, Onos ar Janinos. Tikime, kad vakcinos jau apsaugojo tūkstančius žmonių nuo COVID-19 ligos, sunkių jos formų, hospitalizacijos ar net mirties. O šios kampanijos komunikacinė žinutė ir toliau išlieka aktuali ir labai stipri, nes ji yra apie apsaugą tų, kuriuos mylime, o ne apie statistiką“, – sako SAM Spaudos tarnybos patarėja Neringa Mikėnaitė.

Su apdovanojimais

Su aukščiausiais įvertinimais grįžo ir kitos Lietuvos agentūros.

Komunikacijos bendrovė „Adverum“ pelnė auksą ir sidabrą „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022“. Dviejose kategorijose: aukso – B2B komunikacijoje ir sidabro – koorporatyvinėje komunikacijoje pergales pelnė bendrovės sukurta ir kartu su klientu pakuočių atliekų tvarkymo organizacija VšĮ „Gamtos ateitis“ įgyvendinta „Ateities pakuotės klubo“ idėja.

„Ši iniciatyva skatina ir, tikime, įkvepia Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti tvarias pakuotes. Kartu su klientu buvome pirmieji, kurie įgyvendino tokio masto į verslą nukreiptą komunikacijos kampaniją. Iki šiol dauguma pakuočių tvarkytojų kampanijų buvo nukreiptos į gyventojus ir jų mokėjimą ar norą rūšiuoti buitines atliekas. Tuo metu mes 2021 m. skyrėme  ekspertinei, į verslo auditorijas nukreiptai komunikacijai “, - sako Ieva Naujalytė, „Adverum“ vyr. partnerė.

„Gamtos ateitis“ ir „Adverum“ 2021 m. įkurtas „Ateities pakuotės klubas“ šiuo metu jau vienija 33 įmonės – tarp jų tokie prekės ženklai kaip „Lidl“, „Orkla Food Lietuva“, „Augma“, „Oho“, „Nematekas“, „Volfas Engelman“ ir kt. Klubo nariai, stodami į jį, įsipareigoja savo gamyboje naudoti tvarias pakuotes, o taip pat tampa idėjos ambasadoriais, dalijasi savo praktika ir patirtimi su visuomene ir žiniasklaida.

Su apdovanojimais grįžo ir „Bosanova“. Jos „Swedbank“ darytos kelios kampanijos laimėjo bronzą ir auksą skirtingose kategorijose.

Auksą pelnė ir „Publicum“ kampanija, kurta „Iki“ prekybos tinklui. Su auksiniu apdovanojimu grįžo ir „INK agency“ už kampaniją  „Open Spotlight“.

Trečią vietą pelnė ir „Idea Prima“ kompanija, kurta „Elektrum“. Taip pat – „co:agency“ su „Bitė Lietuva“ projektu.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vaistinės internete – konkurentės kosmetikos prekių tinklams Premium

Šią vasarą receptiniais vaistais internetu pradėjusios prekiauti vaistinės visgi savo e. prekybos verslo esmę...

Prekyba
2023.02.06
Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau...

Rinkodara
2023.02.05
Ryškėja „Netflix“ kovos su slaptažodžių dalijimusi kontūrai 3

Srautinių filmų ir serialų transliacijų platforma „Netflix“ netyčia atskleidė planus, kaip žada kovoti su...

Inovacijos
2023.02.05
„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių 1

Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo...

Prekyba
2023.02.04
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
Nekonkuravimo sutartis baigėsi: „Livinn“ įkūrėjai prisijungė prie „Assorti“ Premium

2019 m. didžiausiam privataus kapitalo fondo valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondui „BaltCap Growth Fund“...

Prekyba
2023.02.03
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
„Audimas“: dedame pastangas, kad mūsų prekės ženklu Rusijoje nebūtų naudojamasi

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonė „Audimas“ neturi parduotuvių Rusijoje ir nei...

Pramonė
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

Tvarus verslas
2023.02.02
S. Jonaitis atsisveikino su „Moki veži“ tinklu

Prekybos sektoriaus ekspertas Saulius Jonaitis, pastaruosius ketverius metus ėjęs „Makvežos“, valdančios...

Prekyba
2023.02.02
„Maximai“ Estijoje vadovavęs E. Volkas pasitraukė iš pareigų

Dar vienas pokytis „Maximos“ vadovybėje: nuo 2001 m. „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje dirbęs ir nuo 2019 m.

Prekyba
2023.02.02
Strategija plėsti degalinių parduotuves veikia: investicijos didėja Premium

Didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti...

Prekyba
2023.02.02
„Aprangai“ sausis buvo augimo mėnuo

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“...

Prekyba
2023.02.01
„McDonald's“ pasitraukimas iš Rusijos kainavo 1,28 mlrd. USD

Didžiausio pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald's Corp.“ įplaukas 2022 m. sumažino JAV...

Prekyba
2023.02.01
Prekybos tinklų plėtra: kautynės dėl kiekvieno gero sklypo Premium 2

Iššūkių negailėję praėjusieji metai nesustabdė didžiųjų tinklų investicijų į parduotuves, o šiemet taip pat...

Prekyba
2023.02.01
„Tesco“ perima „Paperchase“ prekės ženklą, bet parduotuves uždarys

Finansinių sunkumų turėjęs tarptautinis kanceliarinių prekių parduotuvių tinklas „Paperchase“ pereina į...

Prekyba
2023.01.31
Dar vienas raundas – 25 mln. Eur parama SVV prekių ženklams Premium

Europos Komisija ir Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba (ESINT) šiemet tęsia projektą „Mažų ir...

Rinkodara
2023.01.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku