16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Publikuota: 2022-01-14
Atnaujinta 2022-01-14 10:24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu minimos bendrovės, norinčioms apsaugoti savo intelektinę nuosavybę (prekių ženklus, dizainą, išradimus) gali kreiptis finansinės paramos.

Šiems metams yra numatytas 16 mln. Eur fondas, o prašymus kompensacijai gali teikti visos mažos ir vidutinės įmonės įsteigtos Europos Sąjungoje. 

Viena įmonė gali pretenduoti į 2.250 Eur paramą, skaičiuoja teisinių paslaugų grupė „Metida“.

Kaip skaičiuoja Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba (ESINT) Europos mažos ir vidutinės įmonės sudaro daugiau kaip 99% visų regiono įmonių ir jose dirba 67% visų Europos darbuotojų. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

ESINT pažymi, kad ypač svarbu prisidėti prie ES mažų ir vidutinių įmonių augimo, konkurencingumo stiprinimo, taip sudarant sąlygas sparčiau atgaivinti ES ekonomiką ir didinti jos atsparumą, nepaisant sudėtingos verslo aplinkos, kurią sąlygoja COVID-19 pandemija.

Ši parama tai – bendros ESINT, Europos Komisijos ir ES nacionalinių IN tarnybų pastangos sprendžiant problemas, su kuriomis susiduria Europos MVĮ dėl COVID-19 pandemijos.

Ši 2021 m. įgyvendinta iniciatyva pasirodė esanti veiksminga priemonė Europos MVĮ konkurencingumui stiprinti geriau naudojantis savo IN teisėmis ir jas apsaugant.

Nuo 2021 m. sausio mėn., kai buvo pradėta taikyti ši priemonė, ja pasinaudojo daugiau kaip 13.000 Europos MVĮ visose 27 ES valstybėse narėse.

Pažymima, kad šiemet su projektu startuoja nauja finansavimo schema, kuri yra paprastesnė ir lanksčiau pritaikoma prie kintančių MVĮ intelektinės nuosavybės poreikių COVID-19 kontekste.

Erikas Saukalas, „Metidos“ partneris, Prekių ženklų ir dizaino teisės departamento vadovas, skaičiuoja, kad įmonės yra kviečiamos kreiptis dėl dalies išlaidų kompensavimo susigrąžinant 75% prekių ženklų ar dizainų padavimo ir registracijos mokesčių nacionaliniu, regioniniu ir ES lygiu, taip pat gali būti kompensuojama 50% prekių ženklų ir dizaino mokesčių už ES ribų.

Už intelektinės nuosavybės portfelio audito paslaugą suteikiama 90% kompensacija.

Nacionalinė patentų apsauga taip pat kompensuojama 50%. Finansavimas iš MVĮ fondo bus teikiamas kaip intelektinės nuosavybės kuponai, kuriais bus bendrai finansuojami dviejų rūšių veiksmai:

  • 1 kuponas (1.500 Eur) - su intelektine nuosavybe susijusi veikla (intelektinės nuosavybės portfelio auditas, prekių ženklo ir dizaino apsauga ES ir už jos ribų).
  • 2 kuponas (750 Eur.):  su patentais susijusi veikla.

 

„Intelektinė apsauga ir parama turėtų būti ypač aktuali toms įmonėms, kurios savo verslus kelia į internetinę erdvę ir augina apimtis čia. Augant e. komercijai tokios prekyvietės kaip „Amazon“ tapo intelektinės nuosavybės pažeidimų vieta. Ypač augo pretenzijos dėl prekės ženklų naudojimo ar klastočių pardavimo“, – atkreipia dėmesį Reda Žabolienė, „Metidos“ vadovaujančioji partnerė, patentinė patikėtinė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Prašoma areštuoti C. Eastwoodui žalą padariusio „Mediatonas“ akcininko turtą Premium

Aktoriaus Clinto Eastwoodo advokatai Klaipėdos apygardos teismo prašo „Mediatonas“ vadovo ir akcininko turto...

Rinkodara
13:01
„Orion Leasing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lizingo bendrovės „Orion Leasing“ komunikacijos partneriais tapo komunikacijos agentūra „Virtuozai“. Agentūra...

Rinkodara
12:59
Tyrimas: „Lidl“ domisi, kurių tinklų parduotuvėse dar apsiperka klientai Premium

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ atlieka klientų apklausą, kurią vadina tyrimu vidiniams...

Prekyba
12:38
Viena IKEA vadovių tapo naująja „Decathlon“ generaline direktore

Prancūzijos sporto reikmenų tinklas „Decathlon“ savo naująja generaline direktore paskyrė Barbarą Martin...

Prekyba
11:46
„Pigu“ ir „Eurovaistinės“ pamokos, sėkmės laurai – „Tele2“ ir „Maximai“ Premium

KOG rinkodaros institutas analizavo prekybos įmonių ir telekomunikacijos bendrovių kalėdinę komunikaciją.

Rinkodara
05:45
Slaptieji pirkėjai: tarp lyderių – mažieji vaistinių tinklai Premium 1

Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad aptarnavimo kokybė vaistinėse per metus kiek sumenko, tačiau trys...

Prekyba
2022.01.25
Estijoje suplanuota tūkstantinė prekes pristatančių robotų gamyba Premium 2

Robotai, pristatantys prekes klientams, jau bandomi daugelyje šalių, o netrukus jų gamyba pilna apimtimi...

Prekyba
2022.01.25
„Sportland LT“ tikisi, kad nors vis daugiau klientų izoliuojasi, apyvarta sieks 50 mln. Eur   Premium

Juras Vėželis, 28-ias „Sportland“, „Sports Direct“ ir „Adidas“ parduotuves valdančios bendrovės „Sportland...

Prekyba
2022.01.25
„Tele2“ ir „Telia“ – lyderės pagal skirtingus parametrus Premium

Įsimintiniausia reklama per praūžusį šventinį periodą – ryškiai nuo konkurentų atsiplėšęs „Tele2“ klipas,...

Rinkodara
2022.01.24
Sostinės PC „Europa“ už 3 mln. Eur įrengė maisto aikštę ir atnaujino laisvalaikio erdves 3

Verslo centrų ir daugiabučių apsuptyje veikiančio PC „Europa“ beveik 900 kv. metrų ploto maisto aikštės...

Prekyba
2022.01.24
„Nordcurrent“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ pasirinko komunikacijos partnerius. Jais tapo ryšių su...

Rinkodara
2022.01.24
Komunikacijos krizės – didžiausios duobės logistikos sektoriuje, neatsilieka ir NT Premium 1

Daugiausia krizinių situacijų per 2021-uosius Lietuvos viešojoje erdvėje fiksuota logistikos, taip pat...

Rinkodara
2022.01.24
Kryptys restoranams: ką daryti, kad klientai eitų pas jus 5

Skonių kelionės – mano aistra ir profesinis interesas. Daug metų konsultuoju restoranus Lietuvoje: dalinuosi,...

Laisvalaikis
2022.01.23
„Chanel“ buteliukas – ne prekės ženklas Lietuvoje Premium

Lietuvos Aukščiausiasis teismas (LAT) paliko nepakeistą ankstesnės instancijos teismo sprendimą neregistruoti...

Rinkodara
2022.01.23
Pasaulio įmonės neria į NFT vandenis Premium 6

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti „Meta“ galvoja apie planus leisti vartotojams kurti ir parduoti NFT...

Inovacijos
2022.01.23
Kai rinkodaros skyrius nereikalingas: klientų randama kitaip Premium 1

Jei prekę ar paslaugą rekomenduoja pažįstamas žmogus – ypač verslo partneris, – naują klientą sudominti...

Gazelė
2022.01.23
Europos Parlamentas balsavo už griežtesnį skaitmeninių platformų reguliavimą

Europarlamentarai pritarė priemonėms, kuriomis būtų kovojama su neteisėtu turiniu internete, užtikrinama...

Prekyba
2022.01.22
Lenkijoje panaikinus PVM maisto produktams tinklai karpo kainas 6

Lenkijoje nuo vasario šešiems mėnesiams atšaukus pridėtinės vertės mokestį (PVM) maisto produktams,...

Prekyba
2022.01.21
„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse Premium 2

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2022.01.21
Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“...

Rinkodara
2022.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku