TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių

2021 m. daugiausiai Verslo žinių PREMIUM turinio skaitytojų dėmesio sulaukė prekių ženklų konfliktai Maximos prekybos tinkle, registruojami nauji vardai būsimai verslininko Gedimino Žiemelio krepšinio komandai, duomenų skandalai.
Pateikiame skaitomiausių publikacijų sąrašą eilės tvarka:
2021 m. vasarą VŽ rašė, kad prekybos tinklas Maxima nusprendė keisti The Coca-Cola Company gaminamos produkcijos platintoją. Vis dėlto ši situacija išsisprendė taikiai.
2. Dar vienas G. Žiemelio bandymas šį kartą istorinis krepšinio ženklas
Verslininkui Gediminui Žiemeliui priklausanti sostinės Avia Solution Group Arena (UAB Universali arena) pernai spalį pateikė dar vieną prekės ženklo registraciją potencialiai krepšinio komandai šįkart buvo registruojamas ženklas Vilniaus Statyba. Tiesa, dėl jo gali kilti interesų konfliktų su krepšinio klubu Vilniaus Rytas.
VŽ rašė, kad prekės ženklus G. Žiemelio planuojamam krepšinio klubui kiek anksčiau teikė registruoti UAB LavTwins: 2021 m. rudenį Valstybiniam patentų biurui (VPB) buvo pateiktos paraiškos registruoti ženklus BC Vilkai ir BC Wolves, o metų pradžioje BC Vilnius City ir BC Vėjas.
3. Vadovų duomenys vieši, bet apynasrį Okredo bandoma uždėti
Atvirų duomenų platforma Okredo sulaukė Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) nurodymo nutraukti juridinių asmenų atstovų (asmens duomenų) tvarkymą, skelbimą interneto svetainėje.
Duomenys, kuriuos savo platformoje pateikia Okredo, yra vieši pateikiami Juridinių asmenų registre. Kiekvienas iš mūsų, net ir eilinis žmogus, sumokėjęs tam tikrą mokestį, tuos duomenis gali matyti: ir įmonės pavadinimą, ir registracijos adresą, įskaitant ir vadovo vardą bei pavardę, pabrėžia Andrius Iškauskas, advokatų kontoros Wint partneris.
4. Potencialas e. prekyboje, arba Klaida, atnešusi 1 mln. Eur užsakymų per dieną
Tik susikūrę, veiklos pradžioje puoselėjome gerokai konservatyvesnius planus, kartu sulig pandemija supratome, kad augti galime tikrai greičiau. Gavome neeilinę galimybę be didesnių investicijų į rinkodarą išaugti ir atsiriekti savo rinkos dalį. Kartais taip sukrenta kortos, kai atsiduriama laiku ir vietoje, taip nutiko ir mums, o mes savo ruožtu išnaudojome savo šansą, veiklos metus vertino Tadas Norušaitis, LastMile direktorius ir bendraįkūrėjis.
Ir kaip pavyzdį pateikia pirmojo karantino vienos dienos statistiką, kai per klaidą sistemoje buvo priimti visi potencialūs užsakymai.
Tą dieną jų sulaukėme už 1 mln. Eur, tad galima įsivaizduoti, koks buvo e. prekybos poreikis per karantino piką. Aišku, tai buvo tik vienas momentas, po to srautai stabilizavosi, o mums tąkart teko nemažai padirbėti, kad perskambintume klientams, paaiškintume, kad įvyko klaida, pasakoja T. Norušaitis.
5. NielsenIQ be Maximos duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai
Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas Maxima nuo 2022 m. nusprendė nebeteikti informacijos apie pardavimų duomenis savo tinkle tyrimų bendrovei NielsenIQ.
NielsenIQ duomenų jau nemažai metų neteikia Norfa bei prieš kiek daugiau nei penkerius metus Lietuvoje veiklą pradėjęs Lidl Lietuvos tinklas.
6. VVTAT užkliuvo per geri Deals On Wheels klientų atsiliepimai
Automobilių prekybos Deals On Wheels vadovams 2021 m. gegužę teko aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų atsiliepimų, kurie užkliuvo Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
7. A. Baranauskas: buvau tas, kuris galėjo perkąsti gerklę dėl Tele2, dabar dėl savo klientų
Andrius Baranauskas, ilgametis telekomunikacijų bendrovės Tele2 korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, įsteigė reputacijos agentūrą Winning.
Tele2 niekada nebuvo nuobodu, tačiau pasiekiau viską, ką galėjau padaryti, tad mano išėjimas natūralus žingsnis augančiam žmogui. Verslą pradedu nuo reputacijos agentūros Winning steigimo ir tatuiruotės ant krūtinės su naujuoju įmonės prekės ženklu, juokiasi A. Baranauskas.
8. I. Staškevičius: kalba yra spąstai, o atsiprašymas veikia, kai yra nuoširdus
Nors vadovėlių apie krizių valdymą yra ne vienas, į aštrias situacijas patekusių verslų istorijų ir galimybių mokytis iš kitų klaidų yra daugybė, deja, realiai nutikus krizėms, verslai dažniausiai daro tas pačias klasikines klaidas.
Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros Integrity PR vadovė, teigia, kad kalbant apie krizes ir jų valdymą bene taikliausiai situaciją atspindi perfrazuota rašytojo Levo Tolstojaus mintis, kad visos santuokos yra laimingos vienodai, o nelaimingos skirtingai.
Tai kalbant apie verslą ir krizes visos organizacijos sėkmę pasiekia labai skirtingais keliais, tačiau per krizes visos susimauna vienodai, konstatuoja D. Lialytė.
Ištikus krizei, pirmasis ir vienas iš svarbiausių krizės sprendimo veiksmų tinkamas atsiprašymas.
Jei atsiprašyti būtų lengva, mūsų atsiprašymų niekam nereikėtų. Kartu atsiprašymas veikia, kai yra tikras, nuoširdus ir kai jį pasakyti yra sunku. Kodėl tai yra sunku? Nes atsiprašydamas turi pripažinti kaltę, o jei jos nepripažįsti, tas atsiprašymas nieko vertas, pabrėžia I. Staškevičius.
9. Į lojalumo traukinį paskutinė šoka Lidl
Vis aštriau dėl kiekvieno pirkėjo kovojantys didieji maisto prekybos tinklai daugiau dėmesio ėmė skirti lojalumo programų vystymui: naujų žingsnių ėmėsi Maxima LT, planų atsinaujinti turi ir Iki, ir Rimi, o iki šiol tokios programos neturėjusi Lidl Lietuva pristatė mobiliąją lojalumo programėlę Lidl Plus.
Iki šiol prekybininkė ne kartą akcentavo, kad, skirtingai nei kiti prekybos tinklai, vartotojus Lietuvoje vilios geromis kainomis, o ne lojalumo kortelių žaidimais ir vienintelė tarp didžiųjų maisto prekybos tinklų jų neturėjo.
10. Bauda CityBee rekordinė, tačiau iš duomenų skandalo išsisukta pigiai
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) po beveik 10 mėnesių trukusio tyrimo dėl klientų duomenų nutekėjimo skyrė 110.000 Eur baudą trumpalaikės automobilių nuomos platformą CityBee valdančiai UAB Prime Leasing.
Tai rekordinė bauda Lietuvoje skirta už BDAR klaidas, tačiau kartu, ekspertų vertinimu, viena mažesnių, atsižvelgiant į pažeidimų mastą ir praktiką pasaulyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti