TBWA paskelbta „Metų pasauline reklamos agentūra“

Publikuota: 2021-12-08
„TBWA\Vilnius“ (UAB „Videvita Vilnius“) partneriai Asta Grabliauskienė, Raimundas Daubaras ir Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė. Asmen. nuotr.
svg svg
„TBWA\Vilnius“ (UAB „Videvita Vilnius“) partneriai Asta Grabliauskienė, Raimundas Daubaras ir Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė. Asmen. nuotr.

Rinkodaros naujienų portalas „Adweek“ paskelbė „TBWA Worldwide“ „Metų pasauline reklamos agentūra 2021“.

Lietuvoje taip pat savo padalinį turinčios TBWA agentūros inovacijų vadovas Lukas Eidas teigia, kad pelnyti svarbų laimėjimą padėjo prieš pat pandemiją pakeista agentūros strategija ir sprendimas tapti „stereotipų laužytojais“.

Jo teigimu, per dvejus pandemijos metus, kurie visiškai pakeitė reklamos verslą, būtent iššūkių įveikimas tapo grupės veiklos esme ir suteikė galimybę augti.

„Mūsų kompanijos kultūra ir veikimo būdai padeda mums susidoroti su versle įsivyravusiu chaosu ir jį kūrybiškai įveikti – būtent tai padėjo mums šiemet augti dviženkliais skaičiais“, – išplatintame pranešime sako L. Eidas. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Vien šiemet „TBWA Worldwide“ laimėjo tokių pasaulinių kompanijų rengtus konkursus kaip „Philips“, „Discover“, „Moderna“, „Virgin Atlantic“, „Lays“, „Amazon Prime Video“, „Captain Morgan“, „P&G Media“, DHL. 

Nuo 1970 m. veikianti agentūra išgarsėjo kūrybiniais sprendimais tokiems prekių ženklams kaip „Samsonite“, „Barilla“, „Lego“, „Absolut“. 

Šiuo metu TBWA dirba su „Apple“ , „Nissan“, „Philips“ ir t.t. 

Pristatydamas „TBWA Worldwide“ pasiekimus, „Adweek“ pažymi, kad TBWA sukūrė matavimo sistemą, suteikiančią galimybę stebėti daugybę vidinių veiklos sričių, tokių kaip atstovavimas įmonėms, specialistų samdymas ir kėlimas karjeros laiptais, jų išlaikymas įmonėje ir kompetencijų ugdymas.

Lietuvoje veikiančios „TBWA Vilnius“ reklamos agentūros vadovė Asta Grabliauskienė pastebi, kad ir mūsų šalyje verslo esme tapo gebėjimas ieškoti ypač kūrybiškų sprendimų, drąsiai atsisakyti anksčiau naudotų kampanijų ir ryžtingai įgyvendinti naujas idėjas. 

„Pastarieji metai rinkodaros srityje buvo lyg provokacija. Tačiau, pasirinkę strategiją pagal pasaulinės TBWA agentūros modelį, ir Lietuvoje įsitikinome jos veiksmingumu. O geriausiai pasiūlytus ir įgyvendintus sprendimus atspindi mūsų klientų veiklos rezultatai“, – sako A. Grabliausienė. 

VŽ rašė, kad pernai metų pabaigoje „TBWA Vilnius“ susijungė su rinkodaros agentūra „Marketing Point“. Junginio lygiaverčiais partneriais tapo A. Grabliausienė, Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, ISM lektorė, Raimundas Daubaras, „TBWA Vilnius“ įkūrėjas. Šiuo metu „TBWA Vilnius“ Lietuvoje dirba su „Volfas Engelman“, „Smetoniška Gira“, „Uniqa vanduo“, PC „Europa“, „Creditinfo Lietuva“, „Glass LT“, „ALI šokoladinė“ ir kt

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
11:52
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
10:33
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 31

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
09:28
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 18

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku