„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge 

Publikuota: 2021-11-26
Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių „Technology Fast 50“ reitingą, kurį kasmet sudaro tarptautinė audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte“. Lietuviškas startuolis rikiuojasi antroje pozicijoje.

Pirmas šiemetiniame reitinge — prekybos technologijų startuolis FTMO iš Čekijos.

Tarp TOP 50-ies sparčiausiai augusių įmonių pastarajame reitinge – daugiausiai, 19-a įmonių yra Čekijos, 16 – iš Lenkijos, Lietuva, Estija ir Slovėnija skaičiuoja po vieną augimo čempionę (latvių — nėra).

UAB „Kilo grupė“ (prekės ženklas „Kilo Health“) apyvarta per 2020 m. šoktelėjo daugiau nei du kartus, iki 57,4 mln. Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Pradėjome nuo mitybos ir sporto planų kūrimo, dabar mūsų akiratyje – įvairiausi sveikatinimo produktai. Šiuo metu turime daugiau nei 20 įmonių, 600 darbuotojų, per 100 mln. Eur apyvartą ir paskutinius tris metus augame daugiau nei dvigubai kasmet“, – apie įmonės istoriją neseniai kalbėjo Tadas Burgaila, vienas „Kilo Health“ įkūrėjų ir vadovas. Plačiau skaitykite čia.

Spartus augimas neliko nepastebėtas — bendrovė rikiuojasi antroje pozicijoje tarp sparčiausiai augusių įmonių Vidurio Europoje.

„Vertiname tai kaip faktą, įrodantį, kad tampame vis rimtesniu žaidėju pasaulinėje rinkoje. Tai tuo pačiu pasako apie gebėjimą greitai augti ir konkuruoti labai konkurencingoje srityje, — VŽ teigia T. Burgaila. — O kalbant apie konkrečią poziciją, šiais metais planavome 2 kartus didinti apyvartą, 2 kartus augti darbuotojų skaičiumi, atidaryti 2 biurus už Lietuvos ribų, tai galima juokais pasakyti, kad skaičius du — dėsningas kalbant ir apie antrą vietą sąraše.“

nuotrauka::1

T. Burgaila priduria, kad bendrovės krepšelyje atsirado naujų inovatyvių produktų, kurie užkariauja vis daugiau rinkų, taip pat patys intensyviai investavo į kitus potencialą turinčius sveikatos technologijų startuolius.

Kartu aukštos vietos reitingų lentelėje T. Burgaila nesureikšmina.

„Tikiuosi, kad Lietuvos įmonės artimiausiu metu atsiras ne tik greičiausiai augančių sąrašuose, bet ir tarp brangiausiai vertinamų ar parduotų“, — linki T. Burgaila.

Pasak jo, bendrovės metinį šuolį, lėmė ambicingas ir agresyvus plėtros planas, kurį visai neblogai pavyko įgyvendinti. Prie to prisidėjo didelės investicijos į esamų produktų kokybės gerinimą, inovacijos lėtinių lygų, sveikatingumo segmentuose.

„Visgi didžiausias nuopelnas — visiems kolegoms, su kuriais jau galutinai pajutome, kad galime kaip lygus su lygiais konkuruoti su užsienio kapitalo įmonėmis visame pasaulyje, būdami kūrybiškesni, labiau alkani ir greitesni“, — teigia T. Burgaila.

[infogram id="ebbf1cc4-a835-415d-a5c7-63391665eb40" prefix="GCW" format="interactive" title="Kilo_health"]

„Technology Fast 50“ reitinguoja sparčiausiai augančias regiono technologijų įmones, atsižvelgiant į jų pajamų augimą per ketverius metus. Reitinge yra analizuojamos įmonių pajamos nuo 2017 m. iki 2020 m.

Ataskaitoje skaičiuojama, kad „Kilo Health“ augimo tempas tarp 2017 ir 2020 m. siekia 17.710%. Tuo metu trečiojoje reitingo pozicijoje atsidūrusios Čekijos  įmonės augimas buvo daugiau nei tris kartus mažesnis. 

„Kilo Health“ skaičiuoja, kad turi daugiau nei 4 mln. vartotojų pasaulyje. Iš viso įmonė kuria daugiau nei penkiolika skirtingų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui diabetu, hipertenzija arba turint psichinės sveikatos problemų.

Praėjusiais metais aukščiausia Lietuvos pozicija „Technology Fast 50“ reitinge buvo 37-a, tad po pertraukos „Kilo Health“ pavyko Lietuvos vardą sugrąžinti į lyderių pozicijas.

VŽ primena, kad 2019 m. šiame sąraše buvo ir skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“. Anuomet ji trečius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių sąrašą „Technology Fast 50“. Pirma tais metais buvo taip pat Lietuvos bendrovė „Voltas IT“. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Europos Parlamentas balsavo už griežtesnį skaitmeninių platformų reguliavimą

Europarlamentarai pritarė priemonėms, kuriomis būtų kovojama su neteisėtu turiniu internete, užtikrinama...

Prekyba
09:41
Lenkijoje panaikinus PVM maisto produktams tinklai karpo kainas 3

Lenkijoje nuo vasario šešiems mėnesiams atšaukus pridėtinės vertės mokestį (PVM) maisto produktams,...

Prekyba
2022.01.21
„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse Premium 1

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2022.01.21
Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“...

Rinkodara
2022.01.20
„Čili Holdings“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Restoranų tinklą „Čili Pizza“ valdanti bendrovė „Čili Holdings“ komunikacijos partnere pasirinko agentūrą...

Rinkodara
2022.01.20
C. Eastwoodo 6,1 mln. USD ieškinys Lietuvos bendrovei: naujas teismo sprendimas Premium 7

Lietuvos apeliacinis teismas atsisakė priimti JAV aktoriaus Clinto Eastwoodo ir jo įvaizdžio naudojimo teises...

Rinkodara
2022.01.20
Ar prisimenate: ikoniški XX a. gaminiai gyvi ir šiandien Premium 3

Lietuvos verslas savo istoriją skaičiuoja tik kelis dešimtmečius, tačiau kai kurie prekės ženklai sukurti...

Gazelė
2022.01.20
Svarbu greitis: maistą ir kitas prekes į namus vežančios bendrovės kaitina rinką Premium

Užsisakyti maisto produktų ir patiekalų per greitai juos pristatančias platformas „Wolt“, „Bolt“, „Last Mile“...

Prekyba
2022.01.20
TOP 10 tendencijų 2022-iesiems: atsarginis planas, žaliasis kursas ir metavisatos korta Premium

Tarptautinė tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ naujausioje studijoje išskiria TOP 10 svarbiausių...

Rinkodara
2022.01.19
Startuoja visuomenę nuo COVID-19 skiepytis kviečianti kampanija „Nelik paskutinis“ 8

„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti...

Rinkodara
2022.01.19
Reitingo viršūnėje – „Pigu“ ir „Senukai“, staigmena – „Go3“ Premium 4

Tarp lankomiausių e. parduotuvių pirmąsias pozicijas, ryškiai atsiplėšusios nuo konkurentų, Lietuvoje užima...

Prekyba
2022.01.19
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 7

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
2022.01.18
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 28

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16
Verslo įkurtuvės: kas geriau – klientų minia ar ramybė Premium

Kokią taktiką pasirinkti atidarant naują maitinimo įstaigą – stipriai reklamuotis ar tik tyliai atverti...

Gazelė
2022.01.15
Verslo nuomonės lyderiai: prekybininkams į nugarą alsuoja NT Premium

Dažniausiai cituojami „Maximos“ ir „Tele2“ vadovai per metus neužleido pozicijų, didžiausią šuolį...

Rinkodara
2022.01.14
16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu...

Rinkodara
2022.01.14
Vietoje skandalingo plakato Šiauliuose – skiepijimo skatinimo kampanija už 30.000 Eur 14

Užvakar bendrovės „Owexx“ reklaminiame stende Šiauliuose patalpintas asociacijos „Petys už laisvę“ plakatas...

Rinkodara
2022.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku