„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge 

Publikuota: 2021-11-26
Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tadas Burgaila, sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių „Technology Fast 50“ reitingą, kurį kasmet sudaro tarptautinė audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte“. Lietuviškas startuolis rikiuojasi antroje pozicijoje.

Pirmas šiemetiniame reitinge — prekybos technologijų startuolis FTMO iš Čekijos.

Tarp TOP 50-ies sparčiausiai augusių įmonių pastarajame reitinge – daugiausiai, 19-a įmonių yra Čekijos, 16 – iš Lenkijos, Lietuva, Estija ir Slovėnija skaičiuoja po vieną augimo čempionę (latvių — nėra).

UAB „Kilo grupė“ (prekės ženklas „Kilo Health“) apyvarta per 2020 m. šoktelėjo daugiau nei du kartus, iki 57,4 mln. Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Pradėjome nuo mitybos ir sporto planų kūrimo, dabar mūsų akiratyje – įvairiausi sveikatinimo produktai. Šiuo metu turime daugiau nei 20 įmonių, 600 darbuotojų, per 100 mln. Eur apyvartą ir paskutinius tris metus augame daugiau nei dvigubai kasmet“, – apie įmonės istoriją neseniai kalbėjo Tadas Burgaila, vienas „Kilo Health“ įkūrėjų ir vadovas. Plačiau skaitykite čia.

Spartus augimas neliko nepastebėtas — bendrovė rikiuojasi antroje pozicijoje tarp sparčiausiai augusių įmonių Vidurio Europoje.

„Vertiname tai kaip faktą, įrodantį, kad tampame vis rimtesniu žaidėju pasaulinėje rinkoje. Tai tuo pačiu pasako apie gebėjimą greitai augti ir konkuruoti labai konkurencingoje srityje, — VŽ teigia T. Burgaila. — O kalbant apie konkrečią poziciją, šiais metais planavome 2 kartus didinti apyvartą, 2 kartus augti darbuotojų skaičiumi, atidaryti 2 biurus už Lietuvos ribų, tai galima juokais pasakyti, kad skaičius du — dėsningas kalbant ir apie antrą vietą sąraše.“

nuotrauka::1

T. Burgaila priduria, kad bendrovės krepšelyje atsirado naujų inovatyvių produktų, kurie užkariauja vis daugiau rinkų, taip pat patys intensyviai investavo į kitus potencialą turinčius sveikatos technologijų startuolius.

Kartu aukštos vietos reitingų lentelėje T. Burgaila nesureikšmina.

„Tikiuosi, kad Lietuvos įmonės artimiausiu metu atsiras ne tik greičiausiai augančių sąrašuose, bet ir tarp brangiausiai vertinamų ar parduotų“, — linki T. Burgaila.

Pasak jo, bendrovės metinį šuolį, lėmė ambicingas ir agresyvus plėtros planas, kurį visai neblogai pavyko įgyvendinti. Prie to prisidėjo didelės investicijos į esamų produktų kokybės gerinimą, inovacijos lėtinių lygų, sveikatingumo segmentuose.

„Visgi didžiausias nuopelnas — visiems kolegoms, su kuriais jau galutinai pajutome, kad galime kaip lygus su lygiais konkuruoti su užsienio kapitalo įmonėmis visame pasaulyje, būdami kūrybiškesni, labiau alkani ir greitesni“, — teigia T. Burgaila.

[infogram id="ebbf1cc4-a835-415d-a5c7-63391665eb40" prefix="GCW" format="interactive" title="Kilo_health"]

„Technology Fast 50“ reitinguoja sparčiausiai augančias regiono technologijų įmones, atsižvelgiant į jų pajamų augimą per ketverius metus. Reitinge yra analizuojamos įmonių pajamos nuo 2017 m. iki 2020 m.

Ataskaitoje skaičiuojama, kad „Kilo Health“ augimo tempas tarp 2017 ir 2020 m. siekia 17.710%. Tuo metu trečiojoje reitingo pozicijoje atsidūrusios Čekijos  įmonės augimas buvo daugiau nei tris kartus mažesnis. 

„Kilo Health“ skaičiuoja, kad turi daugiau nei 4 mln. vartotojų pasaulyje. Iš viso įmonė kuria daugiau nei penkiolika skirtingų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui diabetu, hipertenzija arba turint psichinės sveikatos problemų.

Praėjusiais metais aukščiausia Lietuvos pozicija „Technology Fast 50“ reitinge buvo 37-a, tad po pertraukos „Kilo Health“ pavyko Lietuvos vardą sugrąžinti į lyderių pozicijas.

VŽ primena, kad 2019 m. šiame sąraše buvo ir skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“. Anuomet ji trečius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių sąrašą „Technology Fast 50“. Pirma tais metais buvo taip pat Lietuvos bendrovė „Voltas IT“. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
11:52
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
10:33
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 30

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
09:28
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 18

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku