„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis Kilo Health pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių Technology Fast 50 reitingą, kurį kasmet sudaro tarptautinė audito ir verslo konsultacijų bendrovė Deloitte. Lietuviškas startuolis rikiuojasi antroje pozicijoje.
Pirmas šiemetiniame reitinge prekybos technologijų startuolis FTMO iš Čekijos.
Tarp TOP 50-ies sparčiausiai augusių įmonių pastarajame reitinge daugiausiai, 19-a įmonių yra Čekijos, 16 iš Lenkijos, Lietuva, Estija ir Slovėnija skaičiuoja po vieną augimo čempionę (latvių nėra).
UAB Kilo grupė (prekės ženklas Kilo Health) apyvarta per 2020 m. šoktelėjo daugiau nei du kartus, iki 57,4 mln. Eur.
Pradėjome nuo mitybos ir sporto planų kūrimo, dabar mūsų akiratyje įvairiausi sveikatinimo produktai. Šiuo metu turime daugiau nei 20 įmonių, 600 darbuotojų, per 100 mln. Eur apyvartą ir paskutinius tris metus augame daugiau nei dvigubai kasmet, apie įmonės istoriją neseniai kalbėjo Tadas Burgaila, vienas Kilo Health įkūrėjų ir vadovas. Plačiau skaitykite čia.
Spartus augimas neliko nepastebėtas bendrovė rikiuojasi antroje pozicijoje tarp sparčiausiai augusių įmonių Vidurio Europoje.
Vertiname tai kaip faktą, įrodantį, kad tampame vis rimtesniu žaidėju pasaulinėje rinkoje. Tai tuo pačiu pasako apie gebėjimą greitai augti ir konkuruoti labai konkurencingoje srityje, VŽ teigia T. Burgaila. O kalbant apie konkrečią poziciją, šiais metais planavome 2 kartus didinti apyvartą, 2 kartus augti darbuotojų skaičiumi, atidaryti 2 biurus už Lietuvos ribų, tai galima juokais pasakyti, kad skaičius du dėsningas kalbant ir apie antrą vietą sąraše.
nuotrauka::1
T. Burgaila priduria, kad bendrovės krepšelyje atsirado naujų inovatyvių produktų, kurie užkariauja vis daugiau rinkų, taip pat patys intensyviai investavo į kitus potencialą turinčius sveikatos technologijų startuolius.
Kartu aukštos vietos reitingų lentelėje T. Burgaila nesureikšmina.
Tikiuosi, kad Lietuvos įmonės artimiausiu metu atsiras ne tik greičiausiai augančių sąrašuose, bet ir tarp brangiausiai vertinamų ar parduotų, linki T. Burgaila.
Pasak jo, bendrovės metinį šuolį, lėmė ambicingas ir agresyvus plėtros planas, kurį visai neblogai pavyko įgyvendinti. Prie to prisidėjo didelės investicijos į esamų produktų kokybės gerinimą, inovacijos lėtinių lygų, sveikatingumo segmentuose.
Visgi didžiausias nuopelnas visiems kolegoms, su kuriais jau galutinai pajutome, kad galime kaip lygus su lygiais konkuruoti su užsienio kapitalo įmonėmis visame pasaulyje, būdami kūrybiškesni, labiau alkani ir greitesni, teigia T. Burgaila.
[infogram id="ebbf1cc4-a835-415d-a5c7-63391665eb40" prefix="GCW" format="interactive" title="Kilo_health"]
Technology Fast 50 reitinguoja sparčiausiai augančias regiono technologijų įmones, atsižvelgiant į jų pajamų augimą per ketverius metus. Reitinge yra analizuojamos įmonių pajamos nuo 2017 m. iki 2020 m.
Ataskaitoje skaičiuojama, kad Kilo Health augimo tempas tarp 2017 ir 2020 m. siekia 17.710%. Tuo metu trečiojoje reitingo pozicijoje atsidūrusios Čekijos įmonės augimas buvo daugiau nei tris kartus mažesnis.
Kilo Health skaičiuoja, kad turi daugiau nei 4 mln. vartotojų pasaulyje. Iš viso įmonė kuria daugiau nei penkiolika skirtingų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui diabetu, hipertenzija arba turint psichinės sveikatos problemų.
Praėjusiais metais aukščiausia Lietuvos pozicija Technology Fast 50 reitinge buvo 37-a, tad po pertraukos Kilo Health pavyko Lietuvos vardą sugrąžinti į lyderių pozicijas.
VŽ primena, kad 2019 m. šiame sąraše buvo ir skaitmeninė rinkodaros agentūra Good one. Anuomet ji trečius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos įmonių sąrašą Technology Fast 50. Pirma tais metais buvo taip pat Lietuvos bendrovė Voltas IT. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti