Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Publikuota: 2021-11-24
Andre M. Chang („Scanpix“ / „ZUMA Wire“) nuotr.
svg svg
Andre M. Chang („Scanpix“ / „ZUMA Wire“) nuotr.

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams yra nukreipiama politinė reklama.

Naujajame teisės aktų projekte, kaip rašo „Financial Times“, yra siūloma įpareigoti technologijų kompanijas atskleisti, kiek žmonių pasiekia tikslingai nukreipta politinė reklama, kiek laiko ji yra matoma, taip pat kokie metodai yra naudojami, pasirenkant tikslinę auditoriją.

Teisės aktų projektuose pabrėžiama, kad tai, kaip „Facebook“ ar „Google“ iki šiol naudojo vartotojų duomenis, nukreipdamos į juos politines reklamas, turėjo „neigiamą poveikį jų nuomonei ir informacijos laisvei, priimant politinius sprendimus bei balsuojant“.

Skaičiuojama, kad nuo 2018 m. gegužės mėnesio „Facebook“ JAV uždirbo beveik 3 mlrd. USD iš reklamos, skelbiančios apie socialines problemas, rinkimus ar politiką, atitinkamai „Google“ — 810 mln. USD.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nors politinė reklama sudaro tik menką dalį šių dviejų įmonių pajamų, buvo sulaukta skundų, kad dabartinė sistema politinėms partijoms leidžia nukreipti politinę reklamą ne visai skaidriais būdais.

Vera Jourova, Europos Komisijos viceprezidentė vertybėms ir skaidrumui, šį mėnesį Lisabonoje pareiškė, kad politinė reklama skaitmeninėje erdvėje „yra nekontroliuojamos nešvarių ir neskaidrių metodų lenktynės“.

„Turime paspausti „sulėtinimo“ mygtuką, nes demokratija per daug brangi, – sakė ji. — Teisė kalbėti nereiškia teisės pasiekti“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi rinkodaros vadovas 1

Plėtros ir atsinaujinimo planus įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia...

Rinkodara
2021.12.01
Bauda „CityBee“ rekordinė, tačiau iš duomenų skandalo „išsisukta pigiai“ Premium 1

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) po beveik 10 mėnesių trukusio tyrimo dėl klientų duomenų...

Rinkodara
2021.11.30
„CityBee“ skirta 110.000 Eur bauda už BDAR pažeidimus 14

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pirmadienį skyrė 110.000 Eur administracinę baudą trumpalaikės...

Rinkodara
2021.11.30
Juodojo penktadienio rezultatai: dar vienas prekybos šuolis Premium 2

Nuolaidų akcija „Juodasis penktadienis“ patvirtino prognozę, kad COVID-19 laikotarpis daliai gyventojų...

Prekyba
2021.11.30
Komunikacija „Facebook“ ir „Instagram“: skirtumai nuo bankų iki telekomunikacijų Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“ išvystė programinį sprendimą ir sukūrė „Facebook“ bei...

Rinkodara
2021.11.30
Prie „click & collect“ paslaugą siūlančių prekybininkų prisideda „Iki“, be šios paslaugos lieka „Lidl“ ir „Norfa“ Premium

Apsipirkimo būdas, kai mobiliojoje programėlėje ar prekybininko interneto svetainėje pasirenkamas „click &...

Prekyba
2021.11.29
„Putokšnis“ keičia prekės ženklą 1

Viena iš PET pakuočių gamybos lyderių Lietuvoje, UAB „Putokšnis“, orientuodamasi į tvarią gamybą ir nulinės...

Pramonė
2021.11.29
Paveikiausi reklamos ir komunikacijos kanalai 

Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“...

Rinkodara
2021.11.28
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26
„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge  12

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos...

Rinkodara
2021.11.26
Kaip uždirbti daugiau, arba Klientų aptarnavimas „Deals on Wheels“ stiliumi: tik nemeluokite Premium 7

Pinigai gali ateiti natūraliai, lyg ir savaime, bet tai nereiškia, kad nereikės nieko daryti, primena...

Gazelė
2021.11.26
TOP 100 žymiausių prekės ženklų klientų pasitenkinimo rodiklis 2021 m. Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.11.25
Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams...

Rinkodara
2021.11.24
IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse 

IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse. Naujo koncepto prekybos vieta įkurta Estijoje, Tartu...

Prekyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Aktualu prekybos sektoriui: kokie teisės aktai keičiasi nuo 2022 m. sausio  Premium

Prekybos sektoriaus įmonių veiklai įtaką darys nuo 2022 m. įsigaliosiantys teisės aktų pakeitimai,...

Prekyba
2021.11.23
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22
„Walmart“ ir „Target“ pardavimai viršijo prognozes: programa „kasdien žemos kainos“ pasiteisino Premium

JAV mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“ trečiojo ketvirčio pardavimai pasiekė 140,53 mlrd. USD ir viršijo...

Prekyba
2021.11.22
10 būdų, kaip užauginti įmonės reputaciją Premium

Sąžiningas ir atsakingas verslas, rūpinimasis darbuotojais ir vartotojų poreikių tenkinimas - ryškiausi...

Rinkodara
2021.11.21
Skirtingos telekomunikacijų bendrovių Kalėdos: nuo D. Butkutės iki nostalgijos  3

Į šventinį verpetą įsisuko ir telekomunikacijų bendrovės, sutartinai šią savaitę viena po kitos...

Rinkodara
2021.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku