Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones  

Publikuota: 2021-11-21
Kampanijos nuotr.
svg svg
Kampanijos nuotr.

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti socialinė iniciatyva „Lygink rūbus, ne žmones“.

Kampanija siekiama formuoti nuostatą, kad kiekvienas žmogus, turėdamas reikalingas kompetencijas, gali būti lygiavertis kolega, o jo praeitis, gyvenimo patirtis, fizinės savybės ar kiti bruožai neturėtų gąsdinti.

Savaitę laiko šalies darbdaviai ir gyventojai kviečiami išreikšti solidarumą socialinę atskirtį patiriantiems žmonėms dėvint kampanijos simboliu tapusius nelygintus drabužius.

Iniciatyvą įgyvendinančiai komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ užduotis buvo atkreipti dėmesį į problemą ir pratęsti socialinės atskirties darbo rinkoje mažinimo kampaniją „Lygink rūbus, ne žmones“, kuri pirmą kartą buvo įgyvendinta 2019 m. kartu su komunikacijos agentūra „Idea Prima“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Pagrindiniu kampanijos objektu tampa susiglamžę drabužiai, kurie simbolizuoja, kad nė vienas nesame tobulas ir vietoj žmonių lyginimo verčiau išsilygintume savo rūbus – arba kitaip – pažvelgtume į save pačius. Kampanijos ašimi esančiuose reklaminiuose video klipuose norime atkreipti dėmesį ir parodyti stereotipinio, socialinę atskirtį darbovietėje didinančio elgesio pavyzdžius. Parodydami juos, leisime žmonėms pamatyti save iš šono, atpažinti kartais ir visai nekaltus tokio elgesio pasireiškimus“, – išplatintame pranešime teigia Linas Migonis, „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas.

Pagrindinė kampanijos perduodama žinutė – visi žmonės yra lygūs, skiriasi tik jų kompetencijos. Joks darbdavys neturėtų atsisakyti į darbą priimti asmens vien dėl jo praeities, fizinių bruožų, tautybės ar kitų „nepageidaujamų“ ypatybių.

Kampanija apims komunikaciją internete bei televizijoje, darbdaviams skirtą iniciatyvą www.nelyginu.lt, kur kviečiame darbdavius įsitraukti gaunant kampanijos simbolį – (ne)lyginimo ženkliuką. Televizijos žiūrovų ekranus pasieks penki vaizdo klipai, parodantys skirtingas situacijas ir stereotipus, kartais vis dar iškylančius įdarbinimo proceso metu. Be to, Vilniaus centre įrengta inovatyvi lauko reklamos kolona, kviečianti atkreipti dėmesį į kampanijos žinutę. Klipą galima rasti čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 1

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
10:28
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku