Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti socialinė iniciatyva Lygink rūbus, ne žmones.
Kampanija siekiama formuoti nuostatą, kad kiekvienas žmogus, turėdamas reikalingas kompetencijas, gali būti lygiavertis kolega, o jo praeitis, gyvenimo patirtis, fizinės savybės ar kiti bruožai neturėtų gąsdinti.
Savaitę laiko šalies darbdaviai ir gyventojai kviečiami išreikšti solidarumą socialinę atskirtį patiriantiems žmonėms dėvint kampanijos simboliu tapusius nelygintus drabužius.
Iniciatyvą įgyvendinančiai komunikacijos agentūros Fabula Rud Pedersen Group užduotis buvo atkreipti dėmesį į problemą ir pratęsti socialinės atskirties darbo rinkoje mažinimo kampaniją Lygink rūbus, ne žmones, kuri pirmą kartą buvo įgyvendinta 2019 m. kartu su komunikacijos agentūra Idea Prima.
Pagrindiniu kampanijos objektu tampa susiglamžę drabužiai, kurie simbolizuoja, kad nė vienas nesame tobulas ir vietoj žmonių lyginimo verčiau išsilygintume savo rūbus arba kitaip pažvelgtume į save pačius. Kampanijos ašimi esančiuose reklaminiuose video klipuose norime atkreipti dėmesį ir parodyti stereotipinio, socialinę atskirtį darbovietėje didinančio elgesio pavyzdžius. Parodydami juos, leisime žmonėms pamatyti save iš šono, atpažinti kartais ir visai nekaltus tokio elgesio pasireiškimus, išplatintame pranešime teigia Linas Migonis, Fabula Rud Pedersen Group kūrybos vadovas.
Pagrindinė kampanijos perduodama žinutė visi žmonės yra lygūs, skiriasi tik jų kompetencijos. Joks darbdavys neturėtų atsisakyti į darbą priimti asmens vien dėl jo praeities, fizinių bruožų, tautybės ar kitų nepageidaujamų ypatybių.
Kampanija apims komunikaciją internete bei televizijoje, darbdaviams skirtą iniciatyvą www.nelyginu.lt, kur kviečiame darbdavius įsitraukti gaunant kampanijos simbolį (ne)lyginimo ženkliuką. Televizijos žiūrovų ekranus pasieks penki vaizdo klipai, parodantys skirtingas situacijas ir stereotipus, kartais vis dar iškylančius įdarbinimo proceso metu. Be to, Vilniaus centre įrengta inovatyvi lauko reklamos kolona, kviečianti atkreipti dėmesį į kampanijos žinutę. Klipą galima rasti čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti