Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones  

Publikuota: 2021-11-21
Kampanijos nuotr.
svg svg
Kampanijos nuotr.

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti socialinė iniciatyva „Lygink rūbus, ne žmones“.

Kampanija siekiama formuoti nuostatą, kad kiekvienas žmogus, turėdamas reikalingas kompetencijas, gali būti lygiavertis kolega, o jo praeitis, gyvenimo patirtis, fizinės savybės ar kiti bruožai neturėtų gąsdinti.

Savaitę laiko šalies darbdaviai ir gyventojai kviečiami išreikšti solidarumą socialinę atskirtį patiriantiems žmonėms dėvint kampanijos simboliu tapusius nelygintus drabužius.

Iniciatyvą įgyvendinančiai komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ užduotis buvo atkreipti dėmesį į problemą ir pratęsti socialinės atskirties darbo rinkoje mažinimo kampaniją „Lygink rūbus, ne žmones“, kuri pirmą kartą buvo įgyvendinta 2019 m. kartu su komunikacijos agentūra „Idea Prima“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Pagrindiniu kampanijos objektu tampa susiglamžę drabužiai, kurie simbolizuoja, kad nė vienas nesame tobulas ir vietoj žmonių lyginimo verčiau išsilygintume savo rūbus – arba kitaip – pažvelgtume į save pačius. Kampanijos ašimi esančiuose reklaminiuose video klipuose norime atkreipti dėmesį ir parodyti stereotipinio, socialinę atskirtį darbovietėje didinančio elgesio pavyzdžius. Parodydami juos, leisime žmonėms pamatyti save iš šono, atpažinti kartais ir visai nekaltus tokio elgesio pasireiškimus“, – išplatintame pranešime teigia Linas Migonis, „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas.

Pagrindinė kampanijos perduodama žinutė – visi žmonės yra lygūs, skiriasi tik jų kompetencijos. Joks darbdavys neturėtų atsisakyti į darbą priimti asmens vien dėl jo praeities, fizinių bruožų, tautybės ar kitų „nepageidaujamų“ ypatybių.

Kampanija apims komunikaciją internete bei televizijoje, darbdaviams skirtą iniciatyvą www.nelyginu.lt, kur kviečiame darbdavius įsitraukti gaunant kampanijos simbolį – (ne)lyginimo ženkliuką. Televizijos žiūrovų ekranus pasieks penki vaizdo klipai, parodantys skirtingas situacijas ir stereotipus, kartais vis dar iškylančius įdarbinimo proceso metu. Be to, Vilniaus centre įrengta inovatyvi lauko reklamos kolona, kviečianti atkreipti dėmesį į kampanijos žinutę. Klipą galima rasti čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26
„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge  11

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos...

Rinkodara
2021.11.26
Kaip uždirbti daugiau, arba Klientų aptarnavimas „Deals on Wheels“ stiliumi: tik nemeluokite Premium 6

Pinigai gali ateiti natūraliai, lyg ir savaime, bet tai nereiškia, kad nereikės nieko daryti, primena...

Gazelė
2021.11.26
TOP 100 žymiausių prekės ženklų klientų pasitenkinimo rodiklis 2021 m. Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.11.25
Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams...

Rinkodara
2021.11.24
IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse 

IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse. Naujo koncepto prekybos vieta įkurta Estijoje, Tartu...

Prekyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Aktualu prekybos sektoriui: kokie teisės aktai keičiasi nuo 2022 m. sausio  Premium

Prekybos sektoriaus įmonių veiklai įtaką darys nuo 2022 m. įsigaliosiantys teisės aktų pakeitimai,...

Prekyba
2021.11.23
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22
„Walmart“ ir „Target“ pardavimai viršijo prognozes: programa „kasdien žemos kainos“ pasiteisino Premium

JAV mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“ trečiojo ketvirčio pardavimai pasiekė 140,53 mlrd. USD ir viršijo...

Prekyba
2021.11.22
10 būdų, kaip užauginti įmonės reputaciją Premium

Sąžiningas ir atsakingas verslas, rūpinimasis darbuotojais ir vartotojų poreikių tenkinimas - ryškiausi...

Rinkodara
2021.11.21
Skirtingos telekomunikacijų bendrovių Kalėdos: nuo D. Butkutės iki nostalgijos  3

Į šventinį verpetą įsisuko ir telekomunikacijų bendrovės, sutartinai šią savaitę viena po kitos...

Rinkodara
2021.11.21
Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones  

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti...

Rinkodara
2021.11.21
„Media Markt“ tapo kibernetinės atakos auka – reikalaujama 43 mln. Eur išpirkos bitkoinais Premium 2

Tarptautinis Vokietijos parduotuvių tinklas, prekiaujantis plataus vartojimo elektronika ir turintis daugiau...

Prekyba
2021.11.20
M. Dautartaitė paskirta „Nestle“ korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims 1

„Nestle Baltics“ korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol...

Vadyba
2021.11.20
Platėja maisto parduotuvių asortimentas: „Carrefour“ prekiaus kelionėmis, tai Prancūzijoje jau daro „Lidl“   Premium

Prancūzijos prekybos milžinė „Carrefour“ Belgijoje netrukus savo parduotuvių lankytojams siūlys įsigyti ir...

Prekyba
2021.11.19
Tarp didžiausių mažmenininkų Vidurio ir Rytų Europoje – keturi tinklai iš Lietuvos  Premium 2

500 didžiausių Vidurio ir Rytų Europos bendrovių sąraše tarp mažmeninės prekybos įmonių, prekiaujančių maisto...

Prekyba
2021.11.19
„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius  1

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo...

Rinkodara
2021.11.18
Svarstoma idėja prekybos centruose uždrausti nemokamus plastikinius maišelius 11

Seime registruota įstatymų pataisa, numatanti, kad prekybos vietose nebebūtų nemokamai dalijami lengvi...

Prekyba
2021.11.18
„Panorama“ šventiniam periodui vėl keičia pavadinimą

Prasidėjus pasiruošimo žiemos šventėms maratonui, sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“...

Rinkodara
2021.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku